Drikker dere alkohol på familieferie?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Da snakker jeg om en til to øl eller drinker, eller er det noe dere absolutt ikke gjør?
 
Ja det gjør vi. Ser ikke helt problemet, hverken jeg eller mannen er uta av stand til å begrense oss, så vi klarer fint å holde det til den ene drinken. Ikke endrer vi oppførsel etter en drink heller ;)
 
Nei, men ikke fordi jeg ser noe galt i det. Men fordi vi sjeldent drikker alkohol. Tar gjerne en fest i ny og ne men til vanlig så foretrekker vi cola fremfor øl/vin begge to:)
 
Har ikke skjedd til nå. Men hadde ikke sett noe problem med ett par kalde. Vi bare har ikke gjort det :)
 
Ikke noe problem å begrense oss så kan gjerne ta et glass til maten. Sambo får ta seg et glass på ferien vår neste mnd, jeg kommer ikke til å drikke siden jeg ammer.
 
Det finnes taxi og er barnet veldig syk ringer man 113
Men 1 drink gjør ikke at man blir handlingslammet!
...også finnes det jo 100vis av foreldre uten førerkort, de klarer seg jo. Hadde det vært nød med behov for load & go, hadde jeg også kjørt bil etter 1 øl!
JEG må jo få lov til å si jeg har nulltoleranse fordet vel? JEG synes ikke det er greit! Er det barn i hus som man har ansvar for, bør noen være klinke edru samme f@@! Og DET må JEG få lov til å synes, så kan dere andre synes akkurat hva dere vil!
 
Jeg tar ingenting, men mannen kan ta en øl eller to.
 
JEG må jo få lov til å si jeg har nulltoleranse fordet vel? JEG synes ikke det er greit! Er det barn i hus som man har ansvar for, bør noen være klinke edru samme f@@! Og DET må JEG få lov til å synes, så kan dere andre synes akkurat hva dere vil!
Klart du kan få mene det men rope og banne trenger du ikke :)
Å så svarer vi bsre på det du skreiv om hva om det skjer noe.
 
JEG må jo få lov til å si jeg har nulltoleranse fordet vel? JEG synes ikke det er greit! Er det barn i hus som man har ansvar for, bør noen være klinke edru samme f@@! Og DET må JEG få lov til å synes, så kan dere andre synes akkurat hva dere vil!

Selvfølgelig skal du det :) ingenting galt i det heller, ville bare svare på ditt argument om at "hva hvis det skjer noe?" Og da svarer jeg og mange andre at det går helt fint om det skulle skje noe ;)
 
Ja. Vi kan fint ta en øl eller ett glass vin til maten.
 
Jeg er veldig imot alkohol rundt barn, og har 0 tollernes, kan ikke nekte andre ta 1-2 stykk men føler virkelig det ikke hører hjemme med barn rundt. Nå drikker min mann sjeldent men eks julaften, han må vente med å ta seg noe til baby'n har lagt seg.
Jeg drikker ikke så aldri et problem, men blir folk beruset rundt mine barn sier jeg ifra, det er helt uaktuelt!
 
Klart du kan få mene det men rope og banne trenger du ikke :)
Å så svarer vi bsre på det du skreiv om hva om det skjer noe.
Du svarte jo selv i en ropende tone, med bruk av utropstegn.

Edit: det var ikke deg, men 2+1+1. Beklager!
 
Back
Topp