-Drømmen om en liten spire-

16118759_10154011443042172_1880214066_n.jpg

Dagens graf. Tempen ble tatt til samme tid som de andre, men når en ikke får sove på natta så nytter det lite. Max 3 timer på øyet ila natten er aalt for like for en syvsover som meg. Ble seint i utgangspunktet da samboer plutselig inviterer opp til babydans :hilarious: Akkurat nå trur jeg at han angrer!:p Ellers viser monitoren fortsatt høy. I følge den så er det ingen økning i LH, så jeg krysser fingrene for at det nærmer seg nå. CM er mye mer vannaktig i dag, men det kan jo også være noe rester i fra i natt:) Nei, nå skal jeg få meg en liten time på øyet før jeg skal avgårde på kveldsvakt .
 
PP 1 - CD 19

De to siste dagene har jeg hatt skikkelig murringer rundt høyre eggstokk. Hvis jeg har noenlunde lik syklus som sist er el her om en dag eller to. Det blir jo spennende å se. Monitoren viser nå høy 4. dagen på rad, men streken på el-testen er mye sterkere enn den har vært tidligere, så jeg håper på å få max i morgen eller overimorgen. Tempen fortsetter å gå nedover også. Jeg kjenner jeg er litt lei av lange sykluser nå. Før syntes jeg ikke det gjorde noe, men etter vi begynte å prøve har jeg jo funnet ut at dette er skikkelig pyton!:hilarious: I mellom tiden fortsetter jeg og samboer med å legge inn aksjer, noe samboer ikke er helt fornøyd med. Vi har et veldig fint sex-liv, men samboer bruker meeget lang tid på å avslutte, noe som vi i denne perioden har funnet ut er noe slitsomt i lengden :joyful:
16118545_10154014254502172_471310542_n.jpg
 
PP 1 - CD 19

De to siste dagene har jeg hatt skikkelig murringer rundt høyre eggstokk. Hvis jeg har noenlunde lik syklus som sist er el her om en dag eller to. Det blir jo spennende å se. Monitoren viser nå høy 4. dagen på rad, men streken på el-testen er mye sterkere enn den har vært tidligere, så jeg håper på å få max i morgen eller overimorgen. Tempen fortsetter å gå nedover også. Jeg kjenner jeg er litt lei av lange sykluser nå. Før syntes jeg ikke det gjorde noe, men etter vi begynte å prøve har jeg jo funnet ut at dette er skikkelig pyton!:hilarious: I mellom tiden fortsetter jeg og samboer med å legge inn aksjer, noe samboer ikke er helt fornøyd med. Vi har et veldig fint sex-liv, men samboer bruker meeget lang tid på å avslutte, noe som vi i denne perioden har funnet ut er noe slitsomt i lengden :joyful:
Vis vedlegget 215883

Bilde av EL-testene? :)

Håper EL dukker opp snart! :) Nei, lange sykluser er noe dritt når man prøver. Det blir såå mye venting!

Huff, ja, det hørtes slitsomt ut! Vi har også et fint sexliv men vi pleier ikke å ha sex SÅ ofte som nå (safer med annenhver dag) så det blir litt pliktsex og det kan bli slitsomt i lange sykluser :hilarious:
 
16128722_10154014743122172_1087406390_n.jpg

I all hu og hast fant jeg kun el-testene til monitoren, men den skal vell i prinsippet være det samme. Trur jeg da :hilarious:
De andre el-testene er mye lettere å lese av manuelt ser jeg jo nå. Dagens test er den nederste.
 
PP1 - CD 20

Jeg blir litt småforvirra av denne tempingen kjenner jeg. Føler det går opp og ned,og hit og dit:p I dag steg tempen igjen. Jeg har jo et lite håp om at det kanskje er el som gjør det, men jeg har liksom ikke noen andre symptomer i dag. Ingen murringer noen steder, og monitoren viser fortsatt bare høy. Så vi får se på morgendagens temp. Jeg føler liksom jeg har klart å måle til samme tid hver dag og alt det der. Er jo noen netter hvor jeg sover bedre enn andre, men alt i alt så har egentlig ganske så stabil nattesøvn, som det murmeldyret som jeg er:rolleyes: Dersom det fortsetter i disse baner blir det vaginalt temping neste pp!

