*dreamer* sin drøm om en spire

Hei vennen[:D]

Så koselig at du har lagt igjen noen ord i dagboka mi! Er ikke så flink til å oppdatere for tiden[8D]
Det går bra med meg. Har vært veldig opptatt av skole for tiden, holdt på med bacheloroppgave[:'(]
I dag begynner jeg på min andre doble pergokur, så jeg håper at det gjør susen denne gangen. Selv om jeg ikke helt har troen[8|]

Hvordan går det med deg da snuppa? Så utrooolig spennende at du snart er ruger!!!![:D] Krysser ALT jeg har for att det blir full klaff!!
Går det greit med medisinene? Hatt noe bivirkninger?

Jeg skal tilbake til gyn i juni, og håper at jeg snart kan melde meg inn i assistert befruktning jeg og. Lei av at ingenting skjer[;)]

Tusen takk, ha en strålende helg du og[:D][:D]
 
7. mai: TR
8. mai: TR
9. mai: TR, dobbel pergo
10. mai: TR, dobbel pergo
11. mai: TR, dobbel pergo
12. mai: dobbel pergo
13. mai: dobbel pergo
14. mai:
15. mai:
16. mai: MGP - HEIA RYBAK!!!!![:D]
17. mai: HURRAAAAA
18. mai:
19. mai:
20. mai:
21. mai:
22. mai: EL
23. mai:
24. mai:
25. mai:
26. mai:
27. mai:
28. mai:
29. mai:
30. mai:
31. mai:
1. juni:
2. juni:
3. juni:
4. juni: IKM
 
Hei på seg!

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av medisinene som jeg har merket selv, men sambo kommenterte at jeg kanskje har vært litt oppfarende, som andre jenter er når de har mensen, som han sa. Hehe, merker nemlig stortsett ikke noe til tanta, og det er digg.

I kveld skal jeg sette EL-sprøyte og i morra er det en medisinfri dag før det er uttak på tirsdag. Dette blir super spennende!![:)]

Håper pergoen funker nå, eller at dere kommer dere videre til assistert sånn at det kan skje noe. Det fortjener du virkelig snuppa. Skjønner ikke hvorfor ting ikke funker når det ikke er noe galt med noen av dere...

Lykke til og ha en super uke!!!
 
Hehe, ja sånn blir jeg av pergoen og[8D] Men merker stort sett ikke noe til tanta jeg heller, så der er vi heldige!

Suuuperspennende at du har uttak på tirsdag!!!
Gleder meg veldig til å lese hvor mange egg du har fått ut, hvor mange som har blitt befrukta osv. Kommer nok til å titte mye i dagboken din framover[;)]

Tusen takk vennen! Skjønner ikke hvorfor vi ikke får det til jeg heller, når alt er som det skal! Vi har vel bare hatt uflaks[:'(]
Masse lykke til du og[:D][:D] Jeg krysser ALT jeg har for at det blir full klaff! Du fortjener det så sinnsykt[:D] Ha en super uke du og!
 
7. mai: TR
8. mai: TR
9. mai: TR, dobbel pergo
10. mai: TR, dobbel pergo
11. mai: TR, dobbel pergo
12. mai: dobbel pergo
13. mai: dobbel pergo
14. mai:
15. mai:
16. mai: MGP - RYBAK VANT!!!!![:D]
17. mai: HURRA
18. mai:
19. mai:
20. mai: EL-slim
21. mai: EL-slim og EL-smerter
22. mai: EL-slim og EL-smerter
23. mai: EL-slim og EL-smerter, EGGLØSNING!
24. mai:
25. mai:
26. mai:
27. mai:
28. mai:
29. mai:
30. mai:
31. mai:
1. juni:
2. juni:
3. juni:
4. juni: IKM

 
ORIGINAL: *dreamer*

Så koselig at du titter innom dagboka mi[:D]
Tuusen takk! Håper at pergo gjør susen for meg og[;)]
Tenk at du er 17 uker på vei allerede! Nydelig UL-bilde

