Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Ja det ble suksess i heimen med halvgrove hamburgerbrød :love017 Brukte denne oppskriften https://trinesmatblogg.no/recipe/kjempegode-hamburgerbrod/ bare med 250 g siktet speltmel og 250 g samalt speltmel, istedetfor 500 g hvetemel. Synes det er best med litt tyggemotstand :joyful:
Herlig:gen014 Tusen takk for tipset, er mest glad i grovbrød jeg og:dance008 Magen min er ikke glad i hvetemel, men ofrer magen når det gjelder Foccacia'n:laughing002
Oh, dette temaet var interessant! Sønnen min sine blodprøver slo ut på hvete. Vi testet ut glutenfritt kosthold en periode og han ble mye mindre oppblåst (like treg i magen, men mulig det hadde gått seg til etter en stund i tilfelle). Jeg tenkte kanskje at når prøven slo ut på hvete, at det holder å begrense det, men å kunne bruke andre typer mel og ikke nødvendigvis bare glutenfritt :)
Gjerne kom med tips hvis dere har noen gode oppskrifter på diverse med andre typer mel :D

Screenshot_20251004_154238_ChatGPT.jpg

Screenshot_20251021_134625_Preglife.jpg
Screenshot_20251021_135020_Preggers.jpg

20251021_094911.jpg

Første svangerskapskontroll unnagjort:

Er idag 6+0:smiley-bounce015:gen014:dance008:cool05:love017Vært hos fastlegen å fått unnagjort første svangerskapskontroll, så blodprøver er tatt, sjekket urin, fått helsekort og søkt om fødeplass, OTUL og OUL:smiley-bounce012

Om 2 dager er det første ultralyd for å se hjerteblink, at lille ligger på rett plass og se om det er mer enn 1:love7 Magen aner jeg ikke hvordan jeg skal skjule:confused5

Vis vedlegget 472896

Vis vedlegget 472897Vis vedlegget 472898
Vis vedlegget 472899

Er idag 6+0:smiley-bounce015:gen014:dance008:cool05:love017Vært hos fastlegen å fått unnagjort første svangerskapskontroll, så blodprøver er tatt, sjekket urin, fått helsekort og søkt om fødeplass, OTUL og OUL:smiley-bounce012

Om 2 dager er det første ultralyd for å se hjerteblink, at lille ligger på rett plass og se om det er mer enn 1:love7 Magen aner jeg ikke hvordan jeg skal skjule:confused5
Så fin du er! :D
Hvilke app bruker du? Den memento tingen? :)

Så fin du er! :D
Hvilke app bruker du? Den memento tingen? :)

Nååårh, takk, snille du❤️ Du, det er et bilde jeg selv har fikset via chatGPT med tekst jeg ønsket og hvordan jeg ønsket bildet skulle være:love7

Hurra for 6+0 !! Nå skal det bli en suuuperfin UL om to dager ❤️

Jeg håper det går bra, for sist gang i uke 8 så vi ikke bebis omtrent, og han trodde jeg hadde mistet,grunnet arrvevet(som skygger akkurat på den spotten) men vi får nå se:smiley-bounce022 Satser på vi ser noenlunde okei på torsdag:smiley-angelic001 Svigermor kommer imorgen og blir til lørdag, aner ikke hvordan jeg skal skjule magen:smiley-ashamed004

Jeg håper det går bra, for sist gang i uke 8 så vi ikke bebis omtrent, og han trodde jeg hadde mistet,grunnet arrvevet(som skygger akkurat på den spotten) men vi får nå se:smiley-bounce022 Satser på vi ser noenlunde okei på torsdag:smiley-angelic001 Svigermor kommer imorgen og blir til lørdag, aner ikke hvordan jeg skal skjule magen:smiley-ashamed004
Jeg sleit så ekstremt med den magen i starten. Gikk med stramme bukser og løse overdeler :p

Håper de greier å se noe ❤️ Tenkte ikke på at du kanskje har litt arrvev i veien... Den er kjedelig, får håpe lille ligger godt og synlig til denne gang.

Blir så spennende med UL :happy093 :love017 Syntes det har gått så fort, ikke lenge siden du testa positivt. Fortsetter du i dette tempoet så tar du meg igjen :laughing002:love017

Vis vedlegget 472896

Vis vedlegget 472897Vis vedlegget 472898
Vis vedlegget 472899

Åååh 2 dager til UL - så spennende :love017:Heartbigred

Jeg sleit så ekstremt med den magen i starten. Gikk med stramme bukser og løse overdeler :p

Håper de greier å se noe ❤️ Tenkte ikke på at du kanskje har litt arrvev i veien... Den er kjedelig, får håpe lille ligger godt og synlig til denne gang.

Ja, er heeelt ille ass:bag: Magen står rett ut:wideyed: Er liiiiitt nervøs for om det er to inni der:smiley-angelic006

Håper også han greier å se den lille inni der, og lurer på om jeg skal måle hCG igjen. Sånn når jeg uansett er innom:smiley-bounce022

Blir så spennende med UL :happy093 :love017 Syntes det har gått så fort, ikke lenge siden du testa positivt. Fortsetter du i dette tempoet så tar du meg igjen :laughing002:love017

Jaaah, blir dritspennende:nailbiting::love7 Synes du?:hilarious: synes det går sååå utrolig sakte. Visst om graviditeten i 2 uker og 5 dager og dagene snegler seg av gårde:happy3 Hahaha, hvor langt er du på vei nå?:love017

Back
Topp