Drømmen om en komplett familie

Jeg som trodde testing etter strek gjorde meg gal… men det er jammen meg værre å teste etter STERKERE strek.
I kveld synes jeg strekene er svakere. Prøver å roe meg med at det nok er pga at jeg var på do bare litt over 2 timer før, samt har drukket en del vann og brus..
Håper på sterk fin strek i morgen.
I morgen trenger jeg å ha hodet på plass. Da skal vi inn til årlig kontroll med mini for å sjekke kognitiv, språklig og sosial utvikling. I fjor fikk vi noen beskjeder som slo oss helt ned i bakken, så trenger å være helt på nett før kontrollen.
Krysser fingre å tær for både super positiv test og super positiv resultat. :Heartred
 
Slik ser stigningen ut nå.
Var nok bare litt utvannet urin og overtenking i går :)
IMG_4736.jpeg
 
Idag våknet jeg til at jeg blør… ikm er idag. Går det galt nå?
Testen er like sterk eller litt sterkere enn i går… redd det snur nå :sorry: :sad010
 
Det er ikke friskt blod som kommer, det er mer brunt og litt utflod og slim aktig. Minner litt om første dag med mensen. Hadde dette vært en periode uten positive tester ville jeg tatt på meg bind å sakt cd1.
Men her sitter jeg heller å analyserer det jeg ser, googler og tenker. «Det er da ikke sånn det bruker å se ut på første dag?» «kan det være implantasjonsblødning?» «er det over før det har begynt?»
Men får bare tenke potitivt til det motsatte er bevist. Skal snart på badeland med mini, så nå skal vi bare tenke postitvt å ha fokus på mini :Heartred Alt det andre kan vi bekymre oss for i kveld når vi tester igjen.
 
En liten oppsummering med stigning :love7
Siste er tatt nå nettopp.
Tenk! Jeg er GRAVID! Klarer bare ikkje å forstå det! Er så deilig å ha en plass hvor jeg kan si det, siden det eller er hemmelig.
Med mini så sa vi det til nærmeste familie da jeg fikk 3+ på digital. ALT for tidlig tenker jeg nå… Når sa dere ifra til nærmeste familie når dere vente nr2?
IMG_4772.jpeg
 
En liten oppsummering med stigning :love7
Siste er tatt nå nettopp.
Tenk! Jeg er GRAVID! Klarer bare ikkje å forstå det! Er så deilig å ha en plass hvor jeg kan si det, siden det eller er hemmelig.
Med mini så sa vi det til nærmeste familie da jeg fikk 3+ på digital. ALT for tidlig tenker jeg nå… Når sa dere ifra til nærmeste familie når dere vente nr2?
Vis vedlegget 404205
Veldig lovende stigning dette her :love017 Her sa vi det til hele familien når jeg var 10 uker med nr 2. Hadde gjerne sagt det før, men ville overraske folk under navnefesten til førstemann. :laughing002
 
Veldig lovende stigning dette her :love017 Her sa vi det til hele familien når jeg var 10 uker med nr 2. Hadde gjerne sagt det før, men ville overraske folk under navnefesten til førstemann. :laughing002
Åh så koselig :love017
Har lyst å si det til de nærmeste samtidig, men neste gang vi samles blir 17 mai. Da er jeg bare 7 uker på vei. Syns det er litt tidlig..
 
Denne var fin å få idag :love7
IMG_4776.jpeg

Har også fått fikset meg time hos lege.. ble desverre ikkje før 9 mai, og da hos turnuslege da fastlegen min er borte.
Følte ikke hun i resepsjonen fortso helt alvoret i at jeg skal følges opp tidlig..
Skal ha hyppige kontrollet og starte opp meg albyl-E og/eller fragmin.. legen min er ikke tilbake før 22 mai, så håper turnuslegen forstår alvoret.
 
Åh så koselig :love017
Har lyst å si det til de nærmeste samtidig, men neste gang vi samles blir 17 mai. Da er jeg bare 7 uker på vei. Syns det er litt tidlig..
Var rundt uke 7 jeg delte med familien min med nr2. Hadde sett bankende hjerte på ultralyd, også skulle søstra mi ha bryllup og jeg ville at nyheten skulle bli litt gammel før det for folk, så ikke det ble for mye i fokus :) (var bruden som skulle være i fokus da)

Sånn personlig syns jeg det er fint å kunne dele sånt litt tidlig, for å kunne få litt støtte og glede. Dessuten er første trimester ganske tøft, og det er fint med forståelse fra folk før det vises også.
 
Var rundt uke 7 jeg delte med familien min med nr2. Hadde sett bankende hjerte på ultralyd, også skulle søstra mi ha bryllup og jeg ville at nyheten skulle bli litt gammel før det for folk, så ikke det ble for mye i fokus :) (var bruden som skulle være i fokus da)

Sånn personlig syns jeg det er fint å kunne dele sånt litt tidlig, for å kunne få litt støtte og glede. Dessuten er første trimester ganske tøft, og det er fint med forståelse fra folk før det vises også.
Har kjøpt en t-skjorte til mini der det står «jeg skal bli storebror» som vi tenker å bruke. Men ønsker å ha vært hos lege først før vi deler gleden med besteforeldre og tanter og onkler :Heartred Så får se hvor lenge vi klarer å holde oss etter legetimen 9. mai:love7
 
4+2
Det føles enda så uvirkelig at jeg er gravid.
Det føles ikke som sist. Sist hadde jeg ingen symptomer, så alt var som vanlig helt til magen poppet.
Denne gangen har jeg ømme bryster, «sting» i magen, småkvalm, veldig sliten og peser som en gal.
Føles så godt :Heartred
Jeg bare nyter.
 
5+1
Appene er ikke helt enige med hvor langt jeg er på vei, men babyverden sier 5+1 og jeg er enig.
Idag fikk jeg 3+ på digital. Det gjorde altså så godt.
Tiden har stoppet litt, men det er greit. Nyter hvert sekund.
Har en del smerter. Med litt googling fant jeg ut at det kunne være ligamentsmerter. Hadde som sakt ingen symptomer forrige svangerskap. Det kan oppsummeres med ca tre. Ingen mens, en dag med hansbrann og en dag med svimmelhet.
Pr nå har eg vært innom ligamentsmerter, diaré, tretthet, kvalme og så er jeg umenneskelig sur :p
Synes det neste det er deilig å føle på symptomer. Gleder meg til legetimen i neste uke. Skal bli godt å kunne prate fritt om dette til noen :):Heartred
IMG_4830.jpeg
 
Back
Topp