Drømmen om en til i familien♡

Digg med ny bil, kjøpte selv splitter ny bil til meg i fjor! Så kjører eldste egen bil Åsså har mannen en 6 seter men er sjeldent noen plass alle sammen, som regel har jeg en eller to barn med, eller venner av barnet ! Blir nokk å holde det slik tenker jeg, de er så store nå at de blir neppe med på noe ferie som ikke heter syden :hello2grattis med lån :Heartbigred
Kjøpte helt ny Skoda Kodiaq vrs 7-seter i nov 2019, men blir ikke heeelt ny Mercedes-Benz, den koster 1,7mil ny. Så det er for dyrt.. :p våre er jo ikke bare store, vi har både små og store, så trenger nok plass❤️

Hvor mye fikk dere i lån? Så bra dere fikk det! Vi fikk jo som sagt det ikke, selv om vi alt har et stort billån (som ville blitt innfridd oppga vi i søknaden). Kan jeg spørre hvor mye totalinntekt dere har? Lurer på jo hvor mye vi trenger, vi har jo mange han som dere, så føler koken sammenlignes litt. Men feilen hos oss er nok at jeg er på AAP, og ikke ufør eller i jobb, som ansees som sikker inntekt begge to.

Har dere funnet ut noe mer om bil? Vi så på Mercedes EQV, diesel. Men den koster veldig mye..

Hvor mye fikk dere i lån? Så bra dere fikk det! Vi fikk jo som sagt det ikke, selv om vi alt har et stort billån (som ville blitt innfridd oppga vi i søknaden). Kan jeg spørre hvor mye totalinntekt dere har? Lurer på jo hvor mye vi trenger, vi har jo mange han som dere, så føler koken sammenlignes litt. Men feilen hos oss er nok at jeg er på AAP, og ikke ufør eller i jobb, som ansees som sikker inntekt begge to.

Har dere funnet ut noe mer om bil? Vi så på Mercedes EQV, diesel. Men den koster veldig mye..

Svarer helst ikke på det, da jeg føler det er en privatsak❤️ men jeg er ufør, og mannen min går for øyeblikket på AAP da han tar en etterutdanning, etter en arbeidsulykke der han ikke kan ha en fysisk jobb lenger pga varige nerveskader og mye smerter. Vi har også billån igjen på den andre bilen vår. Enn så lenge titter vi etter bil, men synes det er dyrt, og vil helst unngå å betale en million i billån. Det er insane, så blir under det. Blir en ca 4 år gammel bil'ish. Men er skummelt å kjøpe en bruktbil:-/ Ønsker en Mercedes V-klasse, da vi må ha 4x4 og ønsker ikke elbil, da vi bor på landet:)

Dumt med negative tester :( men kanskje like greit med tanke på å få barn tidlig på året. Gleder meg til neste runde testekjør! :cool: jeg får foresten aldri positive tester før 10 eller 11dpo. Jeg har i tillegg lutealfasesvikt så jeg har bare 7-8 dager fra eggløsning til mens :hungover: må derfor bruke progesteron for å ha noe håp om at noe skal feste seg. Ble gravid en gang uten medisin, men det tror jeg var fordi jeg var så stressa at mensen ble forsinket. :hilarious:

Dumt med negative tester :( men kanskje like greit med tanke på å få barn tidlig på året. Gleder meg til neste runde testekjør! :cool: jeg får foresten aldri positive tester før 10 eller 11dpo. Jeg har i tillegg lutealfasesvikt så jeg har bare 7-8 dager fra eggløsning til mens :hungover: må derfor bruke progesteron for å ha noe håp om at noe skal feste seg. Ble gravid en gang uten medisin, men det tror jeg var fordi jeg var så stressa at mensen ble forsinket. :hilarious:

Åh, det visste jeg ikke om, eller har iallefall ikke fått det med meg- at du har lutealfasesvikt❤️ Vi prøvde jo samtidig også, og mistet❤️ Har fått sent positivt én gang før, og det var med nr 5. Da testet jeg først positivt 10dpo sent om kvelden. Men aldri ellers, kun i noen av mine kjemiske, som da ikke var liv laga.

12 dpo og tanta banker straks på døren, synes egentlig bare hun kan komme før som seinere:hilarious::p Ny pp, nye muligheter.. bare ikke heeelt ennå:flower
Screenshot_20250211_092556_FF App.jpg

Svarer helst ikke på det, da jeg føler det er en privatsak❤️ men jeg er ufør, og mannen min går for øyeblikket på AAP da han tar en etterutdanning, etter en arbeidsulykke der han ikke kan ha en fysisk jobb lenger pga varige nerveskader og mye smerter. Vi har også billån igjen på den andre bilen vår. Enn så lenge titter vi etter bil, men synes det er dyrt, og vil helst unngå å betale en million i billån. Det er insane, så blir under det. Blir en ca 4 år gammel bil'ish. Men er skummelt å kjøpe en bruktbil:-/ Ønsker en Mercedes V-klasse, da vi må ha 4x4 og ønsker ikke elbil, da vi bor på landet:)
Så ikke denne i går! Det går helt fint :Heartred :hug003 Hvilket selskap søkte dere hos? Her prøvde hun i Santander helt ned i 200.000 kr i lån, men nei.. Helt lukket og uten muligheter. Har vel en million i inntekt til sammen her, men har litt igjen på studielån begge to og huslån (2.6 ca). Hadde håpet det var fordi jeg var på AAP det ikke gikk, men om dere får til tross for at dere og har det.. Så vat jo det rart :depressed: Vet ikke om det er noe annet når det er yrkesskade kanskje. God bedring til gubben forresten, håpe han finner din nye vei! Hørtes tøft ut :Heartred

Kjedelig det det ikke ble noe, temperaturen er jo enda fin, må bla meg litt tilbake og se hvordan det bruker å være hos deg :)
Den stuuuuper nok fra imorgen av :hilarious: Lutealfasen min kan vare alt fra 13- 17 dager(også uten å ha vært gravid) Joa, men sånn er det❤️ Verre for dere som har prøvd lenge, så nå håper jeg at alle dere hopper inn til oktober/novembergjengen:love017:smiley-angelic001:smiley-bounce012
Screenshot_20250211_142508_FF App.jpg

Vil ha mens :arghh: :hilarious:
Screenshot_20250212_110036_FF App.jpg

De fine charten da! skjønner kroppen din er flink å lage barn :hilarious: :Heartred Perfekt rugemaskin når egget først blir befruktet :shy:

Haha:laughing021 Takk, søta❤️:smiley-angelic003 Vært litt smådeppa og vil bare at tanta skal komme, og da er det hyggelig du legger igjen en humørspreder:joyful:

Fin, koselig gest! Kjedelig med mensen, da gjør vi klart til april :Heartred

Blir lange 2 måneder, men det må bare bli sånn- får fokusere på alt det som som kan gjøres ute når snøen forsvinner dess mer vår det blir:flower

8dpo og venter på mens, har hoppet av i svingen denne mnd, bare 1 vente-pp med mens igjen, så er vi klare til å hoppe i høyet og prøve på BARN#7:nailbiting::eek::smiley-bounce015:smiley-bounce012:smiley-angelic001:dummy1::dummy: Jeg gleeeeder meg så utrolig mye:love017
Screenshot_20250307_220624_FF App.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp