Drikker dere alkohol på 17 mai??

Nei, har ikke gjort det før jeg fikk barn heller, og nå er det første 17.mai med barn (8,5 mnd) og amming.
Pleide å drikke 16.mai før ;)
 
Har ikke pleid å drikke alkohol nei, men nå drikker jeg relativt sjeldent. Er gravid i tillegg, så blir garantert ingen alkohol. [emoji28] Mannen kan gjerne ta seg en øl eller to til maten, på samme måte som han fint kan gjøre det på en fredagskveld eller lørdagskveld. Ser ikke på det som noe problem, og det kommer han nok til å fortsette med etter at vi får barn også.

Det å nyte en øl er ikke det samme som å være synlig påvirket foran barn, og jeg har også vokst opp med voksne som fint kan ta seg et glass øl eller vin til maten og at det stanser der. Tror det er sunt for barn å oppleve voksne med et fornuftig forhold til alkohol, er nok mye derfor jeg sjelden drikker selv.
 
Nei, alkohol på 17. mai fikk jeg nok av i studietiden. Føler absolutt ingen behov for alkohol den dagen (heller).
 
For all del. De som har tid å ønsker det, må gjerne ta seg ei øl til maten eller hva det måtte være :) jeg kan ta meg øl foran barna i andre anledninger :)
Men hadde aldri gått i tog eller vaset gatelangs for is viss vi ikke hadde hatt barn. Så det er det jeg mener at den dagen er for barna. Alt vi gjør den dagen er utelukkende for dem [emoji14]

Tar poenget ditt ;) og er delvis enig. Håper du hadde en fin 17 mai! [emoji1189]
 
Nei! Ikke før heller, når jeg ikke var gravid [emoji12]
 
Nei. Jeg drikker nesten aldri uansett. Samboer kan godt ta seg noen øl, men ingen fyll altså.
 
Nei, pleier ikke det
 
Back
Topp