16128165_10154017616797172_491284906_n.jpg
 
Artig å følge med på reisen din:)
Ikke så kjent med temping, men det ser litt spennende ut:)
Koselig at du følger med! :)
Temping er kjempe spennende. Når jeg begynte å snike rundt her i begynnelsen, falt jeg innom tempingtråden her inne. Jeg endte opp med å lese hele tråden og ble så fascinert! :D
 
Koselig at du følger med! :)
Temping er kjempe spennende. Når jeg begynte å snike rundt her i begynnelsen, falt jeg innom tempingtråden her inne. Jeg endte opp med å lese hele tråden og ble så fascinert! :D

Mulig det blir temping her i gården også :) men venter litt til. Tester ligger hvertfall klare :D
 
CD 9. Venter til neste PP med testing da min bedre halvdel reiser bort med jobben og er mest sannsynligvis borte når eller om jeg får EL. Så får jeg dratt til legen og sjekket ut litt denne runden:)
 
PP1 - CD 21

Hurra! I dag viste monitoren endelig max! :D Det trur jeg stemmer ganske bra. Har liksom kjent stikkinger og murringer i hytt og pine i løpet av dagen og CM er eggehvit. Også i mengder da gitt:p Blir nok lagt inn noen aksjer i kveld ja!
 
PP1 - CD 22

Andre dagen med maximal :) Her går dagene så utruuulig sakte. Det er jo så nært, men alikevell føles det som det er en evighet til el er over og jeg skal inn i DPO-land. Jeg er sinnsykt trøtt om dagen, til tross for at jeg har sovet ganske godt i det siste og jeg kjenner at jeg har økt mat- og sexlyst. Nå begynner disse stikkingen på høyre side å bli mer sentrale :) Ellers er jeg super hormonell om dagen. Kan nesten ikke høre på musikk uten å begynne å sippe og det skal ingenting til for å gjøre meg sint :p Uff, stakkars samboer:D Skulle egentlig ha fått lagt inn noen aksjer i dag også, men jeg trur ikke jeg får med samboer :sorry: Men jeg gir meg ikke uten kamp i alle fall ;)

Legger ved dagens graf :)
16215933_10154021053977172_2064962093_n.jpg

Er skikkelig dårlig på å tyde grafer så jeg skal ikke komme meg noen tydning av denne :p
 
Last edited:
PP 1 - CD 25

God kveld damer! Da er endelig arbeidshelga mi over, og jeg blir stadig ikke noe klokere av denne syklusen min. I følge FF har jeg ikke hatt el enda, mens monitoren hadde max på cd 21 og 22. Kjenner jeg blir litt frustrert egentlig. Har ikke helt klart å tyde el testene denne mnd, men jeg har hatt en masse symptomer. Rikelig med el-slim, kramper (da spesielt på høyre siden) og ikke minst vond korsrygg som jeg pleier å få under el. Det hadde jo vært så typiske om kroppen skal begynne å kødde seg nå etter flere mnd med stabile sykluser. Ellers er monitoren nå gått ned på lav igjen.

Jeg håper jo virkelig at jeg er inne i DPO-land jeg også. :sorry: I dag har jeg hatt skikkelige krampelignende smerter i høyre lyske. Nei, er sikkert bare jeg som overanalyserer signalene kroppen gir meg. :p IKM er i alle fall regnet med å være 3/2, så vi får se ;)

16244262_10154031865852172_337405563_n.jpg
 
PP 1 - CD 25

God kveld damer! Da er endelig arbeidshelga mi over, og jeg blir stadig ikke noe klokere av denne syklusen min. I følge FF har jeg ikke hatt el enda, mens monitoren hadde max på cd 21 og 22. Kjenner jeg blir litt frustrert egentlig. Har ikke helt klart å tyde el testene denne mnd, men jeg har hatt en masse symptomer. Rikelig med el-slim, kramper (da spesielt på høyre siden) og ikke minst vond korsrygg som jeg pleier å få under el. Det hadde jo vært så typiske om kroppen skal begynne å kødde seg nå etter flere mnd med stabile sykluser. Ellers er monitoren nå gått ned på lav igjen.

