Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Testet negativt 8, 9 og 10 dpo med tidligstrimler. Testet også negativt 11 dpo med morgenurin, blendahvit test. Men så testet jeg positivt 11 dpo med kveldsurin, streken var veldig tydelig.
IVF, testet fra 5 dpo flere ganger for å se p nedgang i hcg etter ovitrelle el-sprøyte.
Hver gang ble det klart 9/10 dpo at strekene ikke ble svakere/økte i styrke. Det ble mye strekmysing
Testet første gang 8 dpo og kunne se en svak, men helt tydelig strek på vanlig graviditetstest fra babyplan (mannen kunne også lett se den). Sist gang jeg var gravid testet jeg jeg første gang positivt 13 dpo, men da hadde jeg ikke testet tidligere
Testet 9 dpo på formiddagen, helt blenda.
Testet igjen 10 dpo på ettermiddagen/kvelden (ca 36 timer senere), og da var det babystrek! Testet etter el med både strimmel og digital, så ved dpo-tellingen stemmer.
Legger ved bilder også
Første svake streken kom 9dpo. Digital 1-2 slo ut 3+3/10dpo. 2-3 ville nok slått ut 3+6/13dpo, men testet ikke før 14dpo. 3+ fikk jeg 4+6/20dpo, dagen før viste den 2-3.
Jeg testet hver dag fra 9 dpo og de var alle negative. Fikk ikke positiv før på kvelden ikm. Fikk ganske sjokk da jeg testet negativ på morgenen ikm! Viktig å holde troen oppe og tålmodighet til ikm, jeg kjente på symptomer hele uka men fant på alle mulige årsaker til hva annet det kunne være siden testene var negative.. men så stemte visst symptomene allikevel
Jeg testet 8 dpo. Negativ på rfsu tidligtest på morgenurin. Ettermiddag 9 dpo var den positiv (men kan også ha vært 10 dpo. Syntes det var litt vanskelig å bedømme eggløsningen på eksakt dato)