Du trenger ikke..

1.70 høy og 55kg før jeg ble gravid :)
Nå veier jeg 68kg i uke 30:)

172 og veier 82[:'(] Har gått opp to kilo etter jeg begynte å trene, men er MYYYYYYE smalere.. så da går det jo rette veien selv om vekta ikke går ned[;)]

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: TiraV

168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!

Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]

Det der tror jeg var en av de mest grunne kommentarer jeg noen sinne har lest her inne... Om hun føler at trivselsvekten hennes er fem-seks kilo pluss, er jo det perfekt. Fint at ikke alle tenker likt!

164 og 55 kilo..
Vil ned 5 kilo..
Rundt 50 er min trivselvekt.

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: TiraV

168 og 50kg [:(] Kunne godt tenkt meg opp 5-8kg!!

Nei det kunne du ikke. [8D] Jeg er 167 og har "alltid" ligget på 50-52 kg, uten å være tynn, har bare vært godt trent. Nå er jeg nede i 57/58 kg (etter 2 svangerskap og en del kilo opp) og kiloene jeg har fått har lagt seg på magen, hoftene og øverst på låra. Ikke pent. [>:] Skal du legge på deg så legg iallefall på deg pga muskler. [>:][8D] Strengt tatt så er jeg helt normalvektig nå, MEN, det er ikke noe særlig når all ekstra vekt er fett som har lagt seg på de nevnte områdene. [>:]

Hallo!! Hva er det for slags ting å si!! Om hun vil opp noen kilo, så er da det bare flott, og virkelig ikke noe du skal diktere! Latterlig!!
Den var skikkelig stygg!

170cm og 60kg - ser ikke ut som det da, for har en del som må strammes opp.

jeg er 1.57 og veier for tiden 60 kg. Har 5 kg igjen til jg er tibake til trivselsvekt etter fødsel.

ORIGINAL: babiik

ORIGINAL: [Hildemor]

171 og veier rundt 69 kg. Vil ned, for trives ikke her.. veide 54 da jeg ble gravid første gang[:)] Skal ikke så langt ned altså[:D]

Derfor jeg blir så suuuur når vekta mi svinger sånn og, for vil ikke være over 70 når jeg først har kommet meg under[:D][8D] (om du har sett tråden min om ustabil vekt[:D])

jo, jg har lest tråden din og har svart[:D]
jeg synes ikke 69 e my siden du e så høy da:)

Oh, hjelpes. Jeg er 170 og veier 70kg.... opprinnelig ville jeg ned til 67-68, men kroppen har visst forandret seg mer etter siste svangerskap, så ned dit vil jeg ikke.

57kg er smalt på en 171cm kropp.

175cm høy.. og 68kg tung.. skal ned til ca 63-65kg[:)]

175 og 64 kilo, skal ned 4 kilo [:)]

167 høy,og veier dessverre altfor mye[&:]

Sjokkerende mange som VIL bli undervektige... Det var rart... [:o]

ORIGINAL: Labambie

Sjokkerende mange som VIL bli undervektige... Det var rart... [:o]

det synes jeg og er skremmende jeg sliter med å holde vekten på
kroppen tåler ikke så mye når en blir undervektig.

169-170 og veier 65 kilo...

Ti kilo mer enn jeg pleier.[>:]

Jeg er 1,72 høy og veier 84 kilo. Vil ned 8-9 kilo til, hvis jeg tar av mer blir jeg ikke meg selv!
Eller, egentlig er det ikke så viktig å gå ned i vekt heller, men jeg må stramme opp litt! [;)]

177 og veier 85 [:)] Trives faktisk på den vekta jeg ligger på nå etter graviditene, men må ned noen kilo for å ikkje være overvektig pga stor fare for hjertesykdommer og kolesterol[:)]
Eg skal IALLEFALL ikkje ned til vekta jeg hadde før eg ble gravid [:'(] 61 kilo og 177 høg, såg ut som ei fyrstikk [:'(]

164 cm - og for tiden 47 kg[:(]. Jaja,har vært syk nå i snart en mnt. Skal klare å komme meg opp til 50kg før sommeren ,og målet er å klare å komme opp på minst 52 kg[:)].

1,58 og 55 kg

163 høy og 51 kilo.

Back
Topp