Drømmen om nr 2

HURRA! :D
Nå ble jeg glad! Godt at du får god oppfølging fremover også. Kos deg med lille fine reka i magen :Heartpink
 
Tusen takk:Heartred
 
Om få timer er jeg over på 8+2, spennende!
Jeg er MYE kvalm og trøtt for tiden. I dag har jeg spist jevnt hvert 15 minutt gjennom hele dagen, det er det eneste som holder kvalmen i sjakk. Blir en del frukt og yoghurt :p har heldigvis ikke LITT lyst på godteri en gang!! Jeg hadde rulla alt om det ble mye av det. Igjen har jeg funnet frem gravidbuksa, mine vanlige er så ekle/vonde å gå med. Jeg er veldig glad for alle symptomene, men kvalmen er slitsom!
 
Jeg ga opp mine vanlige bukser i uke 5 :p deretter var det tights og etter hvert gravidebukser. Men sender over en klem for kvalmen. Her funket det å spise litt lakris mot kvalmen (bare litt, men litt hver dag)
 
Jeg ga opp mine vanlige bukser i uke 5 :p deretter var det tights og etter hvert gravidebukser. Men sender over en klem for kvalmen. Her funket det å spise litt lakris mot kvalmen (bare litt, men litt hver dag)

takk for tips, skal prøve! :D
 
Så godt å lese at det går bedre denne gangen :) Gir håp for alle oss andre som og har det litt vanskelig :)
Sender mange klemmer.

Og gratulerer så masse med den fine lille spiren :) :)
 
Så godt å lese at det går bedre denne gangen :) Gir håp for alle oss andre som og har det litt vanskelig :)
Sender mange klemmer.

Og gratulerer så masse med den fine lille spiren :) :)

tusen takk!:Heartred Ja, uff, jeg håper dere kommer etter snart alle sammen!:Heartred
 
Det blir mye små oppdateringer nå i starten. Men jeg liker å skrive ned så mye som mulig fordi det er godt å se tilbake til til senere om vi vil ha flere etter denne :)

I dag er jeg skikkelig oppblåst! Eller, i dag også! Oppblåstheten har vært veldig til stede på kvelden, men i dag har jeg vært ekstremt oppblåst hele dagen. Ser virkelig gravid ut! Jeg var å kikka i skapet mitt i sta, å jeg har INGEN kjoler som sitter løst! Jeg vil ikke at noen skal vite det ennå, å særlig ikke at noen andre enn min familie skal få vite det først. Blir spennende å se hvor stor jeg blir fremover...
 
I går var jeg nesten ikke kvalm, i dag har jeg foreløpig ikke vært kvalm å det bekymrer meg veldig :(
 
Jeg må bare klage, for i dag er en skikkelig drittdag! Jeg har bekymret meg SÅ mye for MA i dag. Kvalmen har vært forduftet siden fredag, følte puppene mine var lettere og mindre ømme, jeg savner familien min IG har tilbragt hele dagen med mannens x. ALT har vært dritt! Har bekymret meg i hele dag... jeg vet ikke lenger om jeg har en god eller dårlig følelse om dette her... når jeg blir stressa/bekymra har det alltid vist seg at det ikke ender bra. Jeg har veksla mellom å prøve å ikke glede meg for mye til å tenke at det ikke er vår tur denne gangen heller. Jeg håper det bare er den underliggende frykten som snakker, og ikke intuisjonen.. «heldigvis» er det bare 2 dager til ny ul, å jeg slipper å eventuelt bære på noe som ikke lever lenger i lang tid slik som ved forrige MA. Takk for meg
 
Sender deg en diger klem! Håper det slipper litt etterhvert når du ser det går bra :)
 
Jeg må bare klage, for i dag er en skikkelig drittdag! Jeg har bekymret meg SÅ mye for MA i dag. Kvalmen har vært forduftet siden fredag, følte puppene mine var lettere og mindre ømme, jeg savner familien min IG har tilbragt hele dagen med mannens x. ALT har vært dritt! Har bekymret meg i hele dag... jeg vet ikke lenger om jeg har en god eller dårlig følelse om dette her... når jeg blir stressa/bekymra har det alltid vist seg at det ikke ender bra. Jeg har veksla mellom å prøve å ikke glede meg for mye til å tenke at det ikke er vår tur denne gangen heller. Jeg håper det bare er den underliggende frykten som snakker, og ikke intuisjonen.. «heldigvis» er det bare 2 dager til ny ul, å jeg slipper å eventuelt bære på noe som ikke lever lenger i lang tid slik som ved forrige MA. Takk for meg
Jeg kan forstå hvor skummelt det er å bli gravid, prøv å tenk på at dagen i dag er alt bra såvidt man vet :)
Skjønner det er vanskelig, får vondt i meg for deg, håper virkelig alt er bra på UL og videre frem til levende fin baby :) :)
 
Dagen i dag er bedre enn i går heldigvis! Kvalmen har kommet tilbake, noe svakere enn tidligere, men den er der. Fortsatt hanske tungpustet, kvalm, ømme pupper og oppblåst. Hadde det ikke vært for at familien min ikke bor her så hadde hemmeligheten allerede vært avslørt. Jeg er ikke bekymret i dag, ikke for graviditeten. Men jeg er oppriktig redd for ul i morgen. Har lest at de fleste foster dør i uke 8 fordi det er da alle de viktige organer utvikles. Samtidig har jeg lest at hvis man ser et bankende hjerte i uke 8 er sannsynligheten for ufrivillig abort nede i 5%. Jeg var på ul å se bankende hjerte 8+1 ned perfekt hjertefrekvens, men frykten er likevel der grunnet det negative jeg har lest og den voldsomme frykten jeg fikk i går.

Kanskje er det fordi jeg på dette tidspunktet hadde en SA i fjor. Prøver liksom å finne «grunner» til frykten jeg opplevde. De gangene jeg har mistet har jo ikke utvikling vært så fin som den har vært til nå. Å jeg har faktisk symptomer ennå. Men jeg kan ikke gjøre annet enn å vente på morgendagen og virkelig håpe at alt er bra. Det må jo snart være vår tur selv med dårlig odds?! Gleder meg til å få morgendagen overstått!
 
Forøvrig må jeg beklage for negativiteten og takke for gode ord!:Heartred Men ett sted må jo tankene ut
 
Forøvrig må jeg beklage for negativiteten og takke for gode ord!:Heartred Men ett sted må jo tankene ut

Det er så lov å komme ut med det! Heller det enn å sitte inne med det, og her møter du nok mye forståelse <3 Det å være gravid når man har en historie med tap er så langt fra en rosa sky man kommer.. det er beintøft! Krysser fingrene for at ultralyden går bra:)
 
Back
Topp