Drikker dere?

ja vet, gikk greit i begynnelsen, blir jo lei v å springe på do å tisse hele tiden og :p
prøver å spise ting som gjør meg litt tørst innimellom :) eller prate leeeenge i tlf hehe da blir man tørr og tørst i munnen :p

Hahaha ! Du har funnet noen teknikker altså. :p Det er jo veldig lurt ;)
Jeg blir mest tørst på kvelden, og det resulterer jo i at jeg må tisse heeele natta :o På kvelden så går jeg på do, også setter jeg meg i soffan, så må jeg reise meg og gå på do igjen. :p
Og det der blir jo bare værre dess større man blir :p Juhuu.

ja vet, gikk greit i begynnelsen, blir jo lei v å springe på do å tisse hele tiden og :P
prøver å spise ting som gjør meg litt tørst innimellom :) eller prate leeeenge i tlf hehe da blir man tørr og tørst i munnen :P

Ja det er nettopp det. De dagene jeg er flink å drikke masse får jeg jo aldri slappet av,bare løper på do hele tiden. Og så syns jeg at jeg blir mer tørst jo mer jeg drikker jeg..

Jeg drikker endel kaffe på nattevakt, men ikke hjemme etter at jeg ble gravid. Har mistet lysten.
Energidrikker liker jeg ikke.

Klarte ikke å drikke kaffe de første 3 mnd. Smaken var da helt forj.........

Jeg drikker endel kaffe på nattevakt, men ikke hjemme etter at jeg ble gravid. Har mistet lysten.
Energidrikker liker jeg ikke.

Klarte ikke å drikke kaffe de første 3 mnd. Smaken var da helt forj.........

Orker ikke vanlig kaffe bare å drikke. Da må det være som tilbehør til kake :p
Drakk masse kaffe før førstemann,men så ble jeg lei. Hadde en teperiode,men nå går det mer i latte. Har kaffemaskin hjemme så det hender jeg lager meg latte og har hjemmekafé ;)

Drikker mye vann. Er så innmari tørst. Ser det står i svangerskapskortet mitt fra forrige gang at jeg var plaget med ekstrem tørste. Får det vel denne gangen også.

Ellers har jeg ikke drukket kaffe på snart 4 mnd. så det må jo være merkelig for kroppen min. Den som har vært vant til å få MENGDER med kaffe hver dag fikk plutselig ingenting. Klarte ikke lukta. Har begynt å få lyst på kaffe igjen og nå drikker jeg to-tre kopper daglig. Energidrikke og brus drikker jeg ikke noe av. Synes ikke det er godt.

Drakk CocaCola en del før jeg ble gravid, men når jeg ble gravid takla jeg ikke smaken lenger :) Var sånn med storesøster også.
Nå tar jeg meg ett glass Pepsi innimellom (drikker aldri det når jeg ikke er gravid, da MÅ det være CocaCola), men blir ikke så ofte...bare når jeg må ha noe søtt å drikke :P
Drikker verken kaffe eller energidrikker, uansett om jeg er gravid eller ikke....liker det bare ikke :)

Kaffe, energidrikk og slike ting?

Om nei, har du sluttet fordi du er gravid - eller har du aldri drukket slike ting?

Jeg klarer meg ikke uten kaffe.....

Jeg drakk store, da mener jeg store, mengder cola før jeg ble gravid. Sluttet med det da jeg stumpet røyken. Så nå er det litago jordbærmelk, appelsinsaft, vann eller isbiter som drikkes (isbiter tygges :p )her.. :) kan ta meg en kopp te hvis jeg Får besøk eller er på besøk. :)

men siden vi nå prater om det tror jeg at jeg får hente meg ett glass med isbiter ;) gravid?? Jeg??? Neeeeieeidaaa!!

Jeg misliker kaffe sterkt - blir skikkelig kvalm og dårlig av smaken, æsj :P Så det holder jeg meg langt unna uansett. Men cola synes jeg er godt ;)

Men Red Bull osv holder jeg meg også langt unna :)

Vel jeg liker ikke kaffe eller energidrikker, drikker litt cola da:) klarte ikke cola de første mndene, men nå drikkes det litt i helgene, men fremdelea mindre enn før graviditeten.

Kaffe, energidrikk og slike ting?

Om nei, har du sluttet fordi du er gravid - eller har du aldri drukket slike ting?

Det hender at jeg har en kaffe mocca, latte el.l. å kose meg med på ettermiddagen :) Men det er just nå i det siste at jeg har fått smaken på det igjen, i begynnelsen var kaffi og lukta av den nok til å få meg kvalm og uggen.. :)
Energidrikker har jeg aldri vært noe særlig fan av, det smaker kunstig og altfor søtt! Ellers holder jeg meg til vann, juice, melk og litt brus eller saft i helgene :)

Her går det mest i vann, og litt saft og juice. Te drikker jeg av og til, kanskje 1 kopp i uka. Cola drikker jeg i helgene (prøver hvertfall å begrense det til da), og da er det snakk om et par glass i løpet av hele helga. Kaffe drikker jeg aldri. Æsj :P

Back
Topp