Drikk dokker kaffe?

Sugermama

Elsker forumet
Æ drikk ikke kaffe ofte, men starte ofte dagen på jobb med en kopp kaffe. Drikk ikke kaffe ellers på dagen:) Prøve å begrense koffein, men æ fungere ikke på morran uten:eek:

Prøve å la vær, men da går æ bare i halvsvima:p
 
Drikker litt kaffe. Ikke hver dag, men kanskje en kopp eller to annenhver dag.
Litt skal være greit.
 
Jeg drikker ikke kaffe, fordi jeg ikke liker det. Men jeg tar meg gjerne en kopp te. Det blir maks to kopper. Så har jeg koffeinfri te som jeg liker godt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Elsket kaffe før graviditet nå brekker jeg meg bare ved tanken på det! Kjipt. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her... tåler ikke lukten engang pga kvalme! Og jeg vil påstå å være ganske avhengig av kaffi før graviditeten :-/
 
Tar meg en kopp på morgenen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg drikker mindre kaffe nå enn før jeg ble gravid. Jeg klarer meg stort sett med én kopp til dagen nå (morgenen) det hender jeg drikker en skvett til etter lunsj. Jeg er veldig glad i kaffe, men jeg får mye hjertebank av for mye.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Starter dagen på jobb med en kopp, men prøver å holde meg til to kopper om dagen og det får greit. Litt er lov :)
Drakk en del kaffe på jobb før jeg ble gravid.
 
J har drukket to til tre kopper til vanlig, etterhvert i graviditeten har d ikke smakt like godt, og nå går d ikke.. Blir utrolig kvalm.

Er ikkeno problem m kaffe så lenge d kun er en kopp om dagen etter hva j har skjønt. Så kos deg med koppen din du som kan;)
 
1-2 kopper mener jeg det står de fleste steder:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Er skikkelig kaffedrikker på jobb. Tror kollegaene blir litt mistenksom om jeg plutselig dropper kaffen, og mistenksom vil jeg ikke at dem skal bli så tidlig. Jeg får late som jeg drikker kaffe på kontoret og heller gi det til blomstene :)Men ett par kaffekopper går nok :)
 
Jeg drikker ikke kaffe (har aldri gjort), men er pepsi maxen som blir utfordringen her. :(
 
Kaffe kommer jeg til å fortsette drikke :) er ingen stor drikker,dvs morgen, middag, kveld :p og i besøk.... Noen dager klarer jeg meg uten.. Men et par kopper kaffe skader ikke, er hvis du drikker heeeele tiden...
 
Jeg mååå ha kaffe ;) før jeg ble gravid hadde jeg hvertfall ei kanne om dagen.:/ nå prøver jeg å drikke bare 3 kopper. Heldigvis får jeg nok etter halve koppen. Smaker liksom ikke like godt lengre :p
 
Prioriterer heller dosen med pepsi max enn kaffe :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Liker hverken kaffe eller pepsi/cola.. Så deilig å slippe å tenke på det. :)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Mener å ha lest at det er ikke før man overskrider 2 kopper (eller hva det er) at det kan være uheldig. Jeg drikker kaffe når jeg har lyst på det, men begrenser det til max. to kopper om dagen. Stort sett holder det med en kopp på morgenen og den koppen er bare heeelt fantastisk! ;)
 
Back
Topp