Drømmen om et søsken.

CD2? PP17

Tja, hvem vei hvilken dag det er i dag. Gir opp planen om Letrozol denne syklusen, ikke mulig å vite hva som foregår med mensen, og dermed ikke mulig å ta det på riktige dager. Hadde en lett, kontinuerlig, frisk rød blødning i går. Ingenting igjen i dag.

Samtale med sykepleier på klinikken i dag. Som ringte bare for å høre hvordan det går. Veldig hyggelig.

Trente påfyll av noen kosttilskudd og graviditets + eggløsningstester, så fikk brukt greit med penger i dag også.

Ser hockeyfinale 4 ( :hello2 :hello2:hello2) strikker og …. legger dosett… føler meg som en 80 åring når jeg driver med det :laughing002

Vandrende apotek/helsekost rett og slett.
Virker som det kan være lurt å vente med Letrozol ja. Kjenner meg igjen i å være vandrende apotek. :laughing002

Hva strikker du på? Her holder jeg på med en lue med hals på. Jeg er så lei av luer som sklir rett av ørene. Haha

Hurra for sykepleiere som følger opp og pensjonistaktiviteter :laughing002 Og enda godt du fikk kjøpt litt tester og kosttilskudd, er så vanskelig å få brukt opp alle pengene sine i denne prosessen :laughing005

Virker som det kan være lurt å vente med Letrozol ja. Kjenner meg igjen i å være vandrende apotek. :laughing002

Hva strikker du på? Her holder jeg på med en lue med hals på. Jeg er så lei av luer som sklir rett av ørene. Haha
Det er så mye tilskudd at jeg blir nesten svett. Men da føler meg hvertfall å man gjør «noe» for å bedre sjansene :laughing002

Her er det ullgarderoben for neste sesong som er under produksjon til veslemor. Har naturlig nok ikke like mye strikketid lenger så må begynne tidlig :laughing002

CD5 PP17

Helgen har vært innmari fin. Det har gjort godt for et litt slitent sinn.
Fikk meg en liten støkk i går. Hadde plutselig en god del eggløsningsslim, på CD4. Jeg har lite slim rundt eggløsning når jeg faktisk har eggløsning. Hadde ikke engang handlet inn eggløsningstester.
Fikk tak i en pakke make sure, og testene viser heldigvis at det ikke er noe på gang riktig enda. Det stikker og murrer i begge sider i magen og jeg føler meg oppblåst. Kroppen er nok ikke helt i vater etter sist IVF tipper jeg. Vil jo gjerne ha eggløsning før CD21, men det får da være måte på. Men kanskje den kommer til «normal» tid denne syklusen :)

Vedlegg

• IMG_9167.jpeg
    IMG_9167.jpeg
    737,5 KB · Visninger: 4
CD8, PP17.

Ser ut som det kanskje begynner å nærme seg noe på Eggløsningstesten. Kan det bli rekordtidlig eggløsning tru. Håper egentlig det. Det hadde egentlig passet godt. På alle måter.

Vedlegg

• IMG_9210.jpeg
    IMG_9210.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 7

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp