Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Nå skal det bli terminspire 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal det bli terminspire![]()
Heier på terminspire![]()
![]()

Har vanligvis lutealfase på 15/16/17dager.Kan håpe på mens om noen dager i alle fall! Hvis det ikke er en mirakelspire som har pushet gjennom som fester seg7dpo og synes jeg har mensenmurringer/mensensmerter. Kanskje lutealfasen blir kortere siden det syklusen etter MA(CD31)?Har vanligvis lutealfase på 15/16/17dager.

Kan håpe på mens om noen dager i alle fall! Hvis det ikke er en mirakelspire som har pushet gjennom som fester seg![]()
da fosser det iallefall ut imorgen tidlig, OM jeg er så heldig å slipper å gå en hel uke til før det skjer
Får du noe forvarsel? Her spotter jeg gjerne ca 12 timer i forveien vanligvis, og fossblør heldigvis ikke før ca dag 2.Nei, altså jeg regner jo med mens kommer, så da tenkte jeg at det kanskje var noe mens på gang nå?da fosser det iallefall ut imorgen tidlig, OM jeg er så heldig å slipper å gå en hel uke til før det skjer
menne, skal være på farten i hele morgen med helsestasjonen også senter+++ så satser da evt på mens fra imorgen KVELD av
![]()
Får du noe forvarsel? Her spotter jeg gjerne ca 12 timer i forveien vanligvis, og fossblør heldigvis ikke før ca dag 2.

Høres ikke dumt ut uansett.Starter som regel med et "pang" om morgenen her og fossbløddning..noen få ganger kan det starte "mildt" med en liten blødning sent om kvelden. Synes bare jeg har de mensensmertene nå, så lurer på om jeg får mens imorgen tidlig og det bare fosser ut og nedover beneneSå kanskje jeg burde legge meg med bind?! Tror jeg gjør det
![]()
jeg bruker menskopp, men uten forvarsel så pakker man den jo ikke i Høres ikke dumt ut uansett.
Kanskje du skulle hatt en menstruse liggende! Sånn, til de dagene du kanskje venter mensjeg bruker menskopp, men uten forvarsel så pakker man den jo ikke i
men en sånn menstruse (som jeg ikke ser for meg at jeg ville brukt alene, for å bytte truse flere ganger for dag gidder jeg ikke, men..) hadde kanskje ikke vært så dumt.
Og da bruker jeg bind uansett, og da er vitsen borte
Jeg tenkte kanskje mest for å ta i mot det som kommer på.morran første dagen, istedenfor å bruke bind "just in case", det bare.. høres mer behagelig ut? Og ellers er det jo en absorberende truse, så tar evt i mot lekkasje hvis man har undervurdert menstruasjonen littHar lurt litt på det med menstruse, men redd for at jeg blør rett gjennom de, siden jeg blør såpass myeOg da bruker jeg bind uansett, og da er vitsen borte
![]()

Jeg tenkte kanskje mest for å ta i mot det som kommer på.morran første dagen, istedenfor å bruke bind "just in case", det bare.. høres mer behagelig ut? Og ellers er det jo en absorberende truse, så tar evt i mot lekkasje hvis man har undervurdert menstruasjonen litt
Men ikke prøvd, så aner ikke om de har noe med EKSTREM absorbsjon f.eks
Jeg blødde jo også helt ekstremt etter baby i 2021, når.mens kom tilbake. Mistenker det hadde litt med covid-vaksinen å gjøre dog, for det sluttet å være så ekstremt før jeg ble gravid nå sist. Tok bare 3-4 år og enda et barn liksomOg har ikke hatt det så ille før det.

Jo, det er også en faktor. Men her hadde jeg tatt covid-vaksinen som gravid, og fikk så ekstremt ekstremt med blødninger når mens først kom tilbake.. Og vet mange fikk blødningsforstyrrelser etter vaksinen ...Ja, er nok bare meg som er rar og som ikke stoler på at menstrusen klarer å holde tett, da jeg blør så mye
Mhm, kroppen forandret seg gjerne etter fødsel der en begynner å blø mer eller mindre. Sånn har det iallefall vært for meg etter mine fødsler. Dessverre blør jeg mye igjen etter 2023-barnet![]()
Jo, det er også en faktor. Men her hadde jeg tatt covid-vaksinen som gravid, og fikk så ekstremt ekstremt med blødninger når mens først kom tilbake.. Og vet mange fikk blødningsforstyrrelser etter vaksinen ...
men etter -23 barnet greide det faktisk stabilisere seg igjen. Mye, men ikke "blø ihjel".

Ja, det er nettopp derfor jeg mistenker den som en del av årsakenHar hørt om mange med blødningsforstyrrelser etter covid-19 vaksinen![]()

Ja, det er nettopp derfor jeg mistenker den som en del av årsaken![]()

Kan ikke bare mensen kommer?
Har du tatt en test?Har så mensensmerterKan ikke bare mensen kommer?
![]()
Ser du er 8 dpo. Nysgjerrig også da vettu