du deilige torsdag, hvordan ser dagen ut?

Haha, fort gjort :p bare å passe på i fremtiden :)

Kjente jeg ble litt irritert, ikke for advarselen altså.. Men svarte med å beklage meg da jeg ikke var obs på reglene.. Fikk til svar at da jeg ble medlem så godkjente jeg reglene, advarselen blir stående!

Altså, jeg beklaget meg ikke for at advarselen skulle bli fjerna, og at jeg godkjente reglene da jeg ble medlem, ja som med alt annet, man trykker godkjenn uten å lese;)
Hallo det er et grævla forum, ikke noe verdens greier..

Joda jeg skal prøve å ikke nevne andre forum og sider i fremtiden, men kjenner jeg meg selv rett, så er det vel på hode å ræva ut snart...
Blir vel snart kasta ut for i det hele tatt å skrive det her, hohoho ;)

Hehehe. Har selv fått advarsel før jeg også:p

Hehe;) er det liksom noen personer som er vakt på de ulike forumene, for å passe på at alle oppfører seg bra og ikke nevner div ting... Seriøst, minner om krigen når enkelte personer gikk fra hus til hus for å sjekke at ikke noen skjulte noe ;)

Kjente jeg ble litt irritert, ikke for advarselen altså.. Men svarte med å beklage meg da jeg ikke var obs på reglene.. Fikk til svar at da jeg ble medlem så godkjente jeg reglene, advarselen blir stående!

Altså, jeg beklaget meg ikke for at advarselen skulle bli fjerna, og at jeg godkjente reglene da jeg ble medlem, ja som med alt annet, man trykker godkjenn uten å lese;)

Joda jeg skal prøve å ikke nevne andre forum og sider i fremtiden, men kjenner jeg meg selv rett, så er det vel på hode å ræva ut snart...
Forstår hva du mener. Synes også det er veldig strengt på dette.. Man glemmer seg jo fort ut. Blir jeg kastet ut en gang så kommer jeg ikke tilbake;) da mister de meg forevaaa:p:D

Ja, ble drit irritert den ene advarselen jeg fikk også... Men nok om det :p

Sambo er på butikken for å kjøpe is til meg, hurra! Da ble det en god avslutning på en dårlig dag:)

Back
Topp