Du som har barn fra før...

Fødte i senga :)

Første hadde jeg epidural med :)
Andre hadde jeg ingenting med :)
Denne gangen vil jeg heller ikke ha noe.

Så bra da:)
Jeg vil heller ikke ha noe denne gangen, om alt ligger til rette for det såklart.
Vil kanskje føde I vann:D

Jeg leste akkurat en artikkel på BV der det stod at det regnes som man er i aktiv fødsel fra 4cm åpning og regelmessige rier, og at gjennomsnittslengden for den aktive fasen på førstegangsfødende er 7-8 timer - og kortere for andregangsfødende.. Jeg hadde 2,5 timer i aktiv fødsel sist, så da er jeg jo litt spent på hvor lang tid det tar denne gangen :p

Så bra da:)
Jeg vil heller ikke ha noe denne gangen, om alt ligger til rette for det såklart.
Vil kanskje føde I vann:D
Åh det håper jeg å på å få prøve :D
Men får neppe lov.. Hjertelyden har sunket litt med begge mine så jeg har ikke fått vert på fødeloftet engang blitt sendt rett ned på føden.. Men håper at jeg kan denne gangen likevel :D

Åh det håper jeg å på å få prøve :D
Men får neppe lov.. Hjertelyden har sunket litt med begge mine så jeg har ikke fått vert på fødeloftet engang blitt sendt rett ned på føden.. Men håper at jeg kan denne gangen likevel :D
Jeg fikk tilbudet sist, men av en eller annen grunn ville jeg ikke da. Men lå lenge I badekar før aktiv fødsel da. Var deilig det under riene. Lindret.

Jeg fikk tilbudet sist, men av en eller annen grunn ville jeg ikke da. Men lå lenge I badekar før aktiv fødsel da. Var deilig det under riene. Lindret.
Meg hadde de vell ikke fått oppi når jeg tenker meg om :p jeg skulle plent stå.. Sto å bygget meg gjennom riene :p jordmor fikk meg så vidt oppi senga slik st hun kunne måle åpningen :p haha ikke før presten kom. Da spratt jeg opp i senga å ropte nå kommer hun :p

Meg hadde de vell ikke fått oppi når jeg tenker meg om :p jeg skulle plent stå.. Sto å bygget meg gjennom riene :p jordmor fikk meg så vidt oppi senga slik st hun kunne måle åpningen :p haha ikke før presten kom. Da spratt jeg opp i senga å ropte nå kommer hun :p
Hehe, ok:P Håpe du får mulighet for badekar nå da;)

Kan man svare 3 døgn...? Hehe, føltes ihvertfall sånn, men aktiv fødsel var vel bare ca 10 timer, men fra igangsettelse og vannet gikk og riene begynte og fram til de tilslutt måtte hente ut lille prinsessa med hastekeisersnitt så gikk det 3 døgn...satser på kortere tid på sykehuset i forkant av fødsel denne gangen, og ikke minst en mer naturlig fødsel :)

Kom inn på Ullevål 00:30 og 02:04 var hun ute :) gikk veldig fort :)

Back
Topp