Du trenger ikke..

150 cm og 60

Eg er 165 .. trur eg .... og 64 kg ..... på veg nedover, vil helst stoppa på 60 ... og strammast opp litt [:)]

160 og sist jeg veide meg veide jeg 57 . Tror jeg har gått opp litt nå og ligger sikkert på en 60 kg. Vil ned 7 kg tror jeg [:)]

160, litt usikker på vekta - mellom 80-85 kg

ORIGINAL: babiik

du trenger ikke å svare hvis du vil, men hvor høy er du og hva veier du[:D]
jeg er: 166cm og 53-54kg[:)]

+2kg her[;)]

169 cm og 87 fotte kg [:D]

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: TiraV

168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!

Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]

det tror jeg faktisk er det DUMMESTE jeg har lest på lenge!! hva vet vel du om hun kunne trengt å gå opp litt eller ikke? selv om DU har tilsvarende høyde og trives på den vekta er det jo ikke dermed sagt at HUN gjør det??

selv er jeg 178 høy og for tiden 77 kg. Dette er ALT for mye for min del (som har en trivselsvekt på rundt 62), men en av mine beste venninner er 10 cm lavere enn meg, rundt 80 kg og den slankeste av oss.
Hva som er optimalt ved høyde vs vekt er HELT individuellt!!

166 og 73-74 kg

Skal inn i de gamle buksene mine i strl 28 takk![8D][:)]
Hva vektnåla stopper på da, aner jeg ikke. Siden jeg trener og bygger muskler, noe jeg ikke gjorde før da jeg fikk på meg de buksene...

163 og 67 kg[8D]
Før jeg ble gravid 58 kg[:)]

ORIGINAL: *Meya*

Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]

Det der tror jeg var en av de mest grunne kommentarer jeg noen sinne har lest her inne... Om hun føler at trivselsvekten hennes er fem-seks kilo pluss, er jo det perfekt. Fint at ikke alle tenker likt!

Enig!
Er 0,5 cm høyere, og hvis jeg hadde veid 50 kg hadde jeg jo sett syk ut!! Så og si at noen ikke burde gå opp i vekt annet enn muskler er jo kreisi!!
Hjælpes! Og si at man ikke er tynn når man er så høy og veier så lite er jo for svarte svingende ihvertfall ikke sant! Trur du har et feil bilde i hodet ditt her...
Greit nok at alle er forskjellig selv om man har lik høyde og veier det samme, men dog.

Jeg er 180 og pr i dag 136 kg. Har som mål å ende på 95 kg.
Og ja jeg er diger, men som sagt så jobber jeg med vekta nå[:)]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

ORIGINAL: *Meya*

Det der tror jeg var en av de mest grunne kommentarer jeg noen sinne har lest her inne... Om hun føler at trivselsvekten hennes er fem-seks kilo pluss, er jo det perfekt. Fint at ikke alle tenker likt!

Enig!
Er 0,5 cm høyere, og hvis jeg hadde veid 50 kg hadde jeg jo sett syk ut!! Så og si at noen ikke burde gå opp i vekt annet enn muskler er jo kreisi!!
Hjælpes! Og si at man ikke er tynn når man er så høy og veier så lite er jo for svarte svingende ihvertfall ikke sant! Trur du har et feil bilde i hodet ditt her...
Greit nok at alle er forskjellig selv om man har lik høyde og veier det samme, men dog.
jeg er 168 og veier 50 kg,jeg ville mer enn gjerne lagt på meg minst 5-8 kg!

Eg er 172 cm, og vekta viste i dag 112,8... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][&o][&o][&o]

MEN eg driver på å gå ned, så i løp av dei 3 siste vekene har eg gått ned 6,2 kg. [:D][:D][:D]
Har som mål å gå ned til 85 i løpe av nærmaste året [:)] Eg stressa ikkje, berre trenar og ete sunn mat.. [:)]

167 og NÅ veier jeg 65,9![8D] Har gått ned endel siden Januar. Så sommerkroppen kommer! 4 kilo til så har jeg nådd målet mitt[:)]

ORIGINAL: Dollface

lav og feit i forhold til sylfidene i denne tråden jaffal.. [:-]

haha ich å.

tipper jeg ligger godt oppå 80, har bevisst ikke vekt i hus av den enkle grunn at jeg ikke orker bli besatt.

det eneste som kan ha en sjanse her i hus er trim. så nu skal det trenes og strammes inn litt flesch.

Da svarer jeg hva jeg veier utenom graviditet.
Både før og etter første sv.skap, 168cm og 55kg

Back
Topp