Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Så rart, min temp sank og litt på dpo2.

Ja, helt rart!? Skal se om jeg får mannen med på ei runde til:hilarious: hjalp nok ikke på heller at jeg våknet opp uten dyne på halve kroppen i et kaldt rom:p

CD18 og hæ? Så lav temperatur? Våknet uten dyne, eller halve kroppen uten dyne og sover på kaldt soverom(ingen varme på om natta og er -14g ute). Kanskje det er grunnen til den lave tempen? Ble litt bekymret, men. Jeg mener jeg er 2 dpo, ff 3dpo enn så lenge. Kroppen er ikke i vater etter MA'n:bookworm:
Vis vedlegget 477219
Jeg fikk veldig temp dropp en morgen jeg hadde frøse om natten fordi hubby hadde satt viften rett på oss :facepalm: Så ja det kan være bare kulde og at du sov halvveis uten dyne inatt :Heartred

Nei, det er sant. Lurer litt på om tempen ikke er like til å stole på etter MA og, siden det var såpass sent hos oss

Nei, altså, kroppen min virker helt rar etter MA'n iallefall :bag: Antar dessverre at det kommer til å kreve en del tid før kroppen er i gjenge igjen:sorry:

Jeg fikk veldig temp dropp en morgen jeg hadde frøse om natten fordi hubby hadde satt viften rett på oss :facepalm: Så ja det kan være bare kulde og at du sov halvveis uten dyne inatt :Heartred

Jeg håper det er grunnen, eller så har kanskje ikke egget sluppet likevel, og da er det krise med tanke på at hælja er nå og 0 aksjer:wtf: Håper på vanlig temp imorgen:smiley-angelic001

Fikk lagt inn en load til med aksjer :dance011 :sex:sign17:sign19:smiley-bounce012

Ja, for husker jeg reagerte veldig på det. Men, så skjønte jeg at det var pga at jeg var kald. Googlet masse rundt det og snakket med min bestevenn ChatGPT om det :hilarious:

Har "snakket" med bestevennen chatGPT om det jeg også, og den mente også at tempen var lav grunnet kulde/at jeg var kald :hilarious: men gærne meg går rett i krisemodus og fikk mannen med på ei runde til:smiley-bounce022

Har "snakket" med bestevennen chatGPT om det jeg også, og den mente også at tempen var lav grunnet kulde/at jeg var kald :hilarious: men gærne meg går rett i krisemodus og fikk mannen med på ei runde til:smiley-bounce022
Haha! Jeg skjønner deg så godt.. Hadde gjort akkurat det samme som deg :laughing002 De mannfolka får bare holde ut til det blir baby

Haha! Jeg skjønner deg så godt.. Hadde gjort akkurat det samme som deg :laughing002 De mannfolka får bare holde ut til det blir baby

Huff, ikke lett å være mann noen ganger :hilarious: Er så typisk, kroppen er ikke helt seg selv etter MA'n ennå og nå er jeg lei :bored: Vil bli gravid NU:smiley-bounce022 Nå er det helg, og alle barna hjemme, så da utgår aksjer de neste 2 dagene framover. Håper på en skikkelig tempstigning imorgen:smiley-bounce012

Huff, ikke lett å være mann noen ganger :hilarious: Er så typisk, kroppen er ikke helt seg selv etter MA'n ennå og nå er jeg lei :bored: Vil bli gravid NU:smiley-bounce022 Nå er det helg, og alle barna hjemme, så da utgår aksjer de neste 2 dagene framover. Håper på en skikkelig tempstigning imorgen:smiley-bounce012
Legg deg i en sovepose, så sprenger den nok alle skalaer :laughing002 Håper så mye for deg! Ønsker virkelig at det skal sitte snart.. og hele veien til termin :love017

Legg deg i en sovepose, så sprenger den nok alle skalaer :laughing002 Håper så mye for deg! Ønsker virkelig at det skal sitte snart.. og hele veien til termin :love017

Hahahaha, jeg døøør:laughing021Fader meg  nesten så jeg er så desperat at jeg kunne vurdert det også:laughing025Nåårh, takk for det, gode du:smiley-angelic003Jeg hååååper:love7:happy10

Back
Topp