du deilige torsdag, hvordan ser dagen ut?

Her skinner plutselig sola :D herlig :)

Hehe ja blir første gang etter fødsel:o kan ikke si jeg gleder megO.o ikke rart det snurper seg igjen hos deg da:o

Første gang ja, da syns jeg nesten ikke synd på deg engang det har jo blitt noen ganger for min del ja... Du vet du har vært mye hos gynekologer, når du kommer inn på kontoret og kler av deg og hopper i stolen som den mest naturlige ting i verden

Første gang ja, da syns jeg nesten ikke synd på deg engang det har jo blitt noen ganger for min del ja... Du vet du har vært mye hos gynekologer, når du kommer inn på kontoret og kler av deg og hopper i stolen som den mest naturlige ting i verden
Uff nei skal ikke klage på det nei:p hehe

Hvorfor kommer ikke smile/blunkefjesene mine frem... Hmmm

Oi, supermom! Noen er effektive hvertfall :)) du er god :)

Med 3 barn (2 tette, der en er veldig prematur) så blir dagene noe hektisk. I hvertfall da jeg har de to yngste hjemme.. Så det er bare blitt slik, er vant til å multitaske :p

Hehe, det har blitt en vanesak :p
Tror jeg kun har to funksjoner -av eller på! Finnes ingen mellomting her ;p
Hehe, blir vel slik når man har to små hjemme :) imponert over at du fant ut at du skulle studere oppi det der! :D flinka :)

Strålende fint vær. Men pga bekkenløsning klarer jeg ikke gå noe særlig så snuppa ligger ikke å sover. Jeg er dødtrøtt, men sønnen min er hjemme og vaskedama bråker :p skal på babysvømming senere og mamma skal trille tur med henne hjem. Får se om jeg orker noe uteaktivitet senere i dag...

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, er pyton med bekkenløsning :o
Jeg har kronisk senebetennelse i bekkenleddene etter jeg gikk med eldste -noen dager er bare helt forferdelige! Går du til fysio?
Vaskedame, DET skulle jeg hatt!.. Er du fornøyd?

Hehe, blir vel slik når man har to små hjemme :) imponert over at du fant ut at du skulle studere oppi det der! :D flinka :)

Haha, ja det er jo et av mine "brilliante" påfunn det -som om ikke dagene var travle nok liksom :s
Men jeg tenker at når jeg er ferdig utdanna så får jeg 100.000,- mer i året -fin gulrot i enden! ;)

Haha, ja det er jo et av mine "brilliante" påfunn det -som om ikke dagene var travle nok liksom :s
Men jeg tenker at når jeg er ferdig utdanna så får jeg 100.000,- mer i året -fin gulrot i enden! ;)
Slik jeg også tenker! Har jo bare dette siste året igjen, så bestemte meg for å bare bite tenna ihop å fullføre. Selv om jeg helst vil være hjemme å kose med lille gullklompen min ❤️

Uff, er pyton med bekkenløsning :o
Jeg har kronisk senebetennelse i bekkenleddene etter jeg gikk med eldste -noen dager er bare helt forferdelige! Går du til fysio?
Vaskedame, DET skulle jeg hatt!.. Er du fornøyd?
Nei gjør ikke det, synes det er vanskelig å forholde meg til klokkeslett. Må prøve å begynne å trene litt de dagene jeg har energi til det.

Ja jeg er fornøyd:) Hun er rask og effektiv og vi betaler pr time. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Eller jeg husker jo hvor møkkete det var og hvor sliten jeg var med eldste da vi ikke hadde vaskehjelp....

Sent from my iPhone using BV Forum

Strålende fint vær her. Så vurderer å ta med de små ut i parken å leke. Prøve ut de nye fine dressene deres. ;)

Her styrer Johannes dagen pga formen sin.
Mannen skal levere bilen på service i Moss, så ser han ikke igjen før en eller annen gang i kveld, tenker jeg.
Skal hente 5-år-i-morra-jentungen i bhg snart, Johannes skal få våkne og spise først.

Lager omelett i kveld til oss, og skal begynne å forberede til morgendagen. Har kjøpt en supersøt kjole som jeg tror hun vil elske (og kanskje ha på seg i bhg i morra) :D
*fornøyd*
Blir pannekaker, saft og gaver + krone på senga til jentungen.
Miiiih, jeg er så spent!

Her har vi vært ute i hele dag :) vært med en venninne som har en liten som er like gammel som mini... Spist lunsj ute, vært på tur og lekt i solsteiken :)

Back
Topp