Du trenger ikke..

168cm 58 kg

ORIGINAL: Anni81

ORIGINAL: Beibinvår09

Hjelpe meg... Lister meg ut igjen[:o]

Følger etter...

jeg å.....[&o]

163 cm og veider 50kg..

har gått ned over 45kg siste 14mnd med kosthold og trening (før jeg ble gravid og fikk hyperemesis), men er fortsatt flere 10kg tyngre enn de fleste.

Så jeg tørr ikke skrive vekt jeg. Men er 168 høy da. Er også gravid 35+1, men de er urelevant iom at jeg har rast ned enda flere kg pga all spyinga.

Er 158 Og veier aaalt for mye! Målet er å se 4 tallet på vekta

Er rundt 158 og veier nå 65 kg. Håper å komme meg ned til mellom 50-55 kg etter fødselen igjen

169 cm og 84 kg.
Håper på å komme under 70-grensa.. Da tror jeg at jeg er ganske fornøyd. Før, i gode gamle dager, veide jeg 62 kg... Så ganske smashing ut da.. men tror kanskje jeg har fått litt mer både pupper og hofter etter 1. barn etter det, så sier meg superfornøyd om jeg rekker under 70 kg[:D]

156 høy og 44 kilo....håpet å beholde noen av kiloene eg fikk under graviditeten,men de forsvant fort gitt....så nå vil eg opp 4 kilo :)

168 og 52 kg :)
Kunne egnetli ha gått opp litt men er ikke så lett!

Jeg er 160 og veier 60 kg. Kunne gjerne vært litt tynnere.

169 og 68 ca her[&:] før begger graviditetene låg det på alt fra 50-54... kunne tenkt meg ned på sånn ca 60-62[;)]

Er vell ca 167, og veier 52 kilo [:)] Kan variere litt da, i ukene 52 og i helgene 53-54 [:D][8D]

160 høy og 68 kilo.

Skal ned til 60-62 før sommeren

(Kler ikke å veie MINDRE enn 60 kilo. passer ikke til kroppsfasonegn min[;)])

157 og veier nå rundt 60 kg et sted. Var 59 for et par uker siden iallfall. Men jeg er høygravid, så en del av kiloene forsvinner forhåpentligvis om ikke så alt for lenge [:)] Normalt ligger jeg rett under 50 kg, og det er igrunn passe for min høyde [:)]

178 høy og 103 kg.[:'(]
Gått ned 8 kg siden nyttår da, og håper på og komme på 90- tallet snart!..

ORIGINAL: Vipsis

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: TiraV

168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!

Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]

det tror jeg faktisk er det DUMMESTE jeg har lest på lenge!! hva vet vel du om hun kunne trengt å gå opp litt eller ikke? selv om DU har tilsvarende høyde og trives på den vekta er det jo ikke dermed sagt at HUN gjør det??

selv er jeg 178 høy og for tiden 77 kg. Dette er ALT for mye for min del (som har en trivselsvekt på rundt 62), men en av mine beste venninner er 10 cm lavere enn meg, rundt 80 kg og den slankeste av oss.
Hva som er optimalt ved høyde vs vekt er HELT individuellt!!

Hahaha, for et fantastisk dumt svar! Jeg signerer det hun over meg har skrevet. Ikke snakk om noe du ikke kan noe om.

Back
Topp