 
Må innom og titte av og til vettu [:)] Følger med på bloggen din også!
Ja tiden går fort (selv om det noen ganger virker som den står stille) [:)]
 
ORIGINAL: *Høna*

ORIGINAL: *dreamer*

Så koselig at du titter innom dagboka mi[:D]
Tuusen takk! Håper at pergo gjør susen for meg og[;)]
Tenk at du er 17 uker på vei allerede! Nydelig UL-bilde


Må innom og titte av og til vettu [:)] Følger med på bloggen din også!
Ja tiden går fort (selv om det noen ganger virker som den står stille) [:)]


Så koselig!![:D]
Hvordan går det med deg da? Har formen vært fin? Begynt å få noe mage? Vet dere kjønn?
Hihi, ble mange spørsmål dette[8D]
 
ORIGINAL: *dreamer*

ORIGINAL: *Høna*

ORIGINAL: *dreamer*

Så koselig at du titter innom dagboka mi[:D]
Tuusen takk! Håper at pergo gjør susen for meg og[;)]
Tenk at du er 17 uker på vei allerede! Nydelig UL-bilde


Må innom og titte av og til vettu [:)] Følger med på bloggen din også!
Ja tiden går fort (selv om det noen ganger virker som den står stille) [:)]


Så koselig!![:D]
Hvordan går det med deg da? Har formen vært fin? Begynt å få noe mage? Vet dere kjønn?
Hihi, ble mange spørsmål dette[8D]

 
Formen har vært dårlig HELE tiden, hehe. `Har vært kvalm siden uke 5, det har endelig begynt å avta nå. Men etter uke 12 begynte jeg å få hodepine, så sliter veldig med det nå. Men det er absolutt verdt det, så prøver å ikke klage så mye [:)]
Magen har kommet, begynte å få det ganske tidlig tror jeg, var hvertfall mange som kommenterte det. Ligger noen bilder inne på november09 [:)]
Vi var på ul i uke 15 og da trodde han at det var gutt, men vi venter til ordinær ul før vi virkelig tror det! [;)]
 
Uff, det hørtes kjempeslitsomt ut[&o] Får håpe at både kvalmen og hodepinen forsvinner helt snart!
Så utrooolig fin mage du har!!![:D] Håper jeg får mage like tidlig[;)]
Blir kjempespennende å se om ul-mannen hadde rett da, skal følge med på novemberforumet framover, hihi!
 
ORIGINAL: *dreamer*

Uff, det hørtes kjempeslitsomt ut[&o] Får håpe at både kvalmen og hodepinen forsvinner helt snart!
Så utrooolig fin mage du har!!![:D] Håper jeg får mage like tidlig[;)]
Blir kjempespennende å se om ul-mannen hadde rett da, skal følge med på novemberforumet framover, hihi!

 
Tuusen takk
Ja du får titte innom av og til, bare å skrive i dagboka også! hehe
Ellers da, hvordan går ting?
 
Hei vennen![:)]

Åssen går det med deg? Lenge siden eg har vært innom her i dagboka di no, beklager så mykje[&o]
Åssen er ståa framover for dåke då? Veit du litt kva som skjer utover høsten osv?[:)]
Håper disse doble kurene snart gir deg en spire altså! DET fortjener du[:D]

Klem fra meg[:)][:)]
 
ORIGINAL: [miss]

Hei vennen![:)]

Åssen går det med deg? Lenge siden eg har vært innom her i dagboka di no, beklager så mykje[&o]
Åssen er ståa framover for dåke då? Veit du litt kva som skjer utover høsten osv?[:)]
Håper disse doble kurene snart gir deg en spire altså! DET fortjener du[:D]

Klem fra meg[:)][:)]


Hei snuppa!

