Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melk da? Med oboy? Det har jeg blitt hekta på.. Klarer ikke å drikke vanlig melk pga kvalme..men med oboy er det kjempe godt ikke sunt da akkurat
Det med drikke er vanskelig. Jeg er motsatt av deg tydeligvis. Jeg kan ikke drikke vann. En slurk vann og jeg kaster opp. Eneste jeg kan drikke er cola og farris bris med sitron. Cola må jeg jo begrense så det er jammen ikke lett...
en boks og to er vell ikke farlig da er vell heller om man drikker en stor flaske eller mer, har lest om det men husker ikke akkuratt nå :/ men det er jo viktig at du får i deg nok veske da, at du ikke blir dehydrert <3Jeg klarer ikke cola zero til vanlig så ville absolutt ikke klart det nå. Men klarer å begrense meg til en boks 0,33 om dagen. Så blir heldigvis ikke så mye sukker eller koffein. Men skulle gjerne klart meg helt uten cola... Men det er umulig.. På de værste dagene blir det to bokser cola om dagen for å komme meg gjennom dagen. Syns det er rart at vann er så ille for kroppen...
Det er sant. Jeg tenker det bå som det er kjempe ille igjen at om det blir litt mer cola akkurat nå så går det sikkert bra. Viktig å tenke på at man må få i seg nok væske også ja... Jeg får nok generelt i meg altfor lite de dagene jeg er på det værste.. Håper snart det blir bedre!en boks og to er vell ikke farlig da er vell heller om man drikker en stor flaske eller mer, har lest om det men husker ikke akkuratt nå :/ men det er jo viktig at du får i deg nok veske da, at du ikke blir dehydrert <3
Uffda! Nei da er d ikke så lett å få i seg melk! Prøv gaviscon for halsbrannenRein melk har jeg ikke drukket siden jeg var 7 år. Prøvd å true nedpå ett glass med Oboy før jeg har levert i Bhg for å utsette frokosten min, men blir mega kvalm av det å:/ å jeg som elsker Oboy egentlig :/
Man må bare få i seg noe og ikke tenke så mye på hva man bør og ikke bør tenker jeg, spis/drikk det kroppen tollerer og vil ha håper snart du blir bedre ja ♡Det er sant. Jeg tenker det bå som det er kjempe ille igjen at om det blir litt mer cola akkurat nå så går det sikkert bra. Viktig å tenke på at man må få i seg nok væske også ja... Jeg får nok generelt i meg altfor lite de dagene jeg er på det værste.. Håper snart det blir bedre!
Det er dårlig gjort han burde forresten sendt meld med en gang for å høre om det var noe annet du kunne tenke deg heheSendte gubben for å kjøpe sånne leske drikker å dumle nå. Fikk denne til svar Vis vedlegget 108605 verden er grusom når man er gravid!
Wæææ.. Kjenner meg SÅNN igjen. Sendte mannen for å kjøpe GRØNN go' morgen yoghurt og han kom hjem med rosa og gul. Fysj!!!!Sendte gubben for å kjøpe sånne leske drikker å dumle nå. Fikk denne til svar Vis vedlegget 108605 verden er grusom når man er gravid!
Love Hearts godteri skal også funke mot halsbrann