Drømmer om nr. 2

Hihi så bra med så forferdelig me symptomer ! Unner deg deg selvom det sikkert ikke er noe særlig :p Nyyt mageboeren ❤️

8+0

Hurra, 8 fullgåtte uker og nok en milepæl er nådd. Bare to uker til ultralyd nå, det blir spennende :)

Ferien går mot slutten nå, om kun en uke er jeg tilbake på jobb. Spent på hvordan det blir å stå opp tidlig, og fungere en hel arbeidsdag uten å sove og sløve. Symptomer er lette å takle når man har ferie, er nok litt verre når jeg må begynne å prestere igjen :p

Når det er sagt er det ikke sikkert det blir så ille. Kjenner meg mindre og mindre kvalm om dagene, kun på kvelden det kommer. Så kan jo hende det går helt knirkefritt og ingen på jobb mistenker noe ;)

I kveld skal jeg og mannen på date alene. Skal ut på fancy tapasreataurant i nabobyen, og man må bestille bord flere dager i forkant for å få plass. Guttungen skal være sammen med sine besteforeldre, som er her i Spania sammen med oss siste ferieuken :) Gleder meg veldig, og håper jeg ikke blir kvalm og uvel :p

8+0
Hurra, 8 fullgåtte uker og nok en milepæl er nådd. Bare to uker til ultralyd nå, det blir spennende :)

Ferien går mot slutten nå, om kun en uke er jeg tilbake på jobb. Spent på hvordan det blir å stå opp tidlig, og fungere en hel arbeidsdag uten å sove og sløve. Symptomer er lette å takle når man har ferie, er nok litt verre når jeg må begynne å prestere igjen :p

Når det er sagt er det ikke sikkert det blir så ille. Kjenner meg mindre og mindre kvalm om dagene, kun på kvelden det kommer. Så kan jo hende det går helt knirkefritt og ingen på jobb mistenker noe ;)

I kveld skal jeg og mannen på date alene. Skal ut på fancy tapasreataurant i nabobyen, og man må bestille bord flere dager i forkant for å få plass. Guttungen skal være sammen med sine besteforeldre, som er her i Spania sammen med oss siste ferieuken :) Gleder meg veldig, og håper jeg ikke blir kvalm og uvel :p

Håper du har kost deg idag, og nyt siste ferieuka :) Tenker det går bra jeg med jobb igjen ;) Når tenker du å fortelle det til sjefen ?

Håper du har kost deg idag, og nyt siste ferieuka :) Tenker det går bra jeg med jobb igjen ;) Når tenker du å fortelle det til sjefen ?
Jeg bytter jo jobb 1. september, så har jo en ny sjef og forholde med til. Hun kjenner jeg litt fra før av, og har møtt henne her i Spania. Lurer på om hun allerede mistenker noe, ettersom jeg konsekvent velger alkoholfritt hver gang vi er ute å spiser. Men tenker jeg sier det til henne når jeg har vært på ul og sett at det faktisk er liv. Etter det er det ikke noe poeng å vente lenger :) Og da forteller jeg det nok til de på gamlejobben min og. Magen tyter jo ut, så klarer vel ikke å skjule det så lenge uansett :p

Jeg bytter jo jobb 1. september, så har jo en ny sjef og forholde med til. Hun kjenner jeg litt fra før av, og har møtt henne her i Spania. Lurer på om hun allerede mistenker noe, ettersom jeg konsekvent velger alkoholfritt hver gang vi er ute å spiser. Men tenker jeg sier det til henne når jeg har vært på ul og sett at det faktisk er liv. Etter det er det ikke noe poeng å vente lenger :) Og da forteller jeg det nok til de på gamlejobben min og. Magen tyter jo ut, så klarer vel ikke å skjule det så lenge uansett :p
Så kjekt å se deg her på mars :)

Du er jo på ferie med familien og da er det mange som ikke drikker alkohol :) jeg selv føler jeg nesten blir anklaget når jeg ikke drikker, men mistenker ikke andre når de ikke gjør det. Det er vanskelig det der med alkohol.

8+3

Jeg er sliten. Kjempesliten. Kjenner det skal bli godt å komme hjem fra ferie, og med god samvittighet innta pysj og sofa hver kveld utover høsten, og bare gjøre ingenting :p Her så må man liksom lage god mat på kveldene, eller ut og spise og kose seg. Og selv om jeg føler at kvalmen blir stadig bedre, blir jeg fortsatt ganske satt ut på kveldene. Har bare lyst å spise brødskive til kveldsmat, all fancy mat smaker så masse. Usj!

Symptomene er på retur - det kjenner jeg ganske sikkert. Puppene er mindre ømme, og det murrer mindre i magen, selv om jeg heldigvis kjenner det river til fra tid til annen :) Men jeg brekker meg mye. Når jeg hoster eller pusser tennene. Tannpussen på kveldene er verst. Men det går seg vel til snart det også.

8+3

Jeg er sliten. Kjempesliten. Kjenner det skal bli godt å komme hjem fra ferie, og med god samvittighet innta pysj og sofa hver kveld utover høsten, og bare gjøre ingenting :p Her så må man liksom lage god mat på kveldene, eller ut og spise og kose seg. Og selv om jeg føler at kvalmen blir stadig bedre, blir jeg fortsatt ganske satt ut på kveldene. Har bare lyst å spise brødskive til kveldsmat, all fancy mat smaker så masse. Usj!