Jeg har vært dårlig på å være innom dagboka di og[&o] Så det er ikke noe å beklage[;)]
Jeg er litt fortvila akkurat nå, for jeg skal snart til gyn og hadde tenkt til å be henne om å sende søknad om prøverør. Men så vil sambo vente til etter sommerferien, for han vi jo helst slippe prøverør. Jeg skjønner ikke hva 2 mnd har å si uansett, og ventetiden er jo lang! Men han gikk med å tenke på det til neste uke, så da håååper jeg at han har ombestemt seg! Jeg vet at gyn skal henvise meg til hsg røntgen, også håper jeg på trippel pergokur eller sprøyter. Jeg skal dit på fredag om en uke, så da skal jeg holde deg oppdatert[:D]

Hvordan går det med deg da snuppa? Er formen fin? Masse liv i magen?
Magen din er sååå fin!![:D][:D]

Klem[:)]
 
Håper at han kommer til fornuft og så du/dere får sendt søknaden før sommeren[:)] som du seier, ventetiden kan være lang..[8|][&o]
Og dere begynner jo ikkje med prøverør før DERE er klar for det[:)] og etter samtalen er det vanlig å få beskjed om å ringe inn mensen når dere er klare[:)]
Så det kan du sei til han, at sjøl om søknaden blir sendt betyr ikkje det at dere kommer i gong kjapp-kjapp-kjapp[;)]

Forstår at han helst vil sleppe prøverør, trudde aldri at me skulle måtte ta det..
Men, sånn blei det nå bare, og glad for det![:)] kunne ikkje fått bedre hjelp, og gravide blei me jo[:D]

Du skal ta hsg-røntgen ja, håper det går fort da, at du er ferdig med det i løpet av de neste mnd[:)] er vel kjapp prosedyre det, inn og ut samme dag?[:)]
Kanskje trippel kur + el-sprøyte kan gjer susen, eller dobbel + el-sprøyte (Ovitrelle heter el-sprøyta forresten, i allefall den eg brukte)? Du kan jo spør om ovitrelle når du er der, om det kan være et alternativ å prøve mens dere venter på svar på prøverørssøknaden..[:)]

Gler meg til oppdatering etter du har vært hos gyn, og tvi,tvi for at samboaren din endrer mening i løpet av veka!![;)]
Ellers går det bra med meg veit du[:)] Formen er egentlig ganske fin, og det er maaasse aktivitet for tida i magen! Herlig følelse!! Gled deg![:D]
I går kveld var ho turbo som berre det, hehe, kjente at ho nede med bekkenet og oppe med ribbeina på samme tid! Heeelt rart![:D][:D]

Taakk, er gøy nå som det vises mer og mer at det er gravidmage[:D][:D] bare gler meg til å få møte lille vennen i magen no! Håper sommeren går fort[;)]

Klem![:)]
 
Du er et geni snuppa!!![:D]
Jeg leste det du hadde skrevet for han, og da var det greit med en gang[:D][:D]

Jeg forstår han godt jeg og. Man tror jo aldri at man må gjennom noe sånt.
Men når man får den positive testen, så er det vel sååå verdt det![:)]

Ja håper at det ikke er så lang ventetid på hsg. Må innrømme at jeg gruer meg litt, men det er mye mindre skremmende enn lap ihvertfall!
Det er en kjapp prosedyre ja, så det er inn og ut samme dag. Men håper noen har mulighet til å være med i tilfelle jeg får veldig vondt.

Trippel kur + el-sprøyte hørtes ut som en god plan! Skal spørre om ovitrelle[:)]
Tok du el-sprøyte når du gikk på pergo? Måtte du ta ul for å finne ut når du skulle sette den?

Så godt å høre at det går bra med deg og at formen er ganske fin[:)]
Gleder meg masse til å kjenne liv i magen!
Så søtt at hun var så turbo![;)] Hehe, hørtes rart ut å kjenne babyen nede i bekkenet og oppe ved ribbeina samtidig[8D]

Jaaa, det blir nok herlig å møte lille jenta! Har dere funnet navn enda forresten?
Sommeren går nok kjempefort! Snart har du din egen lille baby i armene[:D]

Klem!
 
