-Drømmen om en liten spire-

PP1 - CD 35

Ooog der er jeg begynt å spotte, så nå regner jeg med at tr kommer for fult i kveld eller i morgen. Har skikkelig menssmerter, så det er ikke lenger noen tvil lenger. Tempen er også gått ned igjen. Jeg kjenner at det er helt greit. Går inn i PP med nytt mot og med masse ny kunnskap om kroppen min og min syklus. Gleder meg til fortsettelsen altså! :) Nå skal jeg "trøstespise" en sjokolade og nyte fridagen min med litt vin til kvelden!:D

<3 Var innom butikken etter jobb og kjøpte sjokolade, så du er ikke alene <3 Blir spennende med ny pp og jeg skal heie og følge med på deg!!
 
Det er helt sykt hvor mye en lærer om seg selv under en sånn prosess som det her her ja:) Jeg har jo hatt den generelle kunnskapen om dette mens jeg studerte, men nå får jeg virkelig sett/kjent på alt det her i praksis og det syntes jeg er kjempe artig og ikke minst super spennende! Kan jo bare være meg og mine sære interesser, men det får bare være :D Gjett om jeg skal kose meg! :D Skal virkelig lade opp til arbeidshelg nå! :):Heartred

Det tror jeg er bare fint. En sånn prosess kan ta litt tid og da er det fint å kunne finne små gleder underveis frem til testen er positiv:happy:
 
<3 Var innom butikken etter jobb og kjøpte sjokolade, så du er ikke alene <3 Blir spennende med ny pp og jeg skal heie og følge med på deg!!
Lov til å kose seg litt når heksa herjer ;) :Heartred Det blir veldig spennende ja! Jeg har trua på at det er i November det skjer for oss begge :D
 
PP1 - CD 35

Ooog der er jeg begynt å spotte, så nå regner jeg med at tr kommer for fult i kveld eller i morgen. Har skikkelig menssmerter, så det er ikke lenger noen tvil lenger. Tempen er også gått ned igjen. Jeg kjenner at det er helt greit. Går inn i PP med nytt mot og med masse ny kunnskap om kroppen min og min syklus. Gleder meg til fortsettelsen altså! :) Nå skal jeg "trøstespise" en sjokolade og nyte fridagen min med litt vin til kvelden!:D

Så kjedelig :/ Men bra du er ved godt mot! :)
 
Store planer om det altså :) Koselig at du vil følge med videre! :happy: Hvordan går det med deg? :)
Det går bra med meg! Tempen er på tur ned og testene er blenda, så nå håper jeg bare tr kommer snart så jeg kan gå videre til neste pp :) trøstespiser litt jeg også da :D
 
PP 2 - CD 2

Jøsses så rart det var å skive PP 2 da gitt. På en måte gikk forrige syklusen kjempe sakte, men på en måte har det gått helt sinnsykt fort! Her herjer heksa vilt og hemningsløst og jeg er allerede lei. Syntes a kan pakke sakene sine og forsvinne jeg så jeg kan begynne jakten på el igjen:hilarious: Tålmodig? Ikke litt engang. :hilarious: Jess, nå skal jeg sløve og lade opp til arbeidshelg. Måtte dagene gå fort!:)

God helg alle :Heartred
 
PP 2 - CD 2

Jøsses så rart det var å skive PP 2 da gitt. På en måte gikk forrige syklusen kjempe sakte, men på en måte har det gått helt sinnsykt fort! Her herjer heksa vilt og hemningsløst og jeg er allerede lei. Syntes a kan pakke sakene sine og forsvinne jeg så jeg kan begynne jakten på el igjen:hilarious: Tålmodig? Ikke litt engang. :hilarious: Jess, nå skal jeg sløve og lade opp til arbeidshelg. Måtte dagene gå fort!:)

God helg alle :Heartred

ÅÅå jeg er litt misunnelig på deg, her e heksa hjertelig velkommen, men hu er så treig! Kos deg og slapp av i kveld <3
 
PP 2 - CD 2

Jøsses så rart det var å skive PP 2 da gitt. På en måte gikk forrige syklusen kjempe sakte, men på en måte har det gått helt sinnsykt fort! Her herjer heksa vilt og hemningsløst og jeg er allerede lei. Syntes a kan pakke sakene sine og forsvinne jeg så jeg kan begynne jakten på el igjen:hilarious: Tålmodig? Ikke litt engang. :hilarious: Jess, nå skal jeg sløve og lade opp til arbeidshelg. Måtte dagene gå fort!:)

God helg alle :Heartred

God arbeidshelg! :)
 
PP 2 - CD 5

Tja, da var arbeidshelga over og tr er på tur til å pakke sammen sakene sine. I forhold til forrige PP går dagene mye raskere. Jeg tenker å begynne med el-tester og div over helga. Om jeg klarer å vente å lende da :D Sist startet jeg på CD 10, men tenker jeg kan drøye den til CD 12 eller 13 denne dagen. Jeg trudde kanskje kroppen og alt sånn, var begynt å bli noe stabil, men jeg syntes den temperaturen min går litt i alle himmelretninger om dagen jeg da.. :p
16558350_10154068381487172_1045446866_n.jpg
 
PP 2 - CD 5
Tja, da var arbeidshelga over og tr er på tur til å pakke sammen sakene sine. I forhold til forrige PP går dagene mye raskere. Jeg tenker å begynne med el-tester og div over helga. Om jeg klarer å vente å lende da :D Sist startet jeg på CD 10, men tenker jeg kan drøye den til CD 12 eller 13 denne dagen. Jeg trudde kanskje kroppen og alt sånn, var begynt å bli noe stabil, men jeg syntes den temperaturen min går litt i alle himmelretninger om dagen jeg da.. :p
Vis vedlegget 218252

Så gøy jeg bare er èn dag foran deg :) Da kan vi følge hverandre :)
 
Jeg har ingen anelse. De siste syklusene har vært 32, 38, 27 og 14 :hilarious: Hva med deg? :)
Såpass ja :wideyed: Håper syklusen din stabiliserer seg :) Hvis kroppen fortsetter å spille på lag har jeg vell ikm ca. 8, Mars tenker jeg :) Kjedelig med lange sykluser :shifty:
 
Dét håper jeg og :rolleyes: Ja, det blir mye venting :/
Jo, det kan bli en del venting. Jakten på el er helt klart værst! Trur aldri tiden har gått så sakte som den gjorde i forrige mnd:hilarious: Jaja, jeg skal ikke ha på meg at jeg er den mest tålmodige personen som finnes :D
 
Jo, det kan bli en del venting. Jakten på el er helt klart værst! Trur aldri tiden har gått så sakte som den gjorde i forrige mnd:hilarious: Jaja, jeg skal ikke ha på meg at jeg er den mest tålmodige personen som finnes :D

Ja, helt klart! Det er ikke akkurat jeg heller :hilarious:
 
Back
Topp