mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Kjøpte helt ny Skoda Kodiaq vrs 7-seter i nov 2019, men blir ikke heeelt ny Mercedes-Benz, den koster 1,7mil ny. Så det er for dyrt..Digg med ny bil, kjøpte selv splitter ny bil til meg i fjor! Så kjører eldste egen bil Åsså har mannen en 6 seter men er sjeldent noen plass alle sammen, som regel har jeg en eller to barn med, eller venner av barnet ! Blir nokk å holde det slik tenker jeg, de er så store nå at de blir neppe med på noe ferie som ikke heter sydengrattis med lån
![]()
grattis med lån
må derfor bruke progesteron for å ha noe håp om at noe skal feste seg. Ble gravid en gang uten medisin, men det tror jeg var fordi jeg var så stressa at mensen ble forsinket. 
Hvilket selskap søkte dere hos? Her prøvde hun i Santander helt ned i 200.000 kr i lån, men nei.. Helt lukket og uten muligheter. Har vel en million i inntekt til sammen her, men har litt igjen på studielån begge to og huslån (2.6 ca). Hadde håpet det var fordi jeg var på AAP det ikke gikk, men om dere får til tross for at dere og har det.. Så vat jo det rart
Vet ikke om det er noe annet når det er yrkesskade kanskje. God bedring til gubben forresten, håpe han finner din nye vei! Hørtes tøft ut 

Takk, søta
Vært litt smådeppa og vil bare at tanta skal komme, og da er det hyggelig du legger igjen en humørspreder

Jeg gleeeeder meg så utrolig mye