Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Ja okei, funket det greit da? Eller må du ta noe i tillegg etterhvert?

Xonvea og afipran sammen tok såvidt bittelitt av kvalmetoppen, så jeg lapp oppkast 35 ganger i døgnet og heller kun 15 ganger'ish:angelic: Denne gangen har jeg også fått skrevet ut stemetil, dem har jeg aldri brukt før. Så har et håp om at den kan hjelpe❤️

Xonvea og afipran sammen tok såvidt bittelitt av kvalmetoppen, så jeg lapp oppkast 35 ganger i døgnet og heller kun 15 ganger'ish:angelic: Denne gangen har jeg også fått skrevet ut stemetil, dem har jeg aldri brukt før. Så har et håp om at den kan hjelpe❤️
Håper for deg at det hjelper ❤️❤️

Screenshot_20251004_154238_ChatGPT.jpg

18DPO/4+4:

Føler meg enn så lenge veldig bra, bare litt ekstra sliten :angelic: Skal tilbake mandag morgen for å ta blodprøve for å kunne måle hCG-stigningen(håper på svar mandag kveld).

Craver norske, sure epler, grønne- og røde druer, hasselnøtter og har så lyst på pærebrus(som jeg aldri har smakt før):hilarious: Har kun cravet frukt én gang før, og det var med eldstesnupp:Heartred

Jeg er så ubeskrivelig takknemlig for spiren i magen:sad010:Heartred
Screenshot_20251011_181341_Gallery.jpg
Screenshot_20251011_180804_Gallery.jpg
Screenshot_20251011_180754_Premom.jpg

Screenshot_20251004_154238_ChatGPT.jpg

19DPO/4+5:

Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væske:arghh: Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien:smiley-angelic001 Ikke vært noe spotting eller noe etterpå:angelic: Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden:nailbiting: Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!:love017
Kjenner det beroliger meg litt ❤️
Screenshot_20251012_115113_Gallery.jpg
Screenshot_20251012_115149_Gallery.jpg
Screenshot_20251012_115401_Premom.jpg

Vis vedlegget 472203
19DPO/4+5:

Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væske:arghh: Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien:smiley-angelic001 Ikke vært noe spotting eller noe etterpå:angelic: Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden:nailbiting: Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!:love017
Vis vedlegget 472204Vis vedlegget 472205Vis vedlegget 472206
Det passe jo bra med forventa stigning på hCG at du har dye stealer nå, for ser folk får det rundt 1000 i hCG :love017

Ser jo helt innafor ut det her!! Skal du ta ny digital for 3+ etterhvert?
Må jo være noe med enten livmorhalsen eller så når du blør litt og litt bare?!
Om det bare er rosa, så høres det jo ut som litt blod blandet med utflod..? Ekkelt med blod uansett, men alltid fint at det stopper opp fort..!!

Vis vedlegget 472203
19DPO/4+5:

Vis vedlegget 472204Vis vedlegget 472205Vis vedlegget 472206
Er du 4+5 i dag?

Det er jeg også

Det passe jo bra med forventa stigning på hCG at du har dye stealer nå, for ser folk får det rundt 1000 i hCG :love017

Hatt dye stealer nå siden igår, men kanskje den var 1000 da?:angelic: hCG var 386 torsdag formiddag, lørdag skal den da ha vært 800'ish og kanskje 1200 idag? Well, svaret får jeg forhåpentligvis imorgen:laughing002

Ser jo helt innafor ut det her!! Skal du ta ny digital for 3+ etterhvert?
Må jo være noe med enten livmorhalsen eller så når du blør litt og litt bare?!
Om det bare er rosa, så høres det jo ut som litt blod blandet med utflod..? Ekkelt med blod uansett, men alltid fint at det stopper opp fort..!!

Har igjen 2 digitale, så drøyer å teste til hvertfall til 5+0(kommer jo litt ann på hva hCG er på imorgen og:nailbiting: Ja, kjenner lissom det renner som blod, også er det helt vannete/slimete gjennomsiktig lyst rosa?:bag::think005 Joa, glad for at det holder seg på det nivået, men skulle helst sluppet helt:smiley-ashamed004

Har igjen 2 digitale, så drøyer å teste til hvertfall til 5+0(kommer jo litt ann på hva hCG er på imorgen og:nailbiting: Ja, kjenner lissom det renner som blod, også er det helt vannete/slimete gjennomsiktig lyst rosa?:bag::think005 Joa, glad for at det holder seg på det nivået, men skulle helst sluppet helt:smiley-ashamed004
Ja, altså, blod er skummelt uansett i svangerskap. Selv om man "vet" man har en ufarlig blødning, liksom... men med slim og "vann" høres det jo ut som at det er blandet med utflod, og ikke rent blod da. Men rart det skal være så rennende..
Satser uansett på at det er noe ufarlig i alle fall, og at det er fine hjerteslag når det evt blir ultralyd etterhvert!

Ja, altså, blod er skummelt uansett i svangerskap. Selv om man "vet" man har en ufarlig blødning, liksom... men med slim og "vann" høres det jo ut som at det er blandet med utflod, og ikke rent blod da. Men rart det skal være så rennende..
Satser uansett på at det er noe ufarlig i alle fall, og at det er fine hjerteslag når det evt blir ultralyd etterhvert!

Det er virkelig det, kjempe ekkelt med blod i graviditeten, men jeg håper på det beste til det motsatte er bevist. Ellers bnir jeg helt nervevrak:sorry:

Det er virkelig det, kjempe ekkelt med blod i graviditeten, men jeg håper på det beste til det motsatte er bevist. Ellers bnir jeg helt nervevrak:sorry:
Viktig å ha håpet med seg uansett!! Kan ikke gå rundt og bare tenke at det verste har skjedd. Men tror virkelig ikke det er noe skummelt i ditt tilfelle ❤️❤️

Back
Topp