Symptomene er på retur - det kjenner jeg ganske sikkert. Puppene er mindre ømme, og det murrer mindre i magen, selv om jeg heldigvis kjenner det river til fra tid til annen :) Men jeg brekker meg mye. Når jeg hoster eller pusser tennene. Tannpussen på kveldene er verst. Men det går seg vel til snart det også.
Symptomene er litt mildere hos meg nå også. Det er behagelig, men man blir jo stresset også:) kos deg siste tiden i varmen. Ikke blitt mye sol på meg i sommer..

Symptomene er litt mildere hos meg nå også. Det er behagelig, men man blir jo stresset også:) kos deg siste tiden i varmen. Ikke blitt mye sol på meg i sommer..
Vel, jeg snakket nok litt for fort :p Har hatt en av de verste kveldene så langt, slet virkelig med å få i meg litt mat. Klarte å presse med et knekkebrød med hvitost til slutt, så har det litt bedre nå :) Så symptomene går det virkelig opp og ned med. Du skal bare nyte at du er bedre, kan fort plutselig bli dårlig igjen ;)

8+3

Det er så morsomt å lese det du skriver. Det kunne vært meg liksom :P hehe! Måtte le da jeg leste om at du brekker det mye og at tannpussen er verst for jeg har det HELT likt. Grusomt å pusse tennene! Tannpussen blir ikke like grundig for tiden som den pleier :P Det går bare ikke.

Leste om kvalmen din i kveld. Kjedelig at du skulle bli så dårlig :(

Det er så morsomt å lese det du skriver. Det kunne vært meg liksom :p hehe! Måtte le da jeg leste om at du brekker det mye og at tannpussen er verst for jeg har det HELT likt. Grusomt å pusse tennene! Tannpussen blir ikke like grundig for tiden som den pleier :p Det går bare ikke.

Leste om kvalmen din i kveld. Kjedelig at du skulle bli så dårlig :(
Ja, nei den tannpussen er noe av det verste jeg har vært med på! Litt teit egentlig, for blir ofte litt uggen når jeg har sånn uff-smak i munnen, og tenker man at det hjelper å pusse tennene. Men neida! Blir jo bare mer dårlig av at jeg brekker meg så mye :rolleyes:

Kjedelig med kvalmen i kveld ja, men samtidig litt betryggende. Følte meg i uforskammet god form før kvalmen tok tak i meg, så ble nesten litt bekymret :p

Ja, nei den tannpussen er noe av det verste jeg har vært med på! Litt teit egentlig, for blir ofte litt uggen når jeg har sånn uff-smak i munnen, og tenker man at det hjelper å pusse tennene. Men neida! Blir jo bare mer dårlig av at jeg brekker meg så mye :rolleyes:

Kjedelig med kvalmen i kveld ja, men samtidig litt betryggende. Følte meg i uforskammet god form før kvalmen tok tak i meg, så ble nesten litt bekymret :p
Ja, det er helt dust det der med tannpussen :P Man skal jo liksom ta ekstra godt vare på tennene som gravid også. Det skjer ikke her :P Tar meg en tyggis jeg når jeg får litt dårlig smak i munnen. Det funker greit :)

Jeg synes ofte at når formen har vært overraskende bra blir den overraskende dårlig like etter :P Det slår ikke feil!

Ja, det er helt dust det der med tannpussen :p Man skal jo liksom ta ekstra godt vare på tennene som gravid også. Det skjer ikke her :p Tar meg en tyggis jeg når jeg får litt dårlig smak i munnen. Det funker greit :)

Jeg synes ofte at når formen har vært overraskende bra blir den overraskende dårlig like etter :p Det slår ikke feil!
Ja, der sier du noe gitt! Skal liksom straffes for noen timer med overskudd :p

9+0

Ferien er slutt, tilbake på jobb. Var veldig bekymret for hvordan det skulle gå med tanke på symptomer, men virker som det går helt greit. Ikke morgenkvalm når jeg står opp tidlig heller, så da er det jo håp :p Har egentlig følt meg mindre kvalm i går og i dag, så kan jo håpe at det begynner å gå seg til nå. Er likevel ikke bekymret for manglende symptomer, puppene gjør mer vondt igjen, og jeg er helt ødelagt på kveldene. Ekstremt trøtt og sliten selv om jeg ikke er så kvalm.

Ellers fikk jeg meg en skikkelig kink i ryggen i går morrest. Passer jo bra når man skal være på reisefot i 12 timer. Det sitter i enda, selv om det verste har gitt seg. Smertene har derimot beveget seg litt vekk fra selve ryggen og ned mot rumpe og lår, så jeg frykter at en begynnende bekkenløsning er i anmarsj :banghead: Fikk bekkenløsning ca uke 10 med førstemann, så det er vel dessverre ikke utenkelig at jeg kjenner det allerede nå.

Godt å høre at det går fint på jobb :) grusomt med ryggen din da :( uff, jeg håper det ikke er bekkenløsning! Er det noe man kan gjøre for å forhindre det? Øvelser eller lignende?

Godt å høre at kvalmen gir seg litt nå. Roet seg litt ned her og. Hvordan merker man bekkenløsning ? God bedring!

Back
Topp