Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Tusen takk for støtten, jenter:smiley-angelic003:Heartred Men tror dessverre det bare er skygger!:sorry: Er 9dpo idag, så. Kjipt, men sånn er det!
20251217_140307.jpg

Last edited:
Klarte ikke å dy meg, men se da??? :woot:
IMG_6767.jpeg

Streker på alle, men spesielt staven. Dårlig gjort om dette ikke blir til noe mer :nailbiting: vi er mange som håper for deg! :love017

Fortsatt masse håp! Spent på dine vegne, håper det blir den fineste julegaven ❤️
Du sier du er 9dpo, som om det er over.. :shy:Jeg vil bare si at jeg ikke fikk strek før 11dpo den gangen her. Aldri skjedd så sent før..:love2 Velger å håpe på dine vegne i noen dager til hvis det går bra ❤️
Klarte ikke å dy meg, men se da??? :woot:
Vis vedlegget 476104
Streker på alle, men spesielt staven. Dårlig gjort om dette ikke blir til noe mer :nailbiting: vi er mange som håper for deg! :love017

Dere er skikkelig søte som håper for meg❤️ Men er dessverre 99% sikker på at jeg ikke er gravid, ble bare lagt inn aksjer 2 dager før EL. Hadde oss kun 1 gang som var vellykket, mannen blir for stresset når vi har besøk:sorry: Har ingen symptomer overhodet! Lav temp til meg å være også..den pleier å ligge på 36,90-37.0°. Og er så vant til å få slike dumme skygger:confused:

Dritt streker! Fy søren så frustrerande at du får det KVAR gong :mad: skjer med dei hormonnivåene dine liksom.. skjønne godt du tenke løpet e kjørt, håpe så inderlig at denne gangen (når du blir gravid) berre stige hCG og alt fort slik du er vande med :smiley-angelic001
Så håpe eg dokk får ei fin førjulstid og juletid også oppi alt :rendeer

Dere er skikkelig søte som håper for meg❤️ Men er dessverre 99% sikker på at jeg ikke er gravid, ble bare lagt inn aksjer 2 dager før EL. Hadde oss kun 1 gang som var vellykket, mannen blir for stresset når vi har besøk:sorry: Har ingen symptomer overhodet! Lav temp til meg å være også..den pleier å ligge på 36,90-37.0°. Og er så vant til å få slike dumme skygger:confused:
Uff er så dumt når de teite testene gir forhåpningsfulle skygger for deg :Heartred Fikk og skygger i denne syklusen og samme med syklus etter SA. Magefølelsen stemmer ofte. Men temperaturen kan være lavere rett etter MA leste jeg

Dritt streker! Fy søren så frustrerande at du får det KVAR gong :mad: skjer med dei hormonnivåene dine liksom.. skjønne godt du tenke løpet e kjørt, håpe så inderlig at denne gangen (når du blir gravid) berre stige hCG og alt fort slik du er vande med :smiley-angelic001
Så håpe eg dokk får ei fin førjulstid og juletid også oppi alt :rendeer

Seneste jeg har testet positivt er 10dpo sent om kvelden, men da hadde jeg mange symptomer! Så ja, løpet er kjørt. Ble altfor lite aksjer:arghh: Har ødelagt hele jula og mnd for meg:confused:

hCG'n steg som den skulle når jeg var gravid nå denne gangen, men det er jo dessverre ingen garanti for at det går bra uansett! Med MA så skjer det jo bare:sad002 Takk, det samme til dere, tuts:hug003

Uff er så dumt når de teite testene gir forhåpningsfulle skygger for deg :Heartred Fikk og skygger i denne syklusen og samme med syklus etter SA. Magefølelsen stemmer ofte. Men temperaturen kan være lavere rett etter MA leste jeg

