Kanskje en mandag ville Vært noe. Få da blir det litt lettere for alle.. Vi for se hva resten sier eller?Veldig med på det! Onsdager og torsdager passer dårlig, men kan ellers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje en mandag ville Vært noe. Få da blir det litt lettere for alle.. Vi for se hva resten sier eller?Veldig med på det! Onsdager og torsdager passer dårlig, men kan ellers!
Min er født 20.10, med termin 2.11...
Kanskje jeg slenger meg med neste gang![]()
Så braJeg er med om det passer!
Høres ut som en plan; )Mandag, tirsdag eller fredagvi kan jo se det litt ann - hvis det blir veldig kaldt så kan kino (være inne) være en god ide
eller trille en tur - eller kafé som sist
![]()
sjekket nå det er på tirsdager. kl 12 . jeg trener jo til 12 på tirsdagerBabykino er på onsdager tror jeg![]()

kino er på tirsdager kl 12 så da kan ikke jeg være med:/ men va stemmer folk for her da? kafe , trilletur? en mandag hadde kanskje vært noe da.. nå til mandag ? eller hva tenker dereIkke onsdager i allefall. Er med på hva det blir jeg, både kino, kafé og trilling.
Ja det passer i grunn bedre her ogsåKan egentlig ikke neste uke (full rulle fra mandag til søndag :O) - men kan feks mandagen etter, den 15.02?
Kan jo møtes noe sted og trille oss opp litt apetitt, hvis været tillater det?![]()
Er det en annen dag den uken som kan passe da?Jeg kan ikke hele neste uke og heller ikke 15/2. Så kos dere! Jeg blir heller med neste gang!
Ikke onsdager i allefall. Er med på hva det blir jeg, både kino, kafé og trilling.
Babykino er på onsdager tror jeg![]()
Jeg slenger meg med hvis det passer
Er det en annen dag den uken som kan passe da?
Siden det kun er to som har uttalt seg om når det kan passe hittil så er det fremdeles fleksibelt![]()
Høres koselig ut det, gjenstår bare å finne en dagSkulle vi prøvet neste uke? Eller hva sier dere? Jeg prøvde å kometere så alle så det. Vet ikke helt om jeg fikk det til![]()