Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Uff, ikke noe godt å ha så vondt :Heartred Kan varmeflaske hjelpe?

Det kommer og går. Drit irriterende:bored: Har varmeflaske liggende, men er ikke SÅ vondt at det trengs. Vil lissom bare at mensen skal starte:p

CD33/9dpo:
Kjenner ingen verdens symptomer og negative tester, bare skygger:angel5 Har fortsatt en litt skrell 2-åring hjemme. Snart hatt syke barn hjemme I 2 uker:angelic:
Screenshot_20251217_081148_FF App.jpg

20251217_074839.jpg

CD33/9dpo:
Kjenner ingen verdens symptomer og negative tester, bare skygger:angel5
Vis vedlegget 476083
Vis vedlegget 476084
Hvaaaa???!! Den make sure testen der er rosa eller???? :nailbiting: Nå ble det ulidelig spennende inne her synes jeg..
Og ingen symptomer? Du har jo murringer/menssmerter fra tide til annen jo :hilarious: Det vil jeg kalle et symptom HVIS et egg har festet seg.
Du synes sikkert jeg er plagsomt positiv her nå, men noen må være det altså! :love017

Hvaaaa???!! Den make sure testen der er rosa eller???? :nailbiting: Nå ble det ulidelig spennende inne her synes jeg..
Og ingen symptomer? Du har jo murringer/menssmerter fra tide til annen jo :hilarious: Det vil jeg kalle et symptom HVIS et egg har festet seg.
Du synes sikkert jeg er plagsomt positiv her nå, men noen må være det altså! :love017

Så søt du er som håper og heier for meg:smiley-angelic003Har en lei tendens til å få heftige skygger, tror bare det er det❤️ Testet igjen:
20251217_084120.jpg

Back
Topp