Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffdaIkke dagen idag altså. Kjenner meg bare sliten og hormonell, og har gråten i halsen selv om det ikke er noe galt.
Noen dager er bare sånn![]()
Slike dager er kjipeIkke dagen idag altså. Kjenner meg bare sliten og hormonell, og har gråten i halsen selv om det ikke er noe galt.
Du får benytte deg av barnearbeid, og tape på det en mopp hverDenne dagen vet jeg ikke hvor er blitt av!! Imorgen er det husvask,mega morro med to små rundt beina![]()
Nå er hvertfall ungen lagt, og jeg skal slappe av på sofaen. Imorgen blir jeg hjemme hele dagen!Uffdasender deg en god klem
håper ettermiddagen blir bedre
![]()
TakkSlike dager er kjipehåper morgendagen blir toppers. Sender en god klem
Ja viktig å bare ta en hjemmedag også!Nå er hvertfall ungen lagt, og jeg skal slappe av på sofaen. Imorgen blir jeg hjemme hele dagen!
Ja, har vært litt mye i det siste. Hadde besøk av mamma forrige uke og lillesøster denne uka. Har blitt mye farting fram og tilbake, så vesla har ikke fått sovet like bra som hun burde. Da blir jeg veldig sliten, siden hun blir grinete på grunn av for liten søvn. Litt ond sirkel det der.Ja viktig å bare ta en hjemmedag også!de sulle jeg også hatt mer av
![]()
kjenner meg igjen! har noen sånne dager her også. håper dagen i morgen blir bedre for deg!Ikke dagen idag altså. Kjenner meg bare sliten og hormonell, og har gråten i halsen selv om det ikke er noe galt.
Nyt kvelden i stillhet duJa, har vært litt mye i det siste. Hadde besøk av mamma forrige uke og lillesøster denne uka. Har blitt mye farting fram og tilbake, så vesla har ikke fått sovet like bra som hun burde. Da blir jeg veldig sliten, siden hun blir grinete på grunn av for liten søvn. Litt ond sirkel det der.
I tillegg er huset kjemperotete, og jeg har en hel haug med rene klær som skal brettes. Men det orker jeg ikke akkurat nå, så nå skal jeg bare ligge på sofaen.
Kunne ønske det var kortere vei til butikken så jeg kunne gått for å kjøpe is![]()
Skal kose meg med opptak av Ønskebarn, var faktisk på kino igår så jeg har ikke sett gårsdagens episode.Nyt kvelden i stillhet duvelfortjent
![]()
Så gøy med kino!Skal kose meg med opptak av Ønskebarn, var faktisk på kino igår så jeg har ikke sett gårsdagens episode.
Hva så du på kino da?Skal kose meg med opptak av Ønskebarn, var faktisk på kino igår så jeg har ikke sett gårsdagens episode.
AnbefalesSå gøy med kino!jeg vil også på kino
![]()
The maze runner. Ikke den jeg aller helst ville se, men siden det måtte bli etter leggetid så var det ikke så mange å velge på. De fleste begynte kl 19 faktisk.Hva så du på kino da?
Ja det kan jeg tenke megAnbefalesVar deilig å tenke på noe annet enn baby.
Haha, fort gjortLurer på hvor mange dager det tar før jeg blir kastet ut herfrahaha, allerede fått en advarsel idag, fordi jeg nevnte noe som ikke var lov å nevne... Skal vel være en trussel å bli kasta ut, men lar meg ikke skremme så lett
![]()
Hehehe. Har selv fått advarsel før jeg ogsåLurer på hvor mange dager det tar før jeg blir kastet ut herfrahaha, allerede fått en advarsel idag, fordi jeg nevnte noe som ikke var lov å nevne... Skal vel være en trussel å bli kasta ut, men lar meg ikke skremme så lett
![]()