Kaffe, energidrikk og slike ting?
Om nei, har du sluttet fordi du er gravid - eller har du aldri drukket slike ting?
Om nei, har du sluttet fordi du er gravid - eller har du aldri drukket slike ting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drakk ingenting med koffein frem til uke 18 ca. Men det var fordi jeg var veldig kvalm... Før jeg ble gravid var jeg avhengig av både kaffe og redbull. Drikker nå litt kaffe og en sjelden gang litt redbull og det er så INNI HELVETE GODT!! Så det er vondt å begrense seg syns jeg... Men man skal vel ikke drikke mer enn 200mg koffein om dagen. Og i en boks redbull er det jo bare ca 80 mg. Så det er jo ingen fare slik jeg har forstått![]()
Kaffe, energidrikk og slike ting?
her går det i masse vann, melk med nesquik til frokost/litt biola kirsebær,
... drakk som regel bare vann før graviditet og, sjeldent gang i blant jeg har et glass brus! (juletider var sist gang)
Oi så flink du er !Drakk en del vann før, men etter at jeg var så dårlig og spydde så mye så har jeg fått helt stygga! Vann er grusomt når man har spydd. :s
er rimelig lei vann jeg og nå, men har ikke noe valg nå, må drikke minst 3l vann om dagen for å prøve å produsere mer fostervann
Funker det bare med vann? Syns du er flink jeg, ikke rart du blir lei av vann da. 3Liter er MYE.
aner ikke, gjør bare det som jordmor har gitt meg beskjed om..
kanskje noe annet for folk som ikke lekker at det hjelper med drikke generelt da..men dere har jo som regel nok av detså trenger ikke pimpe på
![]()
Ikke sant, det blir nok noe annet. Men det er jo anbefalt for gravide og få i seg 2-3 liter drikke om dagen. Det syns jeg er veeldig vanskelig. Drikker ganske mye altså, men 3 liter a gitt..