Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Da regner du fra lørdag? Ehm… det vet jeg ikke :p haha. Men sist hadde jeg mens 3 september, tror den var ferdig 10. og eggløsning 19!:p haha. Den var egentlig forventet 16 ifølge Flo men ble litt forskjøvet.

Regner fra første blødningsdag, ja❤️ Jeg hadde siste mens 9.sep og EL om morran 23.sep❤️
Kanskje tiden til EL denne PP blir litt forskjøvet av SA'n også?! Noen ganger er den det, andre ganger ikke❤️

Sitter å venter på resultatet fra blodprøven jeg tok imorges- håper hCG stiger som det skal:nailbiting:
Screenshot_20251016_184823_Samsung Internet.jpg

Ble hjemmelaget wok med oppskjært rød, gul og grønn paprika, gulrøtter, vårløk, løk, hvitløk, minimais, bambusskudd, vannkastanjer, sopp og sukkererter:) Kjøtt var marinert indrefilet av svin i skiver.

Marinaden(bruker et helt glass med det i wok'en) lager jeg med ketchup, soyasaus, brunt sukker, finrevet fersk ingefær, finrevet hvitløk, saften fra sitron, olje, salt og pepper. Har i kokte YumYum-nudler på slutten av steketiden. Serveres med ris. Er soyasaus og sursøt chilisaus til for de litt større barna og oss voksne.

Det ser fortsatt bra ut :love017 Mandag formiddag var den på 1200 i hCG, og idag var den på akkurat 3000:love7:crybaby2
Screenshot_20251016_202056_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20251016_202506_Samsung Internet.jpg

Ble hjemmelaget wok med oppskjært rød, gul og grønn paprika, gulrøtter, vårløk, løk, hvitløk, minimais, bambusskudd, vannkastanjer, sopp og sukkererter:) Kjøtt var marinert indrefilet av svin i skiver.

Marinaden(bruker et helt glass med det i wok'en) lager jeg med ketchup, soyasaus, brunt sukker, finrevet fersk ingefær, finrevet hvitløk, saften fra sitron, olje, salt og pepper. Har i kokte YumYum-nudler på slutten av steketiden. Serveres med ris. Er soyasaus og sursøt chilisaus til for de litt større barna og oss voksne.
Nam nam - heldig family :woot:

Åh så godt å få de bekreftelsene - alle hjerter gleder seg og vi danser hopp og sprett og spring for deg :love7 :happy093 :gen014 :dance018:dance011:Heartbigred

Ja, er en så stor lettelse å se at hCG stiger fint-akkurat som det skal:love017:chicken:

Ja jeg også :smiley-bounce012 Min eks svigermor sa alltid «Veien til en manns hjerte er via magen» :hilarious: Det var tydeligvis ikke nok (derav eks), men det er jeg veldig glad for idag :woot:

Hehe, er nok sant i mange tilfeller, men er nok ikke "kun" det:laughing002 Er koselig å holde på innpå kjøkkenet:smiley-chores004

Back
Topp