Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men tror dessverre det bare er skygger!
Er 9dpo idag, så. Kjipt, men sånn er det!Fortsatt masse håp! Spent på dine vegne, håper det blir den fineste julegavenTusen takk for støttende, jenterMen tror dessverre det bare er skygger!
Er 9dpo idag, så. Kjipt, men sånn er det!
Vis vedlegget 476103
Fortsatt masse håp! Spent på dine vegne, håper det blir den fineste julegaven![]()
Du sier du er 9dpo, som om det er over..Jeg vil bare si at jeg ikke fikk strek før 11dpo den gangen her. Aldri skjedd så sent før..
Velger å håpe på dine vegne i noen dager til hvis det går bra
![]()
Klarte ikke å dy meg, men se da???
Vis vedlegget 476104
Streker på alle, men spesielt staven. Dårlig gjort om dette ikke blir til noe mervi er mange som håper for deg!
![]()
Har ingen symptomer overhodet! Lav temp til meg å være også..den pleier å ligge på 36,90-37.0°. Og er så vant til å få slike dumme skygger
Uff er så dumt når de teite testene gir forhåpningsfulle skygger for degDere er skikkelig søte som håper for megMen er dessverre 99% sikker på at jeg ikke er gravid, ble bare lagt inn aksjer 2 dager før EL. Hadde oss kun 1 gang som var vellykket, mannen blir for stresset når vi har besøk
Har ingen symptomer overhodet! Lav temp til meg å være også..den pleier å ligge på 36,90-37.0°. Og er så vant til å få slike dumme skygger
![]()
Fikk og skygger i denne syklusen og samme med syklus etter SA. Magefølelsen stemmer ofte. Men temperaturen kan være lavere rett etter MA leste jegDritt streker! Fy søren så frustrerande at du får det KVAR gongskjer med dei hormonnivåene dine liksom.. skjønne godt du tenke løpet e kjørt, håpe så inderlig at denne gangen (når du blir gravid) berre stige hCG og alt fort slik du er vande med
Så håpe eg dokk får ei fin førjulstid og juletid også oppi alt![]()
Har ødelagt hele jula og mnd for meg
Takk, det samme til dere, tuts
Uff er så dumt når de teite testene gir forhåpningsfulle skygger for degFikk og skygger i denne syklusen og samme med syklus etter SA. Magefølelsen stemmer ofte. Men temperaturen kan være lavere rett etter MA leste jeg
Er så kjipt, om han er stresset og vi har besøk så greier han ikke å komme I mål
Så jeg er så glad for at jeg ikke har eggløsning før på nyåret og ikke i ferien
Det forstår jeg gjør det vanskeligere å få det til da. Her har vi måttet gå over til inseminering for å få bort prestssjonspresset eller hvis det er vanskelig å få til i hverdagskabalen. Ble mye mindre frustrasjon da. Jeg får antageligvis EL på tampen av året, men ikke besøk bortsett fra den 29de, så da skal det gå braJeg har jo gått 5 på mange ganger før, men nå vet jeg bedreHar vært forberedt på men helt siden EL og at mannen ikke greide å komme i mål under akten!
Er så kjipt, om han er stresset og vi har besøk så greier han ikke å komme I mål
Så jeg er så glad for at jeg ikke har eggløsning før på nyåret og ikke i ferien
Yup, temperaturen er gjerne lavere i syklusen etter MA- ifølge chatGPT iallefall
![]()
CD34/10dpo:
Bare å vente på TR..
![]()
![]()