Jeg har jo gått 5 på mange ganger før, men nå vet jeg bedre:p Har vært forberedt på men helt siden EL og at mannen ikke greide å komme i mål under akten!:sorry: Er så kjipt, om han er stresset og vi har besøk så greier han ikke å komme I mål:arghh: Så jeg er så glad for at jeg ikke har eggløsning før på nyåret og ikke i ferien:p Yup, temperaturen er gjerne lavere i syklusen etter MA- ifølge chatGPT iallefall:hilarious:

Jeg tenker at du heldigvis er klar over at du får skygger, og slipper få falskt håp. Men det er litt teit uansett. Hadde selvsagt vært fint om det kom en mirakelspire til tross for lite aksjer..! Men realistisk sett, så får vi håpe kroppen bare kommer 100% i rute etter denne syklusen her, og er kjempeklar for graviditet på nyåret ❤️❤️

Jeg har jo gått 5 på mange ganger før, men nå vet jeg bedre:p Har vært forberedt på men helt siden EL og at mannen ikke greide å komme i mål under akten!:sorry: Er så kjipt, om han er stresset og vi har besøk så greier han ikke å komme I mål:arghh: Så jeg er så glad for at jeg ikke har eggløsning før på nyåret og ikke i ferien:p Yup, temperaturen er gjerne lavere i syklusen etter MA- ifølge chatGPT iallefall:hilarious:
Det forstår jeg gjør det vanskeligere å få det til da. Her har vi måttet gå over til inseminering for å få bort prestssjonspresset eller hvis det er vanskelig å få til i hverdagskabalen. Ble mye mindre frustrasjon da. Jeg får antageligvis EL på tampen av året, men ikke besøk bortsett fra den 29de, så da skal det gå bra

CD34/10dpo:
Bare å vente på TR..
20251218_081631.jpg

Screenshot_20251218_070621_FF App.jpg

Akkurat dette med temp vet jeg ingenting om, men alle disse testene har jo også strek? :sour:
Har du alltid streker på testene dine? Det må være grusomt å forholde seg til?!

Med tredjemann hadde jeg blendahvit test 10DPO, og 11DPO verdens mest usynlige strek på makesure og blenda RFSU tidligtest.

Akkurat dette med temp vet jeg ingenting om, men alle disse testene har jo også strek? :sour:
Har du alltid streker på testene dine? Det må være grusomt å forholde seg til?!

Med tredjemann hadde jeg blendahvit test 10DPO, og 11DPO verdens mest usynlige strek på makesure og blenda RFSU tidligtest.

Har som regel både høy temp og får skygger/streker i hver PP❤️ Er på CD35 etter MA i uke 9+5, så ser fram til et nytt år med nye muligheter og en ny start✨️ Håper fortsatt på et 2026-barn:smiley-angelic001:love7 Er 11 dpo idag og dessverre negative tester skygger ja, men kun skygger!

PP7/CD35 etter MA i uke 9+5/11dpo:
Kommer fortsatt mine berømte skyggestreker på testene:p Jeg er SÅ klar for et nytt år, med nye muligheter og en ny start✨

2025 har virkelig IKKE vært mitt år. Startet januar med å miste septemberspiren vår, flere spirer fulgte etter i løpet av året og avsluttet 2025 med en MA i uke 9+5 og mistet vår lille skatten som skulle kommet til verden i mai:sad010

Nå håper jeg kroppen kan gi meg litt slækk, la meg få mens 15dpo, og at jeg ikke må gå helt til 17dpo:angel5

Har de siste 2 ukene hatt syke barn hjemme med en heftig forkjølelse, øyekatarr og minsten har fått mega utbrudd med brennkopper(håper for guds skyld vi andre slipper unna). Så jeg vasker og bytter sengetøyet daglig+kosen, koker smokker, vasker og spriter alt+++:smiley-chores004
Har idag fått vasket alt tøy+utedresser, fòret regntøy, votter og luer de 3 minste guttene fikk med hjem fra skole/bhgen og. Klærne er nå lagt sammen og lagt i hver sine klesposer- så er de klare til januar igjen:smiley-chores011smiley-chores003
Screenshot_20251219_064720_FF App.jpg

Back
Topp