Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Så godt at kroppen jobber og at du ikke trengte vente såå lenge! Krysser hender og føtter på St du får starte opp på neste mens:D :Heartred
 
Så godt at kroppen jobber og at du ikke trengte vente såå lenge! Krysser hender og føtter på St du får starte opp på neste mens:D :Heartred

Takk! Ja, så deilig når kroppen vil være på lag når man trenger det veldig. SKAL være ledig plass har jeg bestemt:happy:
 
Får håpe tanta er like rundt hjørnet! [emoji173]️
 
TR og ny plan!

Tanta kom skikkelig i dag, verre enn vanlig etter uttaket, men veldig velkommen:happy: Fikk ringt St.Olavs og snakket med ei veldig trivelig dame denne gangen. Vet ikke hvor fullt det var på listene, men hun sa at legen hadde skrevet at jeg skulle få plass første syklus og da fikk jeg det :Heartred Såå letta!

Det betyr sprøytestart ca 14.september og uttak kanskje sånn 24./25. Satser på at tida går fort!

Man skal vel egentlig begynne med sånt i god tid, men kan vel ikke skade heller, så jeg har bestilt Q10-tilskudd og melatonin. Må liksom prøve å gjøre noe med de der eggene. I tillegg tar jeg folat, multivitamin b-total og omega 3. Tør ikke håpe på noen juni-baby enda, men håper vi hvertfall kommer lenger enn sist og prøver å tenke et steg i gangen. Første mål var mens og en plan - check!
 
Så deilig med ny plan! Da håper jeg vi sees i gangene på kontroll, uttak og/eller innsett! Hurra!:smiley-bounce022

Samme medisiner?
 
Så godt du har fått en plan å forholde det til altså[emoji7][emoji7]
 
God plan! Nå må det bare gå [emoji173]️
 
Det er jo en flott plan! :D Det skal gå fint nå. :Heartred
 
Litt stille herfra i ventetiden på nytt forsøk! Prøver å tenke mest mulig på andre ting og jobber mye. Det går ganske greit, men har merket nå som det har gått et par uker hvor vanvittig sliten jeg egentlig var/er av alt som har skjedd.
Men i dag kom hvertfall brevet med planen vår for neste forsøk :) Føltes brått ikke såå lenge til! Skal ha 137,5 IE Menopur, litt spent på hvordan det blir å måle opp den dosen ut ifra slik det så ut, men det finner jeg vel ut. Redd for at dosen er litt liten hvis det skal gi færre egg, at jeg plutselig skal få for få egg i stedet for for mange. Mye man skal bekymre seg for gitt, må jo regne med at de vet hva de gjør:p
Faktisk bare drøyt tre uker til forventet oppstart nå. Er såå spent og håper så inderlig at vi i det minste kommer så langt at vi får ett eller flere fine embryo så jeg kan slappe litt av med den «bare dårlige egg»-tanken. Ellers koser jeg meg veldig med spennende tider med innsett og tester i fleng her inne! Håper jeg får se mange bli gravide også:happy:
 
Litt stille herfra i ventetiden på nytt forsøk! Prøver å tenke mest mulig på andre ting og jobber mye. Det går ganske greit, men har merket nå som det har gått et par uker hvor vanvittig sliten jeg egentlig var/er av alt som har skjedd.
Men i dag kom hvertfall brevet med planen vår for neste forsøk :) Føltes brått ikke såå lenge til! Skal ha 137,5 IE Menopur, litt spent på hvordan det blir å måle opp den dosen ut ifra slik det så ut, men det finner jeg vel ut. Redd for at dosen er litt liten hvis det skal gi færre egg, at jeg plutselig skal få for få egg i stedet for for mange. Mye man skal bekymre seg for gitt, må jo regne med at de vet hva de gjør:p
Faktisk bare drøyt tre uker til forventet oppstart nå. Er såå spent og håper så inderlig at vi i det minste kommer så langt at vi får ett eller flere fine embryo så jeg kan slappe litt av med den «bare dårlige egg»-tanken. Ellers koser jeg meg veldig med spennende tider med innsett og tester i fleng her inne! Håper jeg får se mange bli gravide også:happy:

Så godt å ha fått en plan for neste forsøk, tre uker er jo ikke så lenge til[emoji4]
Er det kort protokoll du skal ha?
Håper det går bedre dette forsøket og at det blir et embryo som fører til baby[emoji169]
Er dette andre forsøket deres? De sier jo at første forsøk blir litt prøving/feiling i forhold til medisiner, så det kan jo være at det ikke har så mye med eggkvaliteten å gjøre, men bare at de ikke traff som de skulle med medisinering?
 
Så spennende med ny plan. Jeg håper virkelig de får ut gullegget neste gang! :Heartred
 
Så bra at du har fått en ny plan, og at de gjør litt endring fra sist! Skjønner tankegangen med at du er redd for få egg, men husk at kvalitet er bedre enn kvalitet[emoji173]️[emoji173]️
 
Ville bare sende deg en liten melding ang forsøket ditt. Ser du ente med ingen egg på frys og avbrutt forsøk, jeg vet hvor sykt ræva det er. Det samme skjedde med oss vårt første forsøk, og jeg gikk helt i kjelleren.

Neste forsøk fikk vi nye medisiner og ente med ett egg til innsett og ett på frys av 10, som også overlevde til innsett ved fryseforsøk. Ingen av de holdt, og den gangen her fikk jeg ut 7 egg hvor de fikk dyrket to til blasto. En som jeg ruger på nå og en i fryseren.

Ville bare si at jeg merker selv at jeg leser om de som får ut haugevis med egg og mange i fryseren, og det hadde jo vært det beste, og jeg blir litt sjalu, men på de to gjeldende forsøkene mine har jeg jo fått «to gratis» med de på frys, og det er jo bra det og ❤️ Det er mer normalt å kanskje få satt inn ett pr forsøk, og at resten faller fra enn det motsatte, sånn jeg har skjønt :)

Tipper at nestegang får du nok ut færre egg, men du får garantert innsett, og det må jo være første mål :D

Ta vare på deg selv ❤️
 
Så godt å ha fått en plan for neste forsøk, tre uker er jo ikke så lenge til[emoji4]
Er det kort protokoll du skal ha?
Håper det går bedre dette forsøket og at det blir et embryo som fører til baby[emoji169]
Er dette andre forsøket deres? De sier jo at første forsøk blir litt prøving/feiling i forhold til medisiner, så det kan jo være at det ikke har så mye med eggkvaliteten å gjøre, men bare at de ikke traff som de skulle med medisinering?

Ja, det blir andre forsøk nå ja, så vi håper veldig på at det bare var «første forsøk-kluss»! Men angsten er der, siden jeg fryktet på forhånd at egglvalitet var problemet vårt, med litt forhøyet fsh og sånne ting. Men håper! Kort protokoll fortsatt ja, synes det er veldig greit :) takk for at du håper!
 
Så bra at du har fått en ny plan, og at de gjør litt endring fra sist! Skjønner tankegangen med at du er redd for få egg, men husk at kvalitet er bedre enn kvalitet[emoji173]️[emoji173]️

Ja, denne gangen skal vi ha kvaltetsegg altså!!:)
 
Back
Topp