Drikke

Melk da? Med oboy? Det har jeg blitt hekta på.. Klarer ikke å drikke vanlig melk pga kvalme..men med oboy er det kjempe godt :) ikke sunt da akkurat :p

Melk da? Med oboy? Det har jeg blitt hekta på.. Klarer ikke å drikke vanlig melk pga kvalme..men med oboy er det kjempe godt :) ikke sunt da akkurat :p

Rein melk har jeg ikke drukket siden jeg var 7 år. Prøvd å true nedpå ett glass med Oboy før jeg har levert i Bhg for å utsette frokosten min, men blir mega kvalm av det å:/ å jeg som elsker Oboy egentlig :/

Det med drikke er vanskelig. Jeg er motsatt av deg tydeligvis. Jeg kan ikke drikke vann. En slurk vann og jeg kaster opp. Eneste jeg kan drikke er cola og farris bris med sitron. Cola må jeg jo begrense så det er jammen ikke lett...

Luksus problem det der!:p hilsen en egentlig cola holiker :o :p

Jeg klarer ikke cola zero til vanlig så ville absolutt ikke klart det nå. Men klarer å begrense meg til en boks 0,33 om dagen. Så blir heldigvis ikke så mye sukker eller koffein. Men skulle gjerne klart meg helt uten cola... Men det er umulig.. På de værste dagene blir det to bokser cola om dagen for å komme meg gjennom dagen. Syns det er rart at vann er så ille for kroppen...
en boks og to er vell ikke farlig da ;) er vell heller om man drikker en stor flaske eller mer, har lest om det men husker ikke akkuratt nå :/ men det er jo viktig at du får i deg nok veske da, at du ikke blir dehydrert <3

en boks og to er vell ikke farlig da ;) er vell heller om man drikker en stor flaske eller mer, har lest om det men husker ikke akkuratt nå :/ men det er jo viktig at du får i deg nok veske da, at du ikke blir dehydrert <3
Det er sant. Jeg tenker det bå som det er kjempe ille igjen at om det blir litt mer cola akkurat nå så går det sikkert bra. Viktig å tenke på at man må få i seg nok væske også ja... Jeg får nok generelt i meg altfor lite de dagene jeg er på det værste.. Håper snart det blir bedre!

Rein melk har jeg ikke drukket siden jeg var 7 år. Prøvd å true nedpå ett glass med Oboy før jeg har levert i Bhg for å utsette frokosten min, men blir mega kvalm av det å:/ å jeg som elsker Oboy egentlig :/
Uffda! Nei da er d ikke så lett å få i seg melk! Prøv gaviscon for halsbrannen :)

Det er sant. Jeg tenker det bå som det er kjempe ille igjen at om det blir litt mer cola akkurat nå så går det sikkert bra. Viktig å tenke på at man må få i seg nok væske også ja... Jeg får nok generelt i meg altfor lite de dagene jeg er på det værste.. Håper snart det blir bedre!
Man må bare få i seg noe og ikke tenke så mye på hva man bør og ikke bør tenker jeg, spis/drikk det kroppen tollerer og vil ha :) håper snart du blir bedre ja ♡

Ei bekjent fikk meg til å få lyst på caprisonne å i dag har jeg fått tak i to esker med dette. Himmelsk !!!<3 å den med cola smak!!! Nom nom!!

Back
Topp