Du som egentlig er ferdig med barn..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
.. kunne du tenkt deg flere likevel?
En liten attpåklatt? :)
 
For å si det sånn, to langtispørvee som jeg har fulgt lenge har nå testet potistivt og skal ha baby i september 2019. Jeg er.... Ja, nesten klar til å rive ut spiralen og bli med dem.

Reelt har vi tre barn og er ferdig. Og skal ikke ha flere, og klarer det nok neppe heller (spiralen er mest for å slippe å tenke på det, vi klarer neppe lage barn uansett, det måtte 8 hormonkurer til for å få tredje)

Men jam, det suger av og til litt i eggstokkene.... baby.... Litt vemodig. Men i er ferdige. Yngstemor er sånnsett nesten atpåklatten vår, hun er tre, de andre er straks 10,5 og 8
 
Mannen min er ferdig, mens jeg har litt lyst på en til. Yngste er bare 1,5 så vi får se om det kan bli aktuelt om noen år :) savner en del sv babytiden, samtidig som jeg ikke har overskudd til flere akkurat nå :)
 
Ferdig for øyeblikket.
 
Ferdig , 3 barn og var det vi ville prøve på/ha :)
 
Mannen har egentlig hele veien vært fast bestemt på at vi skal ha 2 sammen (han har 1 fra før), mens jeg har veldig lyst på 3.
Nå ser det ut som at jeg får det som jeg vil :p
Han har blitt mer åpen for 1 til, men da ikke før om 2-3 år (vi skal bli nærmere enige om når når jeg skal ta ut hormonspiralen om 2-3 år ;) )
 
For å si det sånn, to langtispørvee som jeg har fulgt lenge har nå testet potistivt og skal ha baby i september 2019. Jeg er.... Ja, nesten klar til å rive ut spiralen og bli med dem.

Reelt har vi tre barn og er ferdig. Og skal ikke ha flere, og klarer det nok neppe heller (spiralen er mest for å slippe å tenke på det, vi klarer neppe lage barn uansett, det måtte 8 hormonkurer til for å få tredje)

Men jam, det suger av og til litt i eggstokkene.... baby.... Litt vemodig. Men i er ferdige. Yngstemor er sånnsett nesten atpåklatten vår, hun er tre, de andre er straks 10,5 og 8
Det skjønner jeg veldig godt, har selv eggstokker det rasler i hver gang jeg ser en baby. Er "verst" når det er noen i familien/venner som venter baby. I 2016 var det 2 i familien + bestevenninna mi som skulle få baby. Ble brått baby på oss også det året :p
Nå er det igjen noen i familien som skal få baby, og jeg har alltid hatt lyst på 3 barn. Må dog vente 2-3 år i følge mannen da :)
 
Niks, rykker ikke litt en gang i eggstokkene. Ikke en gang lille niese på 1 år får meg til å ønske flere :p

Jeg er ferdig med babyer, og er innmari glad for at våre begynner å bli såpass store at de klarer seg selv en stund.
 
Gravid med nummer 1. Tror vi prøver på en til når denne begynner i bhg. Selvom det ikke frister stort å gå gravid igjen.

Men da er det stopp. Vurderer å sterilisere meg etter nr 2.
 
Ja, absolutt! Men, mannen vil ikke ha flere. Personlig kommer jeg nok alltid til å kjenne på savnet etter nr. 3, men er samtidig utrolig lykkelig over å ha fått gutta våre. ❤️
 
Ja. Men så ble jeg gravid ved ett uhell så vi venter nr 3.
 
Her rykker det i eggstokkene så fort jeg ser en baby, toddler eller gravid mage. Minsten er 2 år og jeg er singel. Så blir donorbaby i så fall. Er i tenkeboksen.
 
Jeg var ferdig med barn, har 5 store barn hvorav yngste er 9. Men så var jeg plutselig ikke ferdig allikevel for et par år siden. Så nå har jeg og gubben en attpåklatt på litt over 6 uker. Vårt første barn sammen, og antagelig det eneste for gubbis er så gammel at han ikke vil ha flere. Og det er nok ok :p
 
Har en, og kommer ikke til å få flere. Heldigvis er samboeren enig og.
 
Jeg har aldri følt meg ferdig. Men jeg har sagt mange ganger at jeg er ferdig. Jeg har fått fire barn etter at jeg sa det første gang. :knegg:
 
Ja, jeg tror ikke at jeg hadde følt meg ferdig ansett hvor mange jeg hadde hatt.
 
Langt ifra! Broren til sambo har akkurat blitt pappa, og det første jeg tenkte var «fy flate, jeg er evig takk Enlid for at det ikke er meg!» :p så nei;)
 
Jeg var ferdig, nå er jeg i uke 21 :p

Blir 1 år mellom nr 1 og nummer 3 :)


Har vært babysyk ett par år, men som sagt, regnet meg som ferdig.
Men da jeg ble gravid ble jeg OVERLYKKELIG :)



Edit: Er "bare" 31 så det passa jo greit med min egen alder åsså :)
 
Niks, rykker ikke litt en gang i eggstokkene. Ikke en gang lille niese på 1 år får meg til å ønske flere :p

Jeg er ferdig med babyer, og er innmari glad for at våre begynner å bli såpass store at de klarer seg selv en stund.

Håper jeg en dag kommer dit, her er det en sorg at jeg ikke kan få flere barn. Selv om jeg vet at det antageligvis hadde jeg ikke klart 4 barn.
Du er heldig som har en slik følelse
 
Back
Topp