Drømmen om en til i familien♡

For å ikke snakke om barnesikringen som skulle tåle 20 kg.... den kom hun konstant med i hånda. Og hun åpner barnesikring raskere enn oss

Ja, jeg skjønner ikke helt hvordan de kommer PÅ at de skal gjøre så mye rart engang :hilarious: Altså. Mine to eldste var ikke så kreative som dette. Nå fikk de jo også mer oppmerksomhet, ettersom de ikke hadde yngre søsken enda da; så det er klart at kreativiteten får gro..! Men likevel.
Det er veldig greit når man er utendørs, og det er et stort område hvor hun kan holde på med prosjektene sine. Men innendørs, så er det til tider ikke holdbart :bag:
I tillegg er hun blitt meget trassig :hilarious: Liksom. Hun skal gjerne si "Neeei!!" kun for å krangle. Og hun som kunne bade hele dagen for noen uker siden, har sluttet å ville dusje/bade. Og siden hun ALLTID er klissete av et eller annet, så blir det en kamp hver dag.
Menmen. Det er bare en kort periode, regner med det går over. :p

Ja, det ble litt kutt der ja. Jeg var der og da mest overgitt over at vi måtte kjøre helt til byen for legevakt, men.. første jeg sa (vel, etter jeg bad om papir fra gubben for å stoppe blødningen), var "oi. Tror jeg må sy."; så jeg innså jo det var nødvendig.
Bare veldig kjedelig å dra helt til byen :p Får prøve få tak i noe suturkit for å ha hjemme, så man kan sy selv :p
Det gjorde visstnok min avdøde grandonkel. Dog med vanlig nål og tråd. Ble visst veldig flotte og fine sting :p Pyntelig brodering!

Altså... har vi samme ungen? :hilarious: Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å bli så kreativ på rampestreker selv, jeg?:knegg: Det uskyldige utseende med stooore øyne som ser uskyldig på en.... vel, skinnet bedrar, si:laughing021 og temperamentet er som en lemen, og så STA og skal iiiiikkeeee:smiley-ashamed005 Er mye grining i heimen når han ikke får viljen sin og hyyyyler i høy c... Er så jeg må telle til ti og har bestilt meg loops for å ikke få vondt i hodet:smiley-angelic006:smiley-ashamed004 Vi får bare trøste oss med at det går over igjen... om noen år:p

Nei usj, snupp, ser det for meg at du sitter å syr krysssting:hilarious::dead: Rett og slett så jeg blir kvalm av å tenke på det... når jeg ser blod så kjenner jeg at jeg blir svimmel, så blir jeg kvalm, så ustø også er det bare å legge seg ned:sorry::wtf: synes du er råtøff❤️

For å ikke snakke om barnesikringen som skulle tåle 20 kg.... den kom hun konstant med i hånda. Og hun åpner barnesikring raskere enn oss

Helt utrolig åssen de får det til?!:eek::p:D Her og får han opp barnesikringer og knekker dem i tillegg:confused004

Altså... har vi samme ungen? :hilarious: Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å bli så kreativ på rampestreker selv, jeg?:knegg: Det uskyldige utseende med stooore øyne som ser uskyldig på en.... vel, skinnet bedrar, si:laughing021 og temperamentet er som en lemen, og så STA og skal iiiiikkeeee:smiley-ashamed005 Er mye grining i heimen når han ikke får viljen sin og hyyyyler i høy c... Er så jeg må telle til ti og har bestilt meg loops for å ikke få vondt i hodet:smiley-angelic006:smiley-ashamed004 Vi får bare trøste oss med at det går over igjen... om noen år:p

Nei usj, snupp, ser det for meg at du sitter å syr krysssting:hilarious::dead: Rett og slett så jeg blir kvalm av å tenke på det... når jeg ser blod så kjenner jeg at jeg blir svimmel, så blir jeg kvalm, så ustø også er det bare å legge seg ned:sorry::wtf: synes du er råtøff❤️
jeeeppp... Toåringer altså..! :p

Uff ja :p
Jeg tåler se masse, men litt disgusting når det er din egen finger da. :p jeg blir ikke kvalm, men var litt sånn.. "uh.. æsj..?"

