Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet hver dag fra 9 dpo og de var alle negative. Fikk ikke positiv før på kvelden ikm. Fikk ganske sjokk da jeg testet negativ på morgenen ikm! Viktig å holde troen oppe og tålmodighet til ikm, jeg kjente på symptomer hele uka men fant på alle mulige årsaker til hva annet det kunne være siden testene var negative.. men så stemte visst symptomene allikevel
Å jeg får sååååå lyst til å håpe at det skal gå likevel! Er 13 dpo men bare hvite tester. Ingen mens eller spotting i sikte. Bruker å kjenne mensmurringer en dag i forvegen i hvert fall. Ingenting… Men er øm i korsryggen…Jeg testet hver dag fra 9 dpo og de var alle negative. Fikk ikke positiv før på kvelden ikm. Fikk ganske sjokk da jeg testet negativ på morgenen ikm! Viktig å holde troen oppe og tålmodighet til ikm, jeg kjente på symptomer hele uka men fant på alle mulige årsaker til hva annet det kunne være siden testene var negative.. men så stemte visst symptomene allikevel
Åååh jeg håper for deg ❤min bestevenninne testet ikke positiv før to dager etter hun skulle ha mensen, så er absolutt ikke alle som får utslag så tidlig! Jeg kjente det godt i korsryggen også. Jeg er 7+1 idag, så er fortsatt gravid. Har vært på UL og det er i hvertfall på rett plass og fikk høre hjertelyden. Dette var første forsøk på første baby, så jeg har absolutt ingenting å sammenligne med. Men vet det er vanlig at man kan få helt blenda hvite tester slik som jeg fikk, og fortsatt kunne være gravid. Hold meg/oss oppdatert ❤lykke tilÅ jeg får sååååå lyst til å håpe at det skal gå likevel! Er 13 dpo men bare hvite tester. Ingen mens eller spotting i sikte. Bruker å kjenne mensmurringer en dag i forvegen i hvert fall. Ingenting… Men er øm i korsryggen…
Er cd 30 nå og såååå lei. Har vanligvis mens på cd 26 og maks cd 28.
Hadde jo blitt sjeleglad om jeg plutselig hadde fått en positiv, men alle mine positive tester har vært 9 dpo, 9 dpo, 10 dpo og maks 12 dpo….Mistet den på 10 og 12 dpo. Streifer med positiv 10 dpo forrige syklus.
Har du hatt flere positive tester før? Har det vært rundt samme dpo? Ble det baby av den positive på IKM?