Jeg håper jo virkelig at jeg er inne i DPO-land jeg også. :sorry: I dag har jeg hatt skikkelige krampelignende smerter i høyre lyske. Nei, er sikkert bare jeg som overanalyserer signalene kroppen gir meg. :p IKM er i alle fall regnet med å være 3/2, så vi får se ;)

Vis vedlegget 216536
Heisann!
Har du prøvd å discarde målingen på cd 16? Kanskje krysset kommer da? Og er det første gangen du temper? :) for du er nok i dpo land :joyful:
 
Heisann!
Har du prøvd å discarde målingen på cd 16? Kanskje krysset kommer da? Og er det første gangen du temper? :) for du er nok i dpo land :joyful:
Hei!
Det har jeg ikke prøvd nei:shy: Gjorde det nå nettopp og det kom fortsatt ikke noe kryss opp. Dette er første gangen med temping, så er noe ny på dette enda :D Hoho, men det kommer seg truuur jeg i alle fall! Takk for at du la igjen noen ord og ikke minst for tips :)
 
PP 1 - CD 25

God kveld damer! Da er endelig arbeidshelga mi over, og jeg blir stadig ikke noe klokere av denne syklusen min. I følge FF har jeg ikke hatt el enda, mens monitoren hadde max på cd 21 og 22. Kjenner jeg blir litt frustrert egentlig. Har ikke helt klart å tyde el testene denne mnd, men jeg har hatt en masse symptomer. Rikelig med el-slim, kramper (da spesielt på høyre siden) og ikke minst vond korsrygg som jeg pleier å få under el. Det hadde jo vært så typiske om kroppen skal begynne å kødde seg nå etter flere mnd med stabile sykluser. Ellers er monitoren nå gått ned på lav igjen.

Jeg håper jo virkelig at jeg er inne i DPO-land jeg også. :sorry: I dag har jeg hatt skikkelige krampelignende smerter i høyre lyske. Nei, er sikkert bare jeg som overanalyserer signalene kroppen gir meg. :p IKM er i alle fall regnet med å være 3/2, så vi får se ;)

Vis vedlegget 216536
Har du tempet til samme tid hver dag? Det ser jo for så vidt ut til at EL egentlig skulle vært.. Ææææh, jeg forstår ingenting.. Har du prøvd å endre CM på CD19? Altså, jeg kommer bare med ville forslag, men så at min EL flyttet seg når jeg forandret på denne på min graf...
 
Hei!
Det har jeg ikke prøvd nei:shy: Gjorde det nå nettopp og det kom fortsatt ikke noe kryss opp. Dette er første gangen med temping, så er noe ny på dette enda :D Hoho, men det kommer seg truuur jeg i alle fall! Takk for at du la igjen noen ord og ikke minst for tips :)
Hm. Vel, fikk heller ikke kryss første gangen jeg tempet, men fikk denne gangen, og da satt spiren. Veldig gøy å følge med på!

Masse masse lykke til fremover! Jeg kommer til å heie på deg i bakgrunnen her ❤
 
Har du tempet til samme tid hver dag? Det ser jo for så vidt ut til at EL egentlig skulle vært.. Ææææh, jeg forstår ingenting.. Har du prøvd å endre CM på CD19? Altså, jeg kommer bare med ville forslag, men så at min EL flyttet seg når jeg forandret på denne på min graf...
Har faktisk klart å tempe til samme tid :) Eneste natt til CD 18 ble det litt lite søvn, men om en ser bort i fra det har det vært til samme tid og med godt med søvn på natten. CM endret og ikke noe kryss, så jeg får nok bare slå meg til ro at det ikke kommer denne gangen :) Kanskje neste PP om det blir en :D
Hm. Vel, fikk heller ikke kryss første gangen jeg tempet, men fikk denne gangen, og da satt spiren. Veldig gøy å følge med på!

Masse masse lykke til fremover! Jeg kommer til å heie på deg i bakgrunnen her ❤
Satser på at det kommer et kryss neste gang :) Er jo veldig spennende å følge med på!
Gratulerer så mye med din lille spire! :D Tusen takk for at du heier:)
 
Hvordan går det med deg? :)
Joda, det går vell greit her :) Jobber sinnsykt mye om dagen så har ikke så mye tid til å kjenne etter på symptomer og greier. Eneste er at jeg er gruusomt trøtt om dagen. Om det er en liten spire eller om det rett og slett er jobben som gjør det får tiden vise.:D Tempen skjønner jeg meg fortsatt ikke helt på, men den ligger nå stabilt enda:)
Enn med deg? :)
 
Back
Topp