Drikk dokker kaffe?

Likte ikke cola før jeg ble gravid. Nå vil jeg ha det:( uff


♡02.03.2015♡

Ååh, den er kjip "/
Vil generelt ikke ha så mye kullsyre nå i svangerskapet jeg. Var sånn sist å, med både brus og godis.. :p

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Nope, men drakk lite av det før og da, og kun koffeinfri. Blir svært påvirket av koffein, og får raskt vondt i magen av vanlig kaffe :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Ååh, den er kjip "/
Vil generelt ikke ha så mye kullsyre nå i svangerskapet jeg. Var sånn sist å, med både brus og godis.. :p

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app


Sånn har jeg begynt å merke med godis og. Spiste litt i helga, men ble fort kvalm av det, så da er det jo bare å la være da :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Drikker ikke kaffe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Drikker 1-2 kopper til vanlig, men er ikke alltid jeg har lyst på det lenger. Drikker heller en del te(mye som er uten koffein) :)
 
Jeg drakk en kopp latte hver dag, men sluttet da jeg testet positivt. Savner den litt, kjenner jeg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er så heldig å ha nespresso kaffemaskin og den koffeinfire kaffen der er like god som vanlig kaffe. Dog det hjelper ikke mot trøtthet og til å begynne med fikk jeg hodepine uten kaffe. Det hender at jeg unner meg en ordentlig kaffe noen dager.
 
Pepsi max var jeg faktisk så godt som avhengig av før ferien, men klart å holde meg så godt som unna hele ferien :D
 
Måtte ha kaffi før gradiviteten, men nå forblir liksom koppen ståande å blir kalde. Smake ikkje det sama rett og slett!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg drikker ikke kaffe, har aldri vært no glad i det.


Sent from my iPad using BV Forum
 
var glad i te før, men nå etter å ha blitt gravid smaker det ikke noe særlig godt. Så nå drikker jeg ikke noe te.. drikker ikke noe brus heller, ikke før og ikke nå.. Blir bare vann og det smaker heller ikke så godt nå lenger.. :( Ingenting som smaker lenger.:oops:
 
Jeg er normalt avhengig av kaffe, men nå synes jeg det smaker grusomt! Er egentlig bare kaldt vann som går ned av drikke nå...Litt kjedelig, men håper det snur litt etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hmmmm, pepsi max har vært min bestevenn i noen år nå, har hjulpet på humøret å ta seg en slurk.. Men i går når vi sku kose oss litt, ble nesten dårlig av det!!!! Må jo bare se positivt på det :p
 
Jeg savner å drikke kaffe, men nå greier jeg det ikke pga kvalme. Spekeskinke og kaffe står høyt oppe på menyen fra midten av mars, for å si det sånn! :D
 
Drikker kaffe latte, men ikke hver dag. Andre dager kan jeg drikke 2-3 kopper på en dag.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Drakk kaffe hver dag før graviditeten, men blir mindre nå ja :( Savner den igrunnen, men har ikke lyst på dessverre :(
 
Back
Topp