Drikke

Maggaat

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har så lyst på saft, brus, juice osv! Men blir så dårlig å får halsbrann fra en annen verden om jeg tar ett glass! Dritt lei av å kun drikke vann hele tia! Blir gal!!! Tips?

Jeg har dilla på fun light saft, men har halsbrann hele tiden også da;)
Har du prøvd gaviscon mikstur ? Det hjelper litt:)

Smaker den noe?:p Åssen er konsistensen på det? Klarer ikke sånn seig ekkel væske:p

Du kan jo også ha sitronbåter, lime eller agurk i vannet for å få en annen smak på det :)

Vannet må være "ferskt". Hvis det er lov å si :p har det stått i glasset i 5-10 min blir jeg dårlig å spyr:p

Herregud å mye man henger seg opp i når man er gravid asså

Vannet må være "ferskt". Hvis det er lov å si :p har det stått i glasset i 5-10 min blir jeg dårlig å spyr:p

Herregud å mye man henger seg opp i når man er gravid asså
Huff kjenner meg igjen i den ja :/ heldigvis gått litt over nå,får håpe det går over for deg også ♡

Huff kjenner meg igjen i den ja :/ heldigvis gått litt over nå,får håpe det går over for deg også ♡
Kjøpte sånne leskedrikker fra eldorado med apelsin smak(egentlig til dattra mi), de var himmelsk gode, smakte solrik, men har ikke akkurat råd til å kjøpe sånne hver dag heller:p

Kjøpte sånne leskedrikker fra eldorado med apelsin smak(egentlig til dattra mi), de var himmelsk gode, smakte solrik, men har ikke akkurat råd til å kjøpe sånne hver dag heller:p
Huff nei det kan bli veldig dyrt :/ jeg kommer ikke på noe annet som kan hjelpe heller, for meg gikk det kun i vann og var dritt lei jeg også :/

Huff nei det kan bli veldig dyrt :/ jeg kommer ikke på noe annet som kan hjelpe heller, for meg gikk det kun i vann og var dritt lei jeg også :/

Fikk akkurat tips om sånn bonaqua med smak av ei venninne, så får prøve det. Hvis ikke står jeg uten noen ting :p

Fikk akkurat tips om sånn bonaqua med smak av ei venninne, så får prøve det. Hvis ikke står jeg uten noen ting :p
De har jo vann med sitronsmak husker ikke navnet på vannet, ikke olden og ikke bonaqua. Og olden med vilbær er veldig godt :) men må være iskaldt syns jeg :)

Er det samme her, må ha iskaldt vann rett fra springen vist ikke blir jeg kvalm og brekker meg :( men fant fun light på butikken med årets smak Mango og Lime <3 den var super god, så frisk i smaken, verdt å prøve ;)

Sendte gubben for å kjøpe sånne leske drikker å dumle nå. Fikk denne til svar :( ImageUploadedByBV Forum1426710315.515343.jpg verden er grusom når man er gravid!

Det med drikke er vanskelig. Jeg er motsatt av deg tydeligvis. Jeg kan ikke drikke vann. En slurk vann og jeg kaster opp. Eneste jeg kan drikke er cola og farris bris med sitron. Cola må jeg jo begrense så det er jammen ikke lett...

Det med drikke er vanskelig. Jeg er motsatt av deg tydeligvis. Jeg kan ikke drikke vann. En slurk vann og jeg kaster opp. Eneste jeg kan drikke er cola og farris bris med sitron. Cola må jeg jo begrense så det er jammen ikke lett...
Har du prøvd cola zero? Funker for meg nå :) så slipper jeg sukkeret iallefall men skal jo ikke bli for mye av slike lettprodukter heller sikkert

Har du prøvd cola zero? Funker for meg nå :) så slipper jeg sukkeret iallefall men skal jo ikke bli for mye av slike lettprodukter heller sikkert
Jeg klarer ikke cola zero til vanlig så ville absolutt ikke klart det nå. Men klarer å begrense meg til en boks 0,33 om dagen. Så blir heldigvis ikke så mye sukker eller koffein. Men skulle gjerne klart meg helt uten cola... Men det er umulig.. På de værste dagene blir det to bokser cola om dagen for å komme meg gjennom dagen. Syns det er rart at vann er så ille for kroppen...

Back
Topp