Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponert over alt du rekker over!![]()
![]()
Hehe ja blir første gang etter fødselkan ikke si jeg gleder meg
ikke rart det snurper seg igjen hos deg da
![]()
Så deiligHer skinner plutselig solaherlig
![]()
Uff nei skal ikke klage på det neiFørste gang ja, da syns jeg nesten ikke synd på deg engang det har jo blitt noen ganger for min del ja... Du vet du har vært mye hos gynekologer, når du kommer inn på kontoret og kler av deg og hopper i stolen som den mest naturlige ting i verden
Første gang ja, da syns jeg nesten ikke synd på deg engang det har jo blitt noen ganger for min del ja... Du vet du har vært mye hos gynekologer, når du kommer inn på kontoret og kler av deg og hopper i stolen som den mest naturlige ting i verden
Tusen takkHerlig med slikt høstvær!
Lykke til på MR, håper ikke det er noe alvorlig! :s
Du kan ikke bruke de på mobilenHvorfor kommer ikke smile/blunkefjesene mine frem... Hmmm
Oi, supermom! Noen er effektive hvertfall) du er god
![]()
Her må du nok skrive de inn manueltHvorfor kommer ikke smile/blunkefjesene mine frem... Hmmm
Hehe, blir vel slik når man har to små hjemmeHehe, det har blitt en vanesak
Tror jeg kun har to funksjoner -av eller på! Finnes ingen mellomting her ;p
Strålende fint vær. Men pga bekkenløsning klarer jeg ikke gå noe særlig så snuppa ligger ikke å sover. Jeg er dødtrøtt, men sønnen min er hjemme og vaskedama bråkerskal på babysvømming senere og mamma skal trille tur med henne hjem. Får se om jeg orker noe uteaktivitet senere i dag...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, blir vel slik når man har to små hjemmeimponert over at du fant ut at du skulle studere oppi det der!
flinka
![]()
Slik jeg også tenker! Har jo bare dette siste året igjen, så bestemte meg for å bare bite tenna ihop å fullføre. Selv om jeg helst vil være hjemme å kose med lille gullklompen minHaha, ja det er jo et av mine "brilliante" påfunn det -som om ikke dagene var travle nok liksom :s
Men jeg tenker at når jeg er ferdig utdanna så får jeg 100.000,- mer i året -fin gulrot i enden!![]()
Nei gjør ikke det, synes det er vanskelig å forholde meg til klokkeslett. Må prøve å begynne å trene litt de dagene jeg har energi til det.Uff, er pyton med bekkenløsning
Jeg har kronisk senebetennelse i bekkenleddene etter jeg gikk med eldste -noen dager er bare helt forferdelige! Går du til fysio?
Vaskedame, DET skulle jeg hatt!.. Er du fornøyd?
Aha, takkDu kan ikke bruke de på mobilenda kommer de ikke frem
![]()
Høres ut som en knakende god planStrålende fint vær her. Så vurderer å ta med de små ut i parken å leke. Prøve ut de nye fine dressene deres.![]()