Drømmen om en komplett familie

5+5
Idag ver det legetime. Å jeg føler meg 20 kg lettere. Var så spent siden det var turnuslege. Men hun hadde lest seg opp på papirene mine, hun lyttet og tok alt på alvor. Fikk tatt blodprøver og hun sendte henvisning, som jeg ser er kommet på helsenorge.
Skal levere urinprøve i morgen.
Blodtrykket så kjempe fint ut.
Hun kaller meg inn på ny time om det skulle være noe med blodprøvene, men om de ser fin ut så sender hun melding på helsenorge med resultat.
Er så lettet. Var forberedt på å ikke bli lyttet på og sedd rart på siden jeg bare var 5+5.
Nå er det bare å vente å se når man får innkalling til TUL :Heartred
 
6+6
Gratulere med dagen alle :Heartred :talk017
Idag er dagen vi skal fortelle besteforeldre, tanteer og onkler. Vi hadde bestillt en t-skjorte der det sto: Jeg skal bli storebror. Men den kom aldri frem. Så jeg laget en. Har invitert alle på 17.mai-tapas her hos oss, og da ska mini ta imot dem med dennne t-skjorta. Gleder meg til å se reaksjonen.
Vi velger å fortelle det tidligere enn planlagt siden jeg har vært veldig sliten, hatt noe vondt, vært litt dårlig og ekstremt oppblåst. Greit å få litt forståelse hos de rundt seg, og ikke gå rundt å føle at de ugle-ser meg og tror jeg er sur og lat :)
Håper alle har en fin dag, uansatt hva dere gjør.
Kan informere at huset er ikke vasket, vinduene er ikke pusset, bilen er ikke vasket, vi skal ikke gå i tog og bunaden passer ikke. Og det er helt greit :)
 
8+4
I morgen skal jeg på TUL. Og jeg tok meg plutselig i å grue meg.
Har fått time på «feil» sykehus. Pga risiko svangerskap har jeg selv ønsket meg til Tromsø, mye pga historikken i forrige svangerskap, og fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt der. Nå skal jeg til Narvik.
De er nok flinke og alt det der, men jeg gruer meg sånn til å evt måtte går ekstra runder for å få den oppfølgingen jeg har krav på.
Det er nok vare tull av meg å tenke sånn, men klarer ikke å la vær.
Legen min sa jeg nok har fått time der pga ledig kapasitet, men at hun skulle hjelpe meg om det skulle bli problemer å få videre oppføinging på ønsket sykehus.
Krysser fingrene for at lille skatt i magen har det bra og at jeg får de medisinene jeg skal ha.
 
8+6
Alt gikk bra på TUL. Fikk en fantastik lege som hadde lest seg opp på historien min. Han har helt oppdatert. Fikk se ei lita bønne me ei bankende hjerte. Ingen endring på termin.
Fikk resept på Albyl-E og Fragmin. Dette skal jeg gå på hele svangerskapet. Fragmin skal jeg fortsette med til 6 uker etter fødsel også.
Får innkalling til ny TUL og nipt test om ca en mnd :Heartred
IMG_5015.jpeg
 
8+6
Alt gikk bra på TUL. Fikk en fantastik lege som hadde lest seg opp på historien min. Han har helt oppdatert. Fikk se ei lita bønne me ei bankende hjerte. Ingen endring på termin.
Fikk resept på Albyl-E og Fragmin. Dette skal jeg gå på hele svangerskapet. Fragmin skal jeg fortsette med til 6 uker etter fødsel også.
Får innkalling til ny TUL og nipt test om ca en mnd :Heartred
Så gode nyheter :love017 :Heartred
 
Hvordan går det med deg?? :Heartred
Så koselig at du spør :Heartred
Går bare fint. Er veldig trøtt og sliten, og tidvis kvalm.
Idag er jeg 12+0 og har tatt ferie. Satser få deilige late dager fremover :)
Om en uke er det TUL og nipt-test. Spennende.
Hvordan går det med deg?
 
Så koselig at du spør :Heartred
Går bare fint. Er veldig trøtt og sliten, og tidvis kvalm.
Idag er jeg 12+0 og har tatt ferie. Satser få deilige late dager fremover :)
Om en uke er det TUL og nipt-test. Spennende.
Hvordan går det med deg?
Lenge siden jeg hadde lest noe her nå, så da ble jeg litt nysgjerrig :Heartred Deilig med ferie! Håper du slipper unna kvalmen da, det er kjedelig!
Oii, spennende ja:woot:!

Her går det veldig bra, 12 dpo ( 3+5!!) i dag og ikm lørdag, ser foreløpig veldig bra ut med fin stigning på testene:Heartred
 
Lenge siden jeg hadde lest noe her nå, så da ble jeg litt nysgjerrig :Heartred Deilig med ferie! Håper du slipper unna kvalmen da, det er kjedelig!
Oii, spennende ja:woot:!

Her går det veldig bra, 12 dpo ( 3+5!!) i dag og ikm lørdag, ser foreløpig veldig bra ut med fin stigning på testene:Heartred
Åh så utrolig spennende! Krysser alt jeg har for deg :Heartred

Ja satser på at ting roer seg litt nå og energien kommer tilbake :)
 
14+5
Tiden flyr sakte, om det gir mening :)
Var på ny TUL 13+0. Alt så fint ut og terminen står på samme dato.
Tok også Nipt-test som jeg fikk svar på idag. Alt ok :Heartred
Er på campingferie i Sverige for øyeblikket. Noe tungt å være gravid og denne varmen når alt samtidig er noe redusert i form av toalett, vaskemuligheter osv osv. men deilig også. :flower
 
24+6

Lenge siden man har tittet innom her. Tiden går så fort, samtidig som at den går sakte..
Har siden sist fått sett at det er ei lita lillesøster som ligger i magehulen :Heartpink
Så det var stas.
Var hos lege idag.. Lett forhøyet blodtrykk, så no skal jeg inn til sjekk en gang i uka fremover. Kjenner hjertet mitt sank voldsomt..
Men godt å bli fulgt tett opp.
I morgen skal jeg på sykehuset for kontroll. Blir godt å få se lille bebis igjen. Håper på gode nyheter.
 
Back
Topp