Tenker det sammeHar du tatt en test?Ser du er 8 dpo. Nysgjerrig også da vettu
![]()
Murringer, festesmerter? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det sammeHar du tatt en test?Ser du er 8 dpo. Nysgjerrig også da vettu
![]()
Murringer, festesmerter? 
Har du tatt en test?Ser du er 8 dpo. Nysgjerrig også da vettu
![]()

Da få vi ta ansvar og ha trua på dine vegne!Nei, tester fra imorgen av.. har så lite trua atte![]()

Da få vi ta ansvar og ha trua på dine vegne!![]()
Uff, ikke noe godt å ha så vondtHar så mensensmerterKan ikke bare mensen kommer?
![]()
Kan varmeflaske hjelpe?Uff, ikke noe godt å ha så vondtKan varmeflaske hjelpe?
Har varmeflaske liggende, men er ikke SÅ vondt at det trengs. Vil lissom bare at mensen skal starteSamme her, når den først skal komme, kan den komme nå. Men jeg har ikke noen mensensmerter, bare svetteDet kommer og går. Drit irriterendeHar varmeflaske liggende, men er ikke SÅ vondt at det trengs. Vil lissom bare at mensen skal starte
![]()
Samme her, når den først skal komme, kan den komme nå. Men jeg har ikke noen mensensmerter, bare svette
Hadde bare det friske blodet da jeg tørket to ganger da jeg var på doBlør du ikke lenger?![]()
Hadde bare det friske blodet da jeg tørket to ganger da jeg var på do

Men negativ test og tempfallDa kan det jo hende det var festeblødning?![]()
Fikk festeblødning etter tempfall og positiv test forrige gangHvor mange dpo er du nå?Men negativ test og tempfallFikk festeblødning etter tempfall og positiv test forrige gang
10/11, så snart IKM uansett. Nå slim med litt blodtråder, da starter det nok snartHvor mange dpo er du nå?![]()
Min festeblødning var slimete10/11, så snart IKM uansett. Nå slim med litt blodtråder, da starter det nok snart
Har fortsatt en litt skrell 2-åring hjemme. Snart hatt syke barn hjemme I 2 uker
Hvaaaa???!! Den make sure testen der er rosa eller????CD33/9dpo:
Kjenner ingen verdens symptomer og negative tester, bare skygger
Vis vedlegget 476083
Vis vedlegget 476084
Nå ble det ulidelig spennende inne her synes jeg..
Det vil jeg kalle et symptom HVIS et egg har festet seg.
Hvaaaa???!! Den make sure testen der er rosa eller????Nå ble det ulidelig spennende inne her synes jeg..
Og ingen symptomer? Du har jo murringer/menssmerter fra tide til annen joDet vil jeg kalle et symptom HVIS et egg har festet seg.
Du synes sikkert jeg er plagsomt positiv her nå, men noen må være det altså!![]()
Har en lei tendens til å få heftige skygger, tror bare det er detHåper det ikke er skygger![]()
Synes jeg ser streken så godt, så jeg håper håper hååååper for at du tar feil de kommende dageneSå søt du er som håper og heier for megHar en lei tendens til å få heftige skygger, tror bare det er det
Testet igjen:
Vis vedlegget 476085