Drømmen om søskenspire

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Håper på en lillesøster/bror ila. 2019. Helst før sommeren slik at vi får litt lengre tid hjemme før barnehagestart

Har akkurat begynt å prøvingen og håper selvfølgelig spiren sitter med en gang tenkte å bruke denne dagboken som en liten oversikt for prossen.

Forrige graviditet kort oppsummert
• gravid i pp 1
• SA i uke 4/5
• gravid i pp 4 -> fullgått svangerskap

Status
6pp - SA 5+2
8pp - SA 5+0
9pp - kjemisk 4+4?
10pp - kjemisk 4+1

Last edited:
tror jeg er 2 dpo.

Hadde mye EL-smerter denne gangen, og svake murringer konstant etterpå. Skjønner at det er for tidlig til at egget kan ha festet seg og produsere hormoner, men hva kan det skyldes? Jeg hadde svake murringer utover i dpo-land når jeg bøe gravid sist. Kanskje bare psykisk

Mer øm i korsryggen. Har spesielt murring på morgen og om jeg legger meg ned og kjenner etter. Litt uggen i dag også... Så tidlig tenker jeg det er mest psykisk, eller kanskje flere lykketreff? :O

6 dpo.

Har noen gamle utgåtte billigstrimler fra sist. Kan jeg ta en slik tro? Tenkte vente til 10 dpo, men testetrangen begynner å bli stor

7 dpo

Røyk på en sånn.. utgått anno 2016

IMG_20180728_105627_mini.jpg

Vet ikke hvor ynøyaktige utgåtte teststrimler er jeg? Men er ikke det en strek på den?:D

Jeg kan ikke helt skjønne at de egentlig går ut på dato :) men synes jeg ser noe selv! Håper det :D har så mange symptomer, men har hatt det helt siden el og det kan jo egetlig ikke stemme xD

Jeg kan ikke helt skjønne at de egentlig går ut på dato :) men synes jeg ser noe selv! Håper det :D har så mange symptomer, men har hatt det helt siden el og det kan jo egetlig ikke stemme xD

Er i samme situasjon selv. Symptomer siden El og det kan jo egentlig ikke stemme.

Er på vei hjem fra ferie nå, og har kun 1 test ligge de hjemme :( så vet ikke når jeg får testet. Blir sprø av å gå å vente.

Forventet IKM den 5. August

Er i samme situasjon selv. Symptomer siden El og det kan jo egentlig ikke stemme.

Er på vei hjem fra ferie nå, og har kun 1 test ligge de hjemme :( så vet ikke når jeg får testet. Blir sprø av å gå å vente.

Forventet IKM den 5. August

Samme ikm som meg, 5 august :)

Jeg har noen strimler igjen etter førstemann, og tenkte jo jeg skulle vente til dpo 10-14. Det skjedde ikke :angelic::p

Det er vanskelig å vente ja!!

Aner ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge her..

8 dpo

Måtte ta en ny test. Helt blenda.
Har også bestilt nye. Ble tester fra babyplan. Har folk gode erfaringer med dem?

Merkelig hvordan jeg kjenner mest murringer når jeg legger meg ned for å kjenne etter. Synes også symptomene roet seg når jeg fikk blendatester. Kjenner motet synker

9 dpo. Venter med å teste til i morgen igjen hvis jeg klarer å holde meg. Tror jeg kun har 2 strimler igjen etter førstemann. Venter på nye fra babyplan i posten. Synes jeg bare leser negative ting om de, så kjenner trangen for å kjøpe noen andre :p

Ellers synes jeg puppene føles ørlite fyldigere ut... I alle fall den ene

11 dpo.

Tom for tester etter førstemann. Holdt på å kjøpe nye på apoteket i går, men de er så dyre!! Har babyplan på vei men prøver å forsone meg med at det ikke er testene det er noe feil med...

Back
Topp