Ååå, så bra[:D][:D] hihi, kjekt å kunne hjelpe til[;)]

Og ja, når den positive testen endelig dukker opp etter forsøket, da er det så vel-verdt det![:)][:)]
Men i mellomtida kan en håpe at pergo kan gjør susen også[;)][:D]

Du får spørre om ventetid når du skal til gyn på fredag, er jo greitt å ha noe å forholde seg til,
sjølv om det kan ta lengre/kortere tid, alt etter om noen avlyser eller andre akutte ting skjer..![:)]
Sikkert godt å ha noken med seg på hsg-røntgenet, kanskje samboern din? Er godt med støtte uansett hva en skal

Eg brukte ovitrelle under forsøke vårt, men har lest om de som bruker el-sprøyte sammen med pergo[:)]
Og da har de vore inne på ul på dag 12/14 for å sjekke str på egget/eggene og så bestemmes det når sprøyta skal settes[:)]

Har enda ikkje funnet noe navn, har du tips? Hehe[:D] Men me prøver å finne et par alternativ, så til no har me kommet fram til
Mathilde, Amalie, Malin, Sunniva, Thea.. Men er liksom ingen som har skreket JA i hodet vårt[8D] så me får nok vente og leite litt til..[:)]
+ det kan jo være at det hjelper å sjå lille snuppa før me fastsetter navnet[:)][:)]

Klem!
 
Hei ! Kjempe lenge siden sist, men tenkte jeg skulle stikke innom med litt babystøv til deg og se hvordan det går med deg !!
 
Ser at det har skjedd mye siden sist og at dere nå endelig får hjelp og at samboeren din har blitt samarbeidsvillig[:)] Håper virkelig at du får en positiv test snart. Det har dere virkelig fortjent !!!!
 
Masse masse lykke til videre i prosessen [:)]
 
[miss]

Unnskyld at jeg har brukt så lang tid på å svare[&o] Er nesten ikke her om dagen.
Nå har det skjedd en del siden sist. Jeg har fått jobb (årsvikariat) og søknaden om prøverør ble sendt i går.
Så da håper jeg at vi kommer i gang med ivf før jul, sånn at jeg får termin perfekt i forhold til jobbslutt og permisjonspenger[:)]
Det blir ikke mer hormoner på meg før det. Gyn syntes at vi bare skulle slappe av og ikke gå inn for å prøve fram til IVF.
Så da bare tar vi det som det kommer fremover, og det er kjempedeilig[:D] Sexlysten blir ikke akkurat på topp etter evigheter med "tvangssex"[8|]

Hvordan går det med deg da snuppa?
Fått noen favorittnavn enda?[;)] Synes at alle alternativene deres var kjempefine! Amalie er et av de fineste navnene jeg vet om[:D] Også synes jeg at Sunniva er veldig søtt!
Kan hende at det blir lettere å velge når dere ser snuppa ja, er nok lurt å ha noen alternativer[:)]

Stor klem!
 
ORIGINAL: raja10

Hei ! Kjempe lenge siden sist, men tenkte jeg skulle stikke innom med litt babystøv til deg og se hvordan det går med deg !!

Ser at det har skjedd mye siden sist og at dere nå endelig får hjelp og at samboeren din har blitt samarbeidsvillig[:)] Håper virkelig at du får en positiv test snart. Det har dere virkelig fortjent !!!!

Masse masse lykke til videre i prosessen [:)]


Hei[:D]

Ja det var lenge siden! Tusen takk for babystøvet[:D] Tenk at du snart har termin, tiden flyr!
Ja her det skjedd mye, og forhåpentligvis er vi i gang med prøverør før jul. Deilig at det endelig skjer noe!

Tuuusen takk!!! Og masse lykke til med fødselen[:D]
 
Back
Topp