Drømmen om en til i familien♡ ☆Gravid med nr7☆

Høres absolutt fint ut! Det er jo en herlig termin sånn egentlig. Jeg er fornøyd med vårtermin selv denne gang; men har jo aldri hatt vårbaby. Men oktobertermin synes jeg var veldig fint også.

Aldri hatt vårbaby før og skulle hatt bebis i mai, så hadde selv også sett så fram til det, men sånn ble det ikke❤️ Fint med baby født tidlig på året:flower Joa, da blir det evt 3 septemberbarnet vårt:love017:laughing002

Aldri hatt vårbaby før og skulle hatt bebis i mai, så hadde selv også sett så fram til det, men sånn ble det ikke❤️ Fint med baby født tidlig på året:flower Joa, da blir det evt 3 septemberbarnet vårt:love017:laughing002
Nei, ser jo absolutt den.. ❤️ men september-barn er jo fint uansett. Det er en grei tid å få smått på liksom.

Nei, ser jo absolutt den.. ❤️ men september-barn er jo fint uansett. Det er en grei tid å få smått på liksom.

Joa, går ann det og, hadde bare vært fint å fått spredt bursdagene litt:laughing021

Ja, altså, man kan jo selvsagt sette ting inn på en egen gavekonto jevnt og trutt ila året, for å spe utgiftene; men det er jo fort litt styr også :p

Javisst, må gjøre det slik❤️

Håper håper for deg :smiley-angelic001 Ska sei avlshingsten har holdt koken med 4 dager på rad - bra jobba! :laughing002:Heartbigred

Taaaakk, kjære du❤️:love017 Haha, skal se om jeg kan få han med på en runde til ikveld, da jeg hadde vondt i venstre eggstokkområde før idag også^^:smiley-bounce022

CD18 og hæ? Så lav temperatur? Våknet uten dyne, eller halve kroppen uten dyne og sover på kaldt soverom(ingen varme på om natta og er -14g ute). Kanskje det er grunnen til den lave tempen? Ble litt bekymret, men. Jeg mener jeg er 2 dpo, ff 3dpo enn så lenge. Kroppen er ikke i vater etter MA'n:bookworm:
Screenshot_20260109_071119_FF.jpg

CD18 og hæ? Så lav temperatur? Våknet uten dyne, eller halve kroppen uten dyne og sover på kaldt soverom(ingen varme på om natta og er -14g ute). Kanskje det er grunnen til den lave tempen? Ble litt bekymret, men. Jeg mener jeg er 2 dpo, ff 3dpo enn så lenge. Kroppen er ikke i vater etter MA'n:bookworm:
Vis vedlegget 477219
Så rart, min temp sank og litt på dpo2.

Back
Topp