Da regner du fra lørdag? Ehm… det vet jeg ikkeJa, det blir mensen(kroppen rydder opp selv og det blir da en mens)Så da er du på CD5. Når pleier du å ha EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da regner du fra lørdag? Ehm… det vet jeg ikkeJa, det blir mensen(kroppen rydder opp selv og det blir da en mens)Så da er du på CD5. Når pleier du å ha EL?
Da regner du fra lørdag? Ehm… det vet jeg ikkehaha. Men sist hadde jeg mens 3 september, tror den var ferdig 10. og eggløsning 19!
haha. Den var egentlig forventet 16 ifølge Flo men ble litt forskjøvet.

Krysser fingreneSitter å venter på resultatet fra blodprøven jeg tok imorges- håper hCG stiger som det skal
Vis vedlegget 472583
Mandag formiddag var den på 1200 i hCG, og idag var den på akkurat 3000
Åh så godt å få de bekreftelsene - alle hjerter gleder seg og vi danser hopp og sprett og spring for degDet ser fortsatt bra utMandag formiddag var den på 1200 i hCG, og idag var den på akkurat 3000
Vis vedlegget 472593Vis vedlegget 472594

Nam nam - heldig familyBle hjemmelaget wok med oppskjært rød, gul og grønn paprika, gulrøtter, vårløk, løk, hvitløk, minimais, bambusskudd, vannkastanjer, sopp og sukkererterKjøtt var marinert indrefilet av svin i skiver.
Marinaden(bruker et helt glass med det i wok'en) lager jeg med ketchup, soyasaus, brunt sukker, finrevet fersk ingefær, finrevet hvitløk, saften fra sitron, olje, salt og pepper. Har i kokte YumYum-nudler på slutten av steketiden. Serveres med ris. Er soyasaus og sursøt chilisaus til for de litt større barna og oss voksne.

Ser ut som det øker akkurat som det skal, det!! Fantastisk![]()

Åh så godt å få de bekreftelsene - alle hjerter gleder seg og vi danser hopp og sprett og spring for deg![]()
![]()
![]()
![]()

Helt perfekt![]()

tenk at du om ikke mange dagene blir mamma igjen
Føler du deg klar?Så fantastisk![]()
Lille bebisen
Begynner å tro på at dette kan gå bra
Ja jeg ogsåEr glad i å lage mat og bake![]()
Min eks svigermor sa alltid «Veien til en manns hjerte er via magen»
Det var tydeligvis ikke nok (derav eks), men det er jeg veldig glad for idag 
Ja jeg ogsåMin eks svigermor sa alltid «Veien til en manns hjerte er via magen»
Det var tydeligvis ikke nok (derav eks), men det er jeg veldig glad for idag
![]()
Er koselig å holde på innpå kjøkkenet
Ja enig, idag skal jeg prøve å bake hamburgerbrød for første gang, spent på hvordan de blirHehe, er nok sant i mange tilfeller, men er nok ikke "kun" detEr koselig å holde på innpå kjøkkenet
![]()