Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff kjenner meg igjen i den ja :/ heldigvis gått litt over nå,får håpe det går over for deg også ♡Vannet må være "ferskt". Hvis det er lov å sihar det stått i glasset i 5-10 min blir jeg dårlig å spyr
![]()
Herregud å mye man henger seg opp i når man er gravid asså
Kjøpte sånne leskedrikker fra eldorado med apelsin smak(egentlig til dattra mi), de var himmelsk gode, smakte solrik, men har ikke akkurat råd til å kjøpe sånne hver dag hellerHuff kjenner meg igjen i den ja :/ heldigvis gått litt over nå,får håpe det går over for deg også ♡
Huff nei det kan bli veldig dyrt :/ jeg kommer ikke på noe annet som kan hjelpe heller, for meg gikk det kun i vann og var dritt lei jeg også :/Kjøpte sånne leskedrikker fra eldorado med apelsin smak(egentlig til dattra mi), de var himmelsk gode, smakte solrik, men har ikke akkurat råd til å kjøpe sånne hver dag heller![]()
Huff nei det kan bli veldig dyrt :/ jeg kommer ikke på noe annet som kan hjelpe heller, for meg gikk det kun i vann og var dritt lei jeg også :/
De har jo vann med sitronsmak husker ikke navnet på vannet, ikke olden og ikke bonaqua. Og olden med vilbær er veldig godtFikk akkurat tips om sånn bonaqua med smak av ei venninne, så får prøve det. Hvis ikke står jeg uten noen ting![]()
Typisk! Samboeren glemmer alltid noe på butikken, er ikke bedre det enn når man ikke finner. Skikkelig frustrerendeSendte gubben for å kjøpe sånne leske drikker å dumle nå. Fikk denne til svarVis vedlegget 108605 verden er grusom når man er gravid!
Typisk! Samboeren glemmer alltid noe på butikken, er ikke bedre det enn når man ikke finner. Skikkelig frustrerende![]()
Haha sikkert like greitHer må jeg sende mld med liste om det er mer enn to ting han skal kjøpehaha!
Har du prøvd cola zero? Funker for meg nåDet med drikke er vanskelig. Jeg er motsatt av deg tydeligvis. Jeg kan ikke drikke vann. En slurk vann og jeg kaster opp. Eneste jeg kan drikke er cola og farris bris med sitron. Cola må jeg jo begrense så det er jammen ikke lett...
Jeg klarer ikke cola zero til vanlig så ville absolutt ikke klart det nå. Men klarer å begrense meg til en boks 0,33 om dagen. Så blir heldigvis ikke så mye sukker eller koffein. Men skulle gjerne klart meg helt uten cola... Men det er umulig.. På de værste dagene blir det to bokser cola om dagen for å komme meg gjennom dagen. Syns det er rart at vann er så ille for kroppen...Har du prøvd cola zero? Funker for meg nåså slipper jeg sukkeret iallefall men skal jo ikke bli for mye av slike lettprodukter heller sikkert