mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å snuble inn her og se at lille nummer 7 er på vei! Gratulerer så mye![]()
Hvordan går det med deg?
Liker det livat, si
Ja, hvorfor ikke. Bare se at den er på et godt nivå , da, for etter 6 uker eller 4000 i hcg, så dobler det seg ikke lenger på så så mange dager. Så tipper det ikke er noe vits i å regne på stigningen og antall dager osv.Ja, er heeelt ille assMagen står rett ut
Er liiiiitt nervøs for om det er to inni der
Håper også han greier å se den lille inni der, og lurer på om jeg skal måle hCG igjen. Sånn når jeg uansett er innom![]()
Ja, hvorfor ikke. Bare se at den er på et godt nivå , da, for etter 6 uker eller 4000 i hcg, så dobler det seg ikke lenger på så så mange dager. Så tipper det ikke er noe vits i å regne på stigningen og antall dager osv.
Blir spennende å høre hvordan det går på UL, håper hjerteslag er synlig i alle fall!!
Har lest at det tar 96timer+ for doblingstiden nå. Var bare for å se hva hCG ligger på. Har aldri målt det så sent
Er sikkert ikke det, men mormor er jo toegget tvillingJa, tenkte bare på det om du ikke finner noe på UL og skal begynne regne på hcget, så kan man fort bli mer bekymret enn nødvendig.. Til sammenligning, jeg hadde vel 7500 på 5+5 og sånn 14000 på 6+3 i 2021. Hvor jeg da ble bekymret fordi doblingstiden var på fem++ dager, eller så, men det var jo ikke noe å tenke på. Også leste jeg jo etterpå at det ikke dobler seg lenger etter så så mye hcg. I uke 6 er vel alt fra 1000 til 56000 normalt, men bør jo selvsagt ikke ha gått NED fra forrige prøve.Du er så god, snuppPrøver å berolige meg selv før blodprøven er tatt
Har lest at det tar 96timer+ for doblingstiden nå. Var bare for å se hva hCG ligger på. Har aldri målt det så sent
Håper VELDIG på at den lille er synlig ig vi får se hjerteblink! Tenker litt med det om det kan være to ogsåEr sikkert ikke det, men mormor er jo toegget tvilling
![]()
Ja, tenkte bare på det om du ikke finner noe på UL og skal begynne regne på hcget, så kan man fort bli mer bekymret enn nødvendig.. Til sammenligning, jeg hadde vel 7500 på 5+5 og sånn 14000 på 6+3 i 2021. Hvor jeg da ble bekymret fordi doblingstiden var på fem++ dager, eller så, men det var jo ikke noe å tenke på. Også leste jeg jo etterpå at det ikke dobler seg lenger etter så så mye hcg. I uke 6 er vel alt fra 1000 til 56000 normalt, men bør jo selvsagt ikke ha gått NED fra forrige prøve.
Det går bra! Full rulle med 2 åringen og storebror som har begynt på skolenHeeei på duu, søtaHvordan går det med deg?
Jo, tusen takk
Liker det livat, si
![]()

Ja, syntes du akkurat bare var i uke 4.. Det går liksom så mye fortere med alle andre en seg selvJaaah, blir dritspennendeSynes du?
synes det går sååå utrolig sakte. Visst om graviditeten i 2 uker og 5 dager og dagene snegler seg av gårde
Hahaha, hvor langt er du på vei nå?
![]()

Ja, så burde jo ikke ha gått ned på en uke - men burde ikke forvente dobling annenhver dag denne uka som har vært likevelHadde 3000 i hCG når jeg var 5+2/23dpo. Er idag 6+1. Imorgen når jeg skal ta ultralyd er jeg 6+2. Dette ble tatt forrige gang med F når jeg var 6+4:
Vis vedlegget 472959

Jeg håper det samme! Innom og sjekker stadig om det har komt noen oppdateringHåper alt gikk bra på ultralyden?![]()

Jeg også :/Blir nesten bekymret her![]()
Ja, er vel fort gjort at 6+2 er litt for tidlig for å se noe, hvis man egentlig er litt kortere enn det?Blir nesten bekymret her![]()
Vært så hektisk idag atte
Det var var plommesekk, som så fin ut, mister man den lille, så blir gjerne plommesekken uvanlig stor, og gyn mente han så hjerteblink der også
men det er så dårlig innsyn, og bildet forsvinner bak "tåke" hele tiden grunnet keisersnittarr ligger foran. Mulig egget var gått i dvale noen dager også, det hadde han også sett før- ny ultralyd om en uke til samme tid igjen
Tok ny blodprøve for hCG-måling, men virker ikke som den er sendt inn? For står ikke noe på fürstpasient
Så ringer imorgen å hører med gyn
Jeg tenkte at jeg skulle ta en siste digital jeg hadde liggende hjemme. Tok den på helt utvannet urin, så ut som vann og kom opp 3+, så roa meg egentlig med det
Har bestemt meg for at detta går fint

Ååå, godt å høre fra deg! Det var nesten så jeg begynte å sjekke om det hadde vært bilulykker på Nedre Romerike, jeg er litt småpanisk om dagen merker jegSorry, alle sammenVært så hektisk idag atte
Det var var plommesekk, som så fin ut, mister man den lille, så blir gjerne plommesekken uvanlig stor, og gyn mente han så hjerteblink der også
men det er så dårlig innsyn, og bildet forsvinner bak "tåke" hele tiden grunnet keisersnittarr ligger foran. Mulig egget var gått i dvale noen dager også, det hadde han også sett før- ny ultralyd om en uke til samme tid igjen
Tok ny blodprøve for hCG-måling, men virker ikke som den er sendt inn? For står ikke noe på fürstpasient
Så ringer imorgen å hører med gyn
Jeg tenkte at jeg skulle ta en siste digital jeg hadde liggende hjemme. Tok den på helt utvannet urin, så ut som vann og kom opp 3+, så roa meg egentlig med det
Har bestemt meg for at detta går fint
Vis vedlegget 473064Vis vedlegget 473065

Ååå, godt å høre fra deg! Det var nesten så jeg begynte å sjekke om det hadde vært bilulykker på Nedre Romerike, jeg er litt småpanisk om dagen merker jeg![]()
![]()
Ikke meningen å bekymre noen