I-J, Å & ?
Glad i forumet
168cm 58 kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vipsis
ORIGINAL: giggsy
ORIGINAL: TiraV
168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!
Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]
det tror jeg faktisk er det DUMMESTE jeg har lest på lenge!! hva vet vel du om hun kunne trengt å gå opp litt eller ikke? selv om DU har tilsvarende høyde og trives på den vekta er det jo ikke dermed sagt at HUN gjør det??
selv er jeg 178 høy og for tiden 77 kg. Dette er ALT for mye for min del (som har en trivselsvekt på rundt 62), men en av mine beste venninner er 10 cm lavere enn meg, rundt 80 kg og den slankeste av oss.
Hva som er optimalt ved høyde vs vekt er HELT individuellt!!