Drømmen er komplett❤️

pusemjau

Gift med forumet
Himmelbarn
Junilykke 2020 ♡
Marshmallows 2022
Skuddårsspirene 2024
Er 36 år og har vært gift med verdens beste mann i 7 år.
Litt om vår prøve-historie: har hatt til sammen 8 sa, ma og exu der embryoene har sluttet å utvikle seg i uke 4-6. Utredet for habituell abort, ingen funn og har etter dette prøvd progesteron, blodfortynnende og prednisolon uten hell.
Funnet skjult klamydia oppdaget på fertilitetsklinikk i Athen og vi gikk begge på antibiotika-kur.
Siste ting som ble utprøvd var alternativ behandling før og under graviditeten frem til uke 12, noe som vi tror førte til at vi fikk et velskapt barn.

En datter i juni 2020:Heartpink
En sønn i mars 2022 :Heartblue
En sønn i februar 2024 :Heartblue
 
Last edited:
Fant ut at jeg var gravid denne uka helt ute av det blå, hadde mens for 2 uker siden, så det må ha vært en annen blødning og ikke mens da.
Smerter i høyre ben i går og mistenkte exu atter en gang, noe som stemte og overnattet på sykehuset til i dag, embryo var ca 4 uker.

Skal måle HCG på mandag.
Hvis smertene tiltar igjen, kan jeg ringe til sykehuset så det blir operasjon.
Dette håper vi selvfølgelig ikke på siden det kan føre til at vi ikke blir gravide på naturlig vis lenger.
Så nå krysser vi fingre og alt vi har frem til mandag :rolleyes:
 
Åååh vil bare gi deg en klem :Heartred:Heartred

Håper dere får løst siste exu med medisiner og at du bevarer egglederen!
 
Tenkte at jeg skulle ta en ny graviditets test for å sjekk om streken var blitt svakere og det var den!:joyful:
Så det kan jo love godt så jeg slipper operasjon. Er hvertall lov å håpe, med litt is i magen.
Den øverste er fra i dag og det nederste bildet er fra de to tidligere på tirsdag ettermiddag og onsdag morgen + i dag.

Lest litt igjen i går om risiko for exu, og det er selvfølgelig pga tidligere exu som jeg har hatt, overvekt (jeg er normalvektig), klamydia (skjult klamydia, noe de har funnet hos meg i Athen).
Har hørt om mange som har lyktes etter en slik ab- kur, så det skal bli spennende å se hva som skjer etter denne kuren!
 

Vedlegg

  • 50ABE22D-9883-4E57-9C70-1C4BAA8F1B5F.jpeg
    50ABE22D-9883-4E57-9C70-1C4BAA8F1B5F.jpeg
    8,5 KB · Visninger: 194
  • 7804CC9B-D00E-4528-ADEA-D67E65009290.jpeg
    7804CC9B-D00E-4528-ADEA-D67E65009290.jpeg
    18,4 KB · Visninger: 221
Da ikke legen har ringt meg opp (skulle ringt meg i går), så regner jeg med at alt er i skjønneste orden med hcg-prøva jeg tok. Graviditetstesten jeg tok i går var enda svakere enn forrige på lørdag, så det lover veldig bra. Så har jeg ikke hatt blødninger på to dager og heller ikke vondt nå heller.
Er veldig glad og føler meg så heldig som slapp operasjon❤️

Da venter vi med å prøve igjen til antibiotika-kuren er over, til neste prøveperiode.
Blir så spennende å se om denne kuren fører til et vellykket svangerskap og et 2020-barn!:happy093
 
Da ikke legen har ringt meg opp (skulle ringt meg i går), så regner jeg med at alt er i skjønneste orden med hcg-prøva jeg tok. Graviditetstesten jeg tok i går var enda svakere enn forrige på lørdag, så det lover veldig bra. Så har jeg ikke hatt blødninger på to dager og heller ikke vondt nå heller.
Er veldig glad og føler meg så heldig som slapp operasjon❤️

Da venter vi med å prøve igjen til antibiotika-kuren er over, til neste prøveperiode.
Blir så spennende å se om denne kuren fører til et vellykket svangerskap og et 2020-barn!:happy093

Da ringte legen meg opp i stad og hcg-nivået var fallende, akkurat slik jeg trodde!
Han ville allikevel at jeg skulle komme tilbake på mandag for en ny, sikkert siste måling ;)
 
Da tok jeg en ny test i dag som var i mine øyne så nær blendahvit som mulig, så det er bare å juble for det! :D
Merker fortsatt at puppene er litt ømme, men det er sikkert fordi det er litt hcg igjen i kroppen:p
 
Trist at du har mistet men bra kroppen har ordnet opp selv ❤️
 
Trist at du har mistet men bra kroppen har ordnet opp selv ❤️

Et svangerskap utenfor livmor kunne ikke blitt til noe uansett, så er bare glad for at jeg slapp operasjon og cellegift-medisiner, og at kroppen ordner opp selv.
 
I dag kom det en blodpøl nedi doen, så regner med at det egentlig er siste restene som kommer. Hvis ikke det er en spesiell mens. Forundra meg litt siden det ikke hadde kommet noe særlig blod, har alltid kommet mye mer de andre gangene.
Føler meg litt gåen nå etter blodtapet:meh:
 
Sitter her og tenker på at denne prøvingen er en evig runddans og jeg håper sånn at neste graviditet vil føre til at jeg for evig hopper ut av denne runddansen..
Det er sååå mye styr rundt det å miste, være sykemeldt, være sykemeldt for å prøve å unngå å miste, men allikevel miste for det, si til familie, kollegaer og venner at nå gikk det ikke bra denne gangen heller osv osv. Merker at jeg ikke orker dette styret mere.. Allikevel så kommer håpet der, tenk om det går neste gang da og tenk om neste gang, så skjer det faktisk et mirakel!
Det er håpet som holder oss oppe midt i det hele. Håpet om at kanskje disse to strekene vil føre til et lite mirakel.
Og det skal skje en gang, det vet jeg!❤️
 
Runddansen er hel forferdelig. Jeg føler jeg kaster bort livet på en måte. Så mye som står på vent. Snart er det deres tur!
 
Runddansen er hel forferdelig. Jeg føler jeg kaster bort livet på en måte. Så mye som står på vent. Snart er det deres tur!

Ja, det er sant det du sier, at en føler det er så mye av kreftene og tiden man bruker på det. Samtidig er det vanskelig å koble helt ut også.. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;) ❤️
 
Tok ny hcg-prøve i går og legen ringte i dag og sa at den lå på under 1, dvs at jeg ikke er gravid lenger. Så da var det bare å prøve igjen:D

Veldig glad for at det ble så ukomplisert som det kunne blitt denne gangen.
Bedre lykke neste gang :angelic:
 
Lykke til og håper spiren sitter snart hele veien :Heartred
 
Back
Topp