-Drømmen om en liten spire-

PP 1 - CD 14

Woho, temperaturmålern og testene mine kom i posten i dag, så i morgen tidlig starter jeg opp med tempingen. Sånn som det er nå rekker jeg å få inn noen tall før el kommer. Det er fortsatt ikke noe tegn til at det nærmer seg. Monitoren viser enda lav og el-testene er meeget svake. Fortsatt noe små stikking på høyre side, men ellers ingenting å rapportere! :)

Alltid gøy med tester, og spennende med temping! :) Jeg skal prøve det neste PP om det ikke klaffer nå :) Hvor har du bestilt?
 
Alltid gøy med tester, og spennende med temping! :) Jeg skal prøve det neste PP om det ikke klaffer nå :) Hvor har du bestilt?
Jaa, jeg var rimelig spent når jeg våknet i dag :happy: Bestilte i fra Billige-tester. Er litt spent på de el-testene og ikke minst g-testene. I all hu og hast bestilte jeg selvfølgelig babyplan sine og etter å ha lest litt rundt her på BV så er det visst mye skyggestreker ute å går. Jaja, sånn går det når shoppingskløa setter inn!:joyful:
 
Jaa, jeg var rimelig spent når jeg våknet i dag :happy: Bestilte i fra Billige-tester. Er litt spent på de el-testene og ikke minst g-testene. I all hu og hast bestilte jeg selvfølgelig babyplan sine og etter å ha lest litt rundt her på BV så er det visst mye skyggestreker ute å går. Jaja, sånn går det når shoppingskløa setter inn!:joyful:

Jeg opplevde masse skyggestreker på de andre fra billig-tester forrige PP så jeg prøver Babyplan nå :)
 
Jeg opplevde masse skyggestreker på de andre fra billig-tester forrige PP så jeg prøver Babyplan nå :)
Blir jo spennende å se da, det er jo ikke sikkert at det er såå mye som dem skal ha det til:) Jeg skal i alle fall ikke si så veldig mye før jeg har fått testa dem ut selv.:)
 
PP 1- CD 16
Iih! Endelig begynner det å skje noe! Fikk ikke tid til å se noe særlig på resultatet av el-testingen i dag, men det er tydelig økning og moitoren sier høy! Det er dessuten mer slim der nede enn til vanlig, selv om denne enda er noe hvitaktig. Begynte å bli litt bekymret for at denne syklusen her kunne dra ut bra lenge. Regner med det blir lagt inn noen aksjer i kveld ja:joyful:
 
PP 1- CD 16
Iih! Endelig begynner det å skje noe! Fikk ikke tid til å se noe særlig på resultatet av el-testingen i dag, men det er tydelig økning og moitoren sier høy! Det er dessuten mer slim der nede enn til vanlig, selv om denne enda er noe hvitaktig. Begynte å bli litt bekymret for at denne syklusen her kunne dra ut bra lenge. Regner med det blir lagt inn noen aksjer i kveld ja:joyful:

Hurra :D Happy humping!
 
PP 1- CD 16
Iih! Endelig begynner det å skje noe! Fikk ikke tid til å se noe særlig på resultatet av el-testingen i dag, men det er tydelig økning og moitoren sier høy! Det er dessuten mer slim der nede enn til vanlig, selv om denne enda er noe hvitaktig. Begynte å bli litt bekymret for at denne syklusen her kunne dra ut bra lenge. Regner med det blir lagt inn noen aksjer i kveld ja:joyful:

Woho, så bra at du er ett skritt nærmere max! :) da er det bare å håpe at det ikke blir mange dagene med høy :)

Her er jeg fortsatt på lav, håper det blir litt økning snart :p utålmodig!! :p
 
Woho, så bra at du er ett skritt nærmere max! :) da er det bare å håpe at det ikke blir mange dagene med høy :)

Her er jeg fortsatt på lav, håper det blir litt økning snart :p utålmodig!! :p
Sist hadde jeg høy i 9 dager før den gikk over på max, så jeg håper ikke det blir like lenge denne syklusen :hilarious:
Krysser fingrene på at du får en økning du også snart :)
 
