Du trenger ikke..

161 og 64 kg akkurat nå. Jeg syntes jeg ser best ut ved 60 kg, men litt ekstra former tar jeg ikke skade av [:)]

Jaaaaiks !
Nå ble jeg deppa nå !!
Sniker meg ut igjen.....................

166 og veier 46-47.. Alltid vært undervektig, men det er tydeligvis slik kroppen min er. Er ikke fornøyd.

180 og 85kg ca.
Vil gjerne veie ca 75, men ække sååå stress! :)

ORIGINAL: Labambie

Sjokkerende mange som VIL bli undervektige... Det var rart... [:o]

selv er eg 159cm og har altfor mange kg enda... selv om ganske mange er vekke siden oprasjonen i fjor[:)]

162 å veier 59 kilo, ønsker å gå ned til 56 kilo [&o]

ORIGINAL: anita_29

167 høy,og veier dessverre altfor mye[&:]

Samme her[:(]

Jeg er 1.70 og 70kg.. skulle ønske jeg var 65,men trenger det ikke! Jeg tenker ikke så mye over vekta men ønsker å stramme opp kroppen!! Så det jobber jeg litt med,om jeg går ned noen kilo så er greit men ikke det jeg ser mest på!! Viktigste for meg er at kroppen er stram å ikke slapp [:)]

ORIGINAL: Regan

169-170 og veier 65 kilo...

Ti kilo mer enn jeg pleier.[>:]

Men fiiiin for det. [;)]

1.70cm og 52kg

ORIGINAL: Beibinvår09

Hjelpe meg... Lister meg ut igjen[:o]

Følger etter...

168cm og 73kg....gått ned 6kg på under 2 uker med diett og trening. Skal ned til 65-68kg [:D]

Jeg er 168 og veier litt i overkant av 70 kg. Har gått ned endel siste måneden, uvisst av hvilken grunn, så er på vei ned i før-gravidvekten på 68. Skulle gjerne ligget på ca 65 kg, da er jeg "meg selv", og fornøyd med kroppen min [:D] Husker med gru tilbake til da jeg var 17, og veide 54 kg... Jeg ser syk ut - kroppen min er ikke laget for å være uten former [8D] Jeg syntes selv at jeg var NYDELIG akkurat da - men bilder sier noe annet... [&:]

179,5 cm, og pr. veiing i morges 80,4 kg.
Gått ned 7,6 kg på 8 uker, målet er å nå 70 kg. [:)]

163 og veier 64 kg nå.
Gikk opp 25 kg i svangerskapet og har igjen 6 kg til det jeg veide før jeg ble gravid.
Vil ned 2 kg til, så 56 kg er min trivselsvekt

159 cm.. og veier nå 70 kg..[X(]

Det er ikke pent, for jeg har null muskler, bare fett!.. vil helst ned til 55 kg, men nøyer meg mer enn gjerne med å veie 60 også..

Back
Topp