Drammenstreff

Mandag, tirsdag eller fredag ;) vi kan jo se det litt ann - hvis det blir veldig kaldt så kan kino (være inne) være en god ide :) eller trille en tur - eller kafé som sist :)

Ikke onsdager i allefall. Er med på hva det blir jeg, både kino, kafé og trilling.

Ikke onsdager i allefall. Er med på hva det blir jeg, både kino, kafé og trilling.
kino er på tirsdager kl 12 så da kan ikke jeg være med:/ men va stemmer folk for her da? kafe , trilletur? en mandag hadde kanskje vært noe da.. nå til mandag ? eller hva tenker dere:) ikke så lett dette her:)

Kan egentlig ikke neste uke (full rulle fra mandag til søndag :O) - men kan feks mandagen etter, den 15.02?

Kan jo møtes noe sted og trille oss opp litt apetitt, hvis været tillater det? :)

Kan egentlig ikke neste uke (full rulle fra mandag til søndag :O) - men kan feks mandagen etter, den 15.02?

Kan jo møtes noe sted og trille oss opp litt apetitt, hvis været tillater det? :)
Ja det passer i grunn bedre her også :) trille oss opp til appetitt, ja det kan vi :)

Jeg kan ikke hele neste uke og heller ikke 15/2. Så kos dere! Jeg blir heller med neste gang!

Jeg kan ikke hele neste uke og heller ikke 15/2. Så kos dere! Jeg blir heller med neste gang!
Er det en annen dag den uken som kan passe da?

Siden det kun er to som har uttalt seg om når det kan passe hittil så er det fremdeles fleksibelt :)

Denne uken er fullbooket, men neste uke kan jeg alle dager bortsett fra onsdag og torsdag :) det samme uken etter foreløpig.

Torsdag 18. er vel den eneste dagen som passer for meg neste uke. :)

Skulle vi prøvet neste uke? Eller hva sier dere? Jeg prøvde å kometere så alle så det. Vet ikke helt om jeg fikk det til :P

Skulle vi prøvet neste uke? Eller hva sier dere? Jeg prøvde å kometere så alle så det. Vet ikke helt om jeg fikk det til :P
Høres koselig ut det, gjenstår bare å finne en dag :P

Mandagen får vi 3 mnd vanskene, så er litt usikker på hvordan formen hans kommer til å være. Var nevnt torsdagen - kanskje etter du har vært og trent?

Back
Topp