Fikk mensen igår:p Så lutealfasen er jo helt på bærtur, men TR er på plass iiallefall:smiley-bounce022

Hvordan går det ? Har du begynt å tenke på jula ?

Så koselig du titter innom :Heartred :greet008
Hvordan går det med deg?❤️ Her er vi i rute vettuuu. Pynt i hagen blir tent den 1.november, og julepyntes inne i helgen før det:love017:santa
Er en del å få opp, så starter tidlig:thumleft:rendeerAlle kalendergavene er i boks, og alle flaxloddene til julekalenderen til meg og mannen( 48 millionflax/8 flax for livet-lodd til søndagene) og Haribo-kalenderne er bestilt, så de kommer vel ila uken:santa

Og ellers har vi en "liten" ooops gående. Hadde oss natt til positiv el-test, og pakken ble levert i postkassen og ikke utafor:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005 EL kom brått 4 dager før.. Er ikke helt krise,men ønsker egentlig først å starte prøvingen i april/mai:angel5 Er 5 dpo, så om en uke vet vi ståa❤️

Koselig med oppdatering fra deg. Koselig at dere skal prøve igjen fra april/ mai. Masse lykke til med det.

Og herlig å være i gang med julekalender og alt annet som har med julen å gjøre.
Begynt med julebaksten ?

Her går det bare fint.

Last edited:
Hvordan går det med deg?❤️ Her er vi i rute vettuuu. Pynt i hagen blir tent den 1.november, og julepyntes inne i helgen før det:love017:santa
Er en del å få opp, så starter tidlig:thumleft:rendeerAlle kalendergavene er i boks, og alle flaxloddene til julekalenderen til meg og mannen( 48 millionflax/8 flax for livet-lodd til søndagene) og Haribo-kalenderne er bestilt, så de kommer vel ila uken:santa

Og ellers har vi en "liten" ooops gående. Hadde oss natt til positiv el-test, og pakken ble levert i postkassen og ikke utafor:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005 EL kom brått 4 dager før.. Er ikke helt krise,men ønsker egentlig først å starte prøvingen i april/mai:angel5 Er 5 dpo, så om en uke vet vi ståa❤️

Woops. :p

Herlig å være i gang. Har bestilt litt julegaver og kalendergaver selv og er derfor i gang :)

Koselig med oppdatering fra deg. Koselig at dere skal prøve igjen fra april/ mai. Masse lykke til med det.

Og herlig å være i gang med julekalender og alt annet som har med julen å gjøre.
Begynt med julebaksten ?

Her går det bare fint.

Er iallefall det som er planen, at vi går for å prøve på en til litt utpå vårparten :happy119Er litt smånervøs, for kjenner meg litt kvalm og jeg ser at hvilepulsen er høyere enn til vanlig:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Takk, kjære du❤️

Jaa vettuu, jeg er SÅ giret på å sette igang med å julepynte huset, ikke mange ukene igjen:smiley-bounce012:greet008:gen014:rendeer Ikke begynt med julebaksten ennå, men tenkte å sette igang med det til uka engang:santa:knegg:

Så bra å høre at alt står fint til i heimen hos deg:Heartbigred:smiley-angelic003

Woops. :p

Herlig å være i gang. Har bestilt litt julegaver og kalendergaver selv og er derfor i gang :)

Yes, en "liten" woopsie og jeg er dritnervøs. Ser hvilepulsen er høyere og jeg er småkvalm, håper jeg for guds skyld innbiller meg ting her:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Koselig du og er igang med juleshoppinga med julegaver og kalendergaver:greet008 Deilig når man lissom har tatt steget og er igang, da er man på flyten:santa Hvordan går det med dere, søta?❤️

Jaa vettuu, jeg er SÅ giret på å sette igang med å julepynte huset, ikke mange ukene igjen:smiley-bounce012:greet008:gen014:rendeer Ikke begynt med julebaksten ennå, men tenkte å sette igang med det til uka engang:santa:knegg:

Så bra å høre at alt står fint til i heimen hos deg:Heartbigred:smiley-angelic003
Kos deg masse med julebaksten når du skal begynne med det ❤️. Tipper det blir danske julekaker ? Jeg har ei venninne som bor i Danmark ( gift med en dansken) og hver gang de er i Norge til jul får jeg danske makroner. Som er kjempegode syns jeg.

Om jeg en gang blir gravid om jeg kan kjøpe barnevognen de sin. De danske barnevognene er større enn de Norske barnevognene. I mine øyner syns jeg de Danske barnevognene virker større enn de Norske barnevognene. Men kan selvsagt ta feil.

Last edited:
Oioi, nummer sju har potensielt plantet seg allerede? Spennende. :D

Av ren nysgjerrighet: Har dere tenkt på hvor mange dere vil ha, eller tar dere det bare som det kommer? Her stopper vi nok på tre siden det tar så lang tid å få tilbake mensen mellom hver gang (og jeg begynner å bli gammel, begynte for sent :hilarious: ). Du trenger ikke å svare, altså, men jeg synes det er så artig og koselig med folk som får mange!

Komme i julastemning berre av deg eg :santa men har faktisk trykka julekuler i ei veke allerede, så kjent ein del på det og spurt på lokalbutikken ka tid julebrusen kommer inn :woot: kommer om 8 dagar!!!

Ellers reise me jo til Kenya 04.desember, så har egentlig tenkt at jula utgår. MEN så tenkte eg at me kan jo feira jul i november og, så blir at me pynte hus til 1.november og har julastemning då. Skal ha kalendere som teller ned til me reise istedenfor julaften:D:santa blir fint ❤️ skal jo pakke ein heil koffert berre med julamat, så me ska nå feira jul der nede og då sånn sett, men det blir jo heeeeilt annerledes:love017

Spent på ooopsen din❤️❤️ ei i forrige termingruppa fant nett ut hu er gravid med trillinger, just saying ;)

Kos deg masse med julebaksten når du skal begynne med det ❤️. Tipper det blir danske julekaker ? Jeg har ei venninne som bor i Danmark ( gift med en dansken) og hver gang de er i Norge til jul får jeg danske makroner. Som er kjempegode syns jeg.

Om jeg en gang blir gravid om jeg kan kjøpe barnevognen de sin. De danske barnevognene er større enn de Norske barnevognene. I mine øyner syns jeg de Danske barnevognene virker større enn de Norske barnevognene. Men kan selvsagt ta feil.

Yes, har oppskrifter som min farmor brukte- nostalgi i beste form:sad010:santa blir kokosmakroner(de ser nesten ut som juletrær, bare i hvitt og er 6 cm brede og 7-8 cm høye, sprø marengs utpå og mjuk kokos inni), Dorthea lunds kaker med marengs på toppen og tynn kjeksbutterdeigbunn under, pepperkaker, brune pinner og sandnøtter i første omgang❤️

De danske barnevognene er en del større, både i høyde og lengde. Har 2 stk Emmaljunga vogner kjøpt fra DK der liggelengden er 98cm på vognbagen(de fleste i Norge er 80 cm i bagen). Jeg personlig selv foretrekker de danske barnevognene❤️

Screenshot_20240917_143639_Gallery.jpg

Oioi, nummer sju har potensielt plantet seg allerede? Spennende. :D

Av ren nysgjerrighet: Har dere tenkt på hvor mange dere vil ha, eller tar dere det bare som det kommer? Her stopper vi nok på tre siden det tar så lang tid å få tilbake mensen mellom hver gang (og jeg begynner å bli gammel, begynte for sent :hilarious: ). Du trenger ikke å svare, altså, men jeg synes det er så artig og koselig med folk som får mange!

Håper spiren lar vente på seg til våren, da det er ganske hektisk nå i mnd framover til jul:whacky011:smiley-ashamed005:smiley-angelic001 men er jeg preggy, så tar vi selvfølgelig hjertelig imot den lille, men er så dritt med hyperemesis og en liten en til I heimen som krever mamma:angelic::Heartred

Har tenkt de siste 3 gangene at det er sistemann i magen, men føler meg fortsatt ikke ferdig:hilarious: har jo veeeldig lyst på ei lita frøken:dummy1:, men tar gladelig imot en liten tass igjen også:happy119:love017:dummy: meeen alderen begynner å ta meg igjen og, da jeg er 39 år nå, så for alt jeg vet, så er det ikke sikkert jeg kan bli gravid igjen:smiley-angelic006

Back
Topp