Du vet at du er gravid når…

Andpusten her også! Men mest av trapper, gikk fint med markløft i dag.

Må hvile hvert 10 min under husarbeid.

Har skikkelig lyst på en tykk syrlig blåbærjuice, og opprørt over at jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt tidligere

Begynte å gråte og ble sint på kjæresten fordi han ikke hadde sendt godnatt melding fra jobbreise i statene.
Haha, stakkars mann

Du gleder deg til lunsj fordi lunsjen du har tatt med er så god, men når du først skal spise den så får du lyst til å spy av tanken fordi det plutselig ikke var noe godt lenger :laughing002

Alle håndsåper lukter vondt..! But seriously.. what do do? Bytta til mild Dove nå. Men tilpgmed den lukter! Blir ennå kvalmere av at det lukter rar såpelukt fra fingrene hele tiden..! Noen av dere som vet om noe 100 % nøytralt?:)

Alle håndsåper lukter vondt..! But seriously.. what do do? Bytta til mild Dove nå. Men tilpgmed den lukter! Blir ennå kvalmere av at det lukter rar såpelukt fra fingrene hele tiden..! Noen av dere som vet om noe 100 % nøytralt?:)
Hehe, kanskje det merket som heter noe med Nøytral? Har ikke prøvd selv.

Jeg reagere på lukter selv. Plutselig så sniker en lukt seg i nesa mi og blir bare værende. Synes det stinka banan på jobb i dag for eksempel!

Hehe, kanskje det merket som heter noe med Nøytral? Har ikke prøvd selv.

Jeg reagere på lukter selv. Plutselig så sniker en lukt seg i nesa mi og blir bare værende. Synes det stinka banan på jobb i dag for eksempel!
Er jo så rart hvor intenst det blir altså:) gir luktesansen seg i 2 trimester el er det bare å belage seg med 7-8 mnd til med dette her?:p

Synes samboer sin ånde har blitt uutholdelig :sour: Kvier meg for hver nuss på kvelden

Blir sulten seriøst 15 min etter jeg har spist et vanlig måltid :rolleyes:
Jeg og, det er helt vilt! Aldri spist så mye før som nå.
Blir kvalm og uggen dersom jeg ikke får i meg mat når kroppen blir sulten igjen. Regner med meg hadde vært en del kvalm faktisk, men holder det i sjakk med å spise :smiley-ashamed004

Back
Topp