Sist hadde jeg høy i 9 dager før den gikk over på max, så jeg håper ikke det blir like lenge denne syklusen :hilarious:
Krysser fingrene på at du får en økning du også snart :)

Jeg er på dag 8 med blinke smiley på CB digital.. Blæh. Håper vi begge slipper å vente så lenge på EL :)
 
Æsj, så kjedelig :( Hvilken CD er du nå? EL er nok like rundt hjørnet for oss begge ;)

23 :arghh: Jeg hadde sen EL forrige PP også, jeg sluttet å teste på CD21 og hadde sannsynligvis EL på CD25 med tanke på når TR rød kom og lutealfasen min.
 
23 :arghh: Jeg hadde sen EL forrige PP også, jeg sluttet å teste på CD21 og hadde sannsynligvis EL på CD25 med tanke på når TR rød kom og lutealfasen min.
Da er nok ikke lenge til skal du se :) Det er er skikkelig kjedelig med lange sykluser. Før kunne jeg ha sykluser på opp mot 60-70 dager :sorry:
 
PP1 - CD 17

Tredje dagen med temping. Er nok sikkert begynt litt for sent, men klarte ikke å vente :hilarious: Grafen ser foreløbig slik ut.
15995893_10154009052187172_367056005_n.jpg

Sov meget dårlig natt til cd 16, noe som resulterte i at jeg våknet noen ganger ila natten. Jaja, blir spennende uansett :) Ellers sier monitoren høy enda. Foreløbig er det bare en økning i østrogen, fortsatt ikke noe stigning i LH. Venter i spenning!:D
15995893_10154009052187172_367056005_n_zps66unjpgl.jpg
 
PP1 - CD 17

Tredje dagen med temping. Er nok sikkert begynt litt for sent, men klarte ikke å vente :hilarious: Grafen ser foreløbig slik ut. Vis vedlegget 215520
Sov meget dårlig natt til cd 16, noe som resulterte i at jeg våknet noen ganger ila natten. Jaja, blir spennende uansett :) Ellers sier monitoren høy enda. Foreløbig er det bare en økning i østrogen, fortsatt ikke noe stigning i LH. Venter i spenning!:D
15995893_10154009052187172_367056005_n_zps66unjpgl.jpg

Haha, jeg begynte også å tempe på CD15. Man kan jo ikke ha termometeret liggende og ikke bruke det :D Blir spennende å se hvordan grafen utvikler seg! Heia gullegget! :)
 
Haha, jeg begynte også å tempe på CD15. Man kan jo ikke ha termometeret liggende og ikke bruke det :D Blir spennende å se hvordan grafen utvikler seg! Heia gullegget! :)
Hehe, ikke sant :D Jeg fikk ikke temperaturmåleren før da, men er nå kommet godt igang i alle fall. Er super spenndene! :)
 
Hei!

Kjipt å høre om din PCO, jeg har selv PCOS men kan litt for lite om forskjellen.. Jeg har blitt gravid to ganger da (men begge endte i kjemisk) og eggstokkene mine er fulle i cyster sist jeg sjekket. Så det er definitivt mulig å bli gravid selv om man har cyster (selv om det såklart ikke er drømmesituasjonen da).

Ønsker deg masse lykke til!
 
Hei!

Kjipt å høre om din PCO, jeg har selv PCOS men kan litt for lite om forskjellen.. Jeg har blitt gravid to ganger da (men begge endte i kjemisk) og eggstokkene mine er fulle i cyster sist jeg sjekket. Så det er definitivt mulig å bli gravid selv om man har cyster (selv om det såklart ikke er drømmesituasjonen da).

Ønsker deg masse lykke til!
PCO er en litt mildere form for PCOS og jeg mener og huske at PCO ikke er kronisk. Per dags dato har jeg ingen cyster, og jeg håper virkelig det holder seg slik. Leit å høre at det har endt i kjemisk begge gangene, håper virkelig at det klaffer for deg og at spira blir sittende! :)
 
Back
Topp