Drømmen om en komplett familie

Tok denne nå
IMG_4714.jpeg

Men kom også litt blod på papiret..
 
Herregud så spennende! Håper den sitter og at det var en liten uskyldig blødning :Heartred
Håper også. Kjenner antydning til menssmerter nå :sorry: men vet ikke om det er jeg som sitter å kjenner voldsomt etter eller om det er reelt. Er vel bare å vente å se..
 
Gratulerer så mye med spiren :love017 :Heartred :smiley-bounce016:cool05:gen014
 
Tok en test i morges, som jeg syntes så svakere ut enn i går, men er det noe jeg har lært her inne så er det at morgenurin er dritt-tiss :wacky:
Så da dristet jeg meg til å ta en digital på 2. urin… var 100% sikker på å få ikke gravid. Å så lyser denne imot meg!!
IMG_4728.jpeg

Kan ikke tro det!
Men samtidig er jeg tilbakeholden. For har begynt å spotte litt brun utflod igjen. Men denne skal nytes, uansett hvor lenge det skulle vare. For akkurat nå, i dette sekund, så er jeg GRAVID!!
 
Tok en test i morges, som jeg syntes så svakere ut enn i går, men er det noe jeg har lært her inne så er det at morgenurin er dritt-tiss :wacky:
Så da dristet jeg meg til å ta en digital på 2. urin… var 100% sikker på å få ikke gravid. Å så lyser denne imot meg!!
Vis vedlegget 403946
Kan ikke tro det!
Men samtidig er jeg tilbakeholden. For har begynt å spotte litt brun utflod igjen. Men denne skal nytes, uansett hvor lenge det skulle vare. For akkurat nå, i dette sekund, så er jeg GRAVID!!
Da sier jeg gratulerer! :Heartred
